Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 december 2006, 19:05   #41
ekskimo
Provinciaal Statenlid

ekskimo's schermafbeelding

Standaard

zwemmen
ik heb lang competitie gezwommen en heb ooit bk 5km schoolslag gewonnen
ik ben gestopt mak geef nu zwemles

ekskimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2006, 20:09   #42
nubian
Perm. Vertegenwoordiger VN

nubian's schermafbeelding

Standaard

Volgend jaar ga ik schermen
nubian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2006, 20:32   #43
Voodoo Child
Parlementsvoorzitter

Voodoo Child's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nubian Bekijk bericht
Volgend jaar ga ik schermen
Veel zweten en vermoeiende sport, en ook retesaai na een paar uur.
Voodoo Child is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2006, 20:39   #44
Nick_
Perm. Vertegenwoordiger VN

Nick_'s schermafbeelding

Standaard

van mn twaalfde tot achttiende 'gewielrend'
Nick_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2006, 02:13   #45
zorlac
Parlementsvoorzitter

zorlac's schermafbeelding

Standaard

Thai-box (wel al een 6 mnd niet meer geweest...moet me dringend eens herpakken ).

En 's zomers motoracen, echter slechts recreatief....(ps. sponsors mogen zich aandienen.........dan kan ik es écht laten zien wat ik waard ben )
zorlac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2006, 16:35   #46
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorlac Bekijk bericht
Thai-box (wel al een 6 mnd niet meer geweest...moet me dringend eens herpakken ).

En 's zomers motoracen, echter slechts recreatief....(ps. sponsors mogen zich aandienen.........dan kan ik es écht laten zien wat ik waard ben )
Met wat voor motor race je?
Oud 20 december 2006, 01:05   #47
zorlac
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Met wat voor motor race je?
Met een GSXR 600 K4...

Leuke machine, dat wel. Maar hoop binne een jaartje of 2 (hangt van financiën af) toch op een CBR 1000RR te zitten. Want dat aftoppen op 265km begint me toch tegen te steken....zeker op Spa. Ook dat constant hoog in de toeren moeten zitten om de power erbij te houden valt weg met een 1000......ik kan niet wachten

Met wat rij jij dan? (of hebt gereden)
Oud 20 december 2006, 01:13   #48
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Lopen. Vroeger 3 á 4 keer per week. Nu nog 1 á 2 keer. Voor de rest af en toe fietsen en 1 in augustus Dodentocht (maar da's meer voor de kick).
groene flamingant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2006, 01:48   #49
zorlac
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant Bekijk bericht
.....en 1 in augustus Dodentocht (maar da's meer voor de kick).
Heb 1x meegedaan met die wedstrijd en moest al afhaken na 43km (iets na 'den Duvel' de bezemwagen in...wat een afgang ). Beginnersfoutje denk/hoop ik dan.

Maar wel leuke ervaring, en zeker een leuke sfeer........maw. voor herhaling vatbaar (maar wel dan wel ná den Duvel door..zonder omkijken )

Maar als jij de volle 100km doet,....waar zit jou zwakke moment dan?

Laatst gewijzigd door zorlac : 20 december 2006 om 01:49.
Oud 20 december 2006, 20:23   #50
groene flamingant
Banneling

Standaard

Citaat:
Heb 1x meegedaan met die wedstrijd en moest al afhaken na 43km (iets na 'den Duvel' de bezemwagen in...wat een afgang ). Beginnersfoutje denk/hoop ik dan.
Den Duvel... Berucht voor zijn opgaves. Niet aan de verleiding van 'den Duvel' (het bier dan) kunnen weerstaan?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorlac
Maar wel leuke ervaring, en zeker een leuke sfeer........maw. voor herhaling vatbaar (maar wel dan wel ná den Duvel door..zonder omkijken )
Hele toffe sfeer ja maar oppassen voor den Duvel dus. Afblijven van dat bier. Alcohol en stappen gaat niet samen.
Citaat:
Maar als jij de volle 100km doet,....waar zit jou zwakke moment dan?
Hangt ervan af. Dat is de ene keer tegen de andere. De eerste keer ben ik heel voorzichtig begonnen (schrik om mij te forceren) en tot mijn grote verbazing pas echt beginnen afzien vanaf de 80 kilometer.
Maar die eerste keer was speciaal. Vanaf de tweede keer was de ambitie om beter te doen zó groot dat het extra afzien ook navenant was.

Meestal krijg ik mijn 'klop' (de beruchte man met de hamer) ergens tussen de 50 en 70 kilometer en eigenlijk doen mijn benen meestal al zeer ter hoogte van Den Duvel. De kunst bestaat erin om aan dat zwakke punt door te bijten en de wil om het te halen groter te laten zijn dan het afzien.

Als je dan uiteindelijk aan de 70 kilometer komt, wordt het stilaan zonde om op te geven en heb je het psychologische voordeel dat je stilaan begint af te tellen. De laatste 5 kilometer tenslotte,heb je het gevoel dat je begint te zweven. Echt, als je het ooit nog eens wil proberen, alleen voor die laatste 5 kilometer is het de moeite waard. Dat is fantastisch. (Vooral de finish natuurlijk )
Oud 21 december 2006, 00:57   #51
zorlac
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant Bekijk bericht
Den Duvel... Berucht voor zijn opgaves. Niet aan de verleiding van 'den Duvel' (het bier dan) kunnen weerstaan?
Hele toffe sfeer ja maar oppassen voor den Duvel dus. Afblijven van dat bier. Alcohol en stappen gaat niet samen.
Ja idd. 't Was m'n eerste keer en we dachten...nou, 1 biertje moet wel kunnen.........NIET DUS .
Maar denk vooral dat onze grootste fout was om lange tijd te gaan zitten (+-1uur). We vonden nml. dat we die rust (en dat biertje) wel verdiend hadden....
En dan te weten dat méér ervaren stappers ons steeds toeriepen om niet te lang te blijven zitten. We lachten die tips steeds weg...maar achteraf bekeken hebben die mannen toch gelijk gehad.....wat we dan ook fysiek hebben mogen ondervinden.

Citaat:
Hangt ervan af. Dat is de ene keer tegen de andere. De eerste keer ben ik heel voorzichtig begonnen (schrik om mij te forceren) en tot mijn grote verbazing pas echt beginnen afzien vanaf de 80 kilometer.
Maar die eerste keer was speciaal. Vanaf de tweede keer was de ambitie om beter te doen zó groot dat het extra afzien ook navenant was.

Meestal krijg ik mijn 'klop' (de beruchte man met de hamer) ergens tussen de 50 en 70 kilometer en eigenlijk doen mijn benen meestal al zeer ter hoogte van Den Duvel. De kunst bestaat erin om aan dat zwakke punt door te bijten en de wil om het te halen groter te laten zijn dan het afzien.

Als je dan uiteindelijk aan de 70 kilometer komt, wordt het stilaan zonde om op te geven en heb je het psychologische voordeel dat je stilaan begint af te tellen. De laatste 5 kilometer tenslotte,heb je het gevoel dat je begint te zweven. Echt, als je het ooit nog eens wil proberen, alleen voor die laatste 5 kilometer is het de moeite waard. Dat is fantastisch. (Vooral de finish natuurlijk )
Je hebt me weer een extra reden méér gegeven om volgende zomer nog eens mee te doen....Thnx
Oud 21 december 2006, 08:55   #52
Riksken
Parlementslid

Riksken's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Vroeger : 15 jaar competitiezwemmen (provinciaal niveau) en 10 jaar diepzeeduiken (moeten stoppen wegens oorproblemen).
Heb ooit mijn brevet gevechtsduiker willen halen. Ook moeten afblazen na met een oorontsteking (verzwegen om toch mee te kunnen doen) op het vliegtuig te stappen. Sindsdien is het met beide gedaan.
Wekelijks wel nog een uurtje baantjes trekken (winter) tijdens de zomer vind je me al eens in de Dender.
Verder zowat alles wat met outdoor te maken heeft en 2 maal per week Thaibox. Alhoewel in overweging om te stoppen met het laatste. De leeftijd begint door te wegen.
Oud 21 december 2006, 10:43   #53
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

26 jaar competitie volley, 4 of 5 keer per week, waarvan ff-kes in nationale reeksen.Voor een groot deel vervlogen tijden....jammer want het "bijt nog steeds in mijn been" als ik een volley-balletje zie..
Nu nog wekelijks recreatief volley, wat fitness en zwemmen thuis....
Bezig blijven is de boodschap maar tijd hebben is wat anders
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2007, 01:20   #54
groene flamingant
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja idd. 't Was m'n eerste keer en we dachten...nou, 1 biertje moet wel kunnen.........NIET DUS .
Maar denk vooral dat onze grootste fout was om lange tijd te gaan zitten (+-1uur). We vonden nml. dat we die rust (en dat biertje) wel verdiend hadden....
En dan te weten dat méér ervaren stappers ons steeds toeriepen om niet te lang te blijven zitten. We lachten die tips steeds weg...maar achteraf bekeken hebben die mannen toch gelijk gehad.....wat we dan ook fysiek hebben mogen ondervinden.
'k Was hier nog wat vergeten blijkbaar:

Zeker GEEN bier drinken tijdens zo'n zware tocht. Nee serieus, dat zal iedereen je zeggen die regelmatig stapt. Alcohol en stappen gaan niet samen. Nadien OK maar niet als je nog 50 kilometer te doen hebt. En 1 uur blijven zitten... óók geen goed idee: je spieren worden stijf en je geraakt gewoon niet meer vooruit. Geen ramp als je dat doet na de aankomst maar tijdens je tocht een ramp.

Die tips van die ervaren stappers kloppen ook meestal wel. Die ervaren stappers weten heel goed over wat ze praten: geen korte broek 's nachts, niet gaan zitten op een stenen vloer (je spieren worden dan stijf), zien dat je schoenen goed ingelopen zijn, genoeg drinken,... enfin simpele regeltjes maar ze blijken toch te werken.
Citaat:
Je hebt me weer een extra reden méér gegeven om volgende zomer nog eens mee te doen....Thnx
Zeker proberen. Zwaar maar geeft veel voldoening.
Oud 21 januari 2007, 02:41   #55
hermanvk
Minister

hermanvk's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar hermanvk
Standaard

Elke dinsdagavond 'familie' badminton.
Wel matchen spelen, maar geen competitie. Ook niet in vast ploegen.
Een tegen een, als er weinig volk is en twee tegen twee als er veel volk is en nog steeds zonder vaste ploegen.
1 set spelen en het terrein vrij maken voor een volgende set met andere spelers. Plain fun.
(*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel
hermanvk is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be