![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het begon een tijdje geleden: CD's die ik geript had naar mijn harde schijf, werden plots verplaatst naar een andere map, en de liedjes kregen een andere titel (vaak gewoon een nummer). Allemaal zonder dat ik iets gedaan had. Eerst dacht ik aan een virus, maar mijn virusscanner geeft aan dat alles OK is. Het ziet er naar uit dat het gefoefel alleen gebeurt als Windows Media Player geopend is en/of met wma.bestanden, al ben ik daar niet 100 pct zeker van.
Ik heb zitten zoeken in WMP of er soms een optie inzit die ik kan uitvinken, maar vind niets. Ook een Google-zoektocht leverde niets op. Wie weet wat er aan de hand is en wat er tegen kan gedaan worden? Dank bij voorbaat. Laatst gewijzigd door baarle : 19 december 2006 om 11:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Winamp, F00bar, bsplayer, dat soort shit. Een andere hele goeie speler (eigenlij kde beste) is windows media player classic (wmpc). Google voor meer informatie, en wikipedia.
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() is dat niet een of andere optie waarbij wmp automatisch muziekgegevens bijwerkt ?
ik gebruik winamp lite voor muziek, en media player classic voor films |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alvast dank! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() iTunes houdt voor mij netjes een bibliotheek bij in 1 map waar hij onderverdeeldt in groepen (allemaal aparte mappen) en in albums.
De informatie die je ziet in de playlists haalt-ie uit de id-tags van de mp3's en die tags worden automatisch van het net gehaald bij het rippen van een audio-cd. Echter niet bij het toevoegen van een map mp3's. Das vervelend maar binnen iTunes kan je de id-tags heel gemakkelijk aanpassen. Ik moet er wel bijzeggen dat ik iTunes ook nog maar kan smaken sinds ik op een Mac werk. Onder Windows liep het vroeger bij mij ook niet zo vlot, al kan mijn oude processor daar ook voor iets tussen gezeten hebben. Onder Windows hield ik zelf een 'blibliotheek' bij met voor elk album een aparte map. Afspelen deed ik met Foobar en enkel met Foobar. In het begin ziet dat er wat Spartaans uit, maar als je er aan gewend bent heb je hopen mogelijkheden. Klik rechts op een song in een playlist onder Foobar en een waaier van mogelijkheden gaat open. Ook handig is het feit dat je playlists als tabbladen kan weergeven binnen Foobar. My advice; koop een Mac of installeer Foobar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |