Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 december 2006, 22:41   #161
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Queensburry Bekijk bericht
Volledig mee akkoord. Ik heb die zaak Bodifée met veel aandacht gevolgd omdat ze zo veelzeggend is over de onverdraagzaamheid van bepaalde 'bedreigde' groeperingen. Mijn mening over homo's evolueert op die manier van 'neutraal' naar 'negatief'. En ik heb gemerkt dat ik niet alleen voor mezelf spreek. Alles wat geen kritiek verdraagt, is ernstig te wantrouwen.
200% mee eens.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2006, 22:43   #162
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
....tijdens de sperperiode voor de verkiezingen en met geld van de overheid...

kwestie van de volledigheid

Paulus.
Welk geld van de overheid?

Oud 20 december 2006, 22:52   #163
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
200% mee eens.

Paulus.
Met andere woorden je verdedigt een homofoob pur sang?

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2006, 22:53   #164
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
....tijdens de sperperiode voor de verkiezingen en met geld van de overheid...

kwestie van de volledigheid

Paulus.
Allé ook al tegen de concerten voor meer democratie, hupla hoi.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2006, 22:57   #165
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Welk geld van de overheid?

De Nationale Loterij en ook Belgacom die er niet bijstaat...

Paulus.
Oud 20 december 2006, 23:56   #166
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard VB toont nog maar eens zijn homofobie aan

Beetje logisch toch? Het krioelt er van religie freaks.
Oud 21 december 2006, 00:33   #167
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
De Nationale Loterij en ook Belgacom die er niet bijstaat...

Paulus.
Belgacom? Staatsgeld? Nationale loterij staatsgeld? OMG! simpele ziel. Beide bedrijven draaien zoveel omzet dat ze zeker geen staatsgeld moeten aangrijpen om te sponsoren.
Oud 21 december 2006, 00:50   #168
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Belgacom? Staatsgeld? Nationale loterij staatsgeld? OMG! simpele ziel. Beide bedrijven draaien zoveel omzet dat ze zeker geen staatsgeld moeten aangrijpen om te sponsoren.
De Nationale Loterij is ermee belast om, in het algemeen belang en volgens handelsmethodes, openbare loterijen, weddenschappen en wedstrijden te organiseren in de vormen en volgens de regels bepaald door de Koning, op voordracht van de Minister van Begroting en Overheidsbedrijven.

De Nationale Loterij wordt er tevens mee belast, in het algemeen belang en volgens handelsmethodes, kansspelen te organiseren in de vormen en volgens de nadere regels bepaald door de Koning, bij een besluit vastgesteld na overleg in de Ministerraad, op voordracht van de minister en van de Minister van Justitie en na advies van de kansspelcommissie, bedoeld in artikel 9 van de wet van 7 mei 1999 op de kansspelenn de kansspelinrichtingen en de bescherming van de spelers. De handelingen van de Nationale Loterij worden geacht daden van koophandel te zijn.
Bron: http://www.nationale-loterij.be/page...cache=6b62aff3

Een concert financieren, tegen een oppositiepartij tijdens de sperperiode van de verkiezingen, kun je maar moeilijk het dienen van het algemeen belang gaan noemen hé?

Geld, dat bedoeld is voor iedereen, gebruiken om een oppositierpartij te nekken, volgens de nadere regels bepaald door de Koning, bij een besluit vastgesteld na overleg in de Ministerraad, op voordracht van de minister en van de Minister van Justitie...????

Dat stinkt toch uren in de wind zeker?!

Paulus.
Oud 21 december 2006, 00:56   #169
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Nationale Loterij is ermee belast om, in het algemeen belang en volgens handelsmethodes, openbare loterijen, weddenschappen en wedstrijden te organiseren in de vormen en volgens de regels bepaald door de Koning, op voordracht van de Minister van Begroting en Overheidsbedrijven.

De Nationale Loterij wordt er tevens mee belast, in het algemeen belang en volgens handelsmethodes, kansspelen te organiseren in de vormen en volgens de nadere regels bepaald door de Koning, bij een besluit vastgesteld na overleg in de Ministerraad, op voordracht van de minister en van de Minister van Justitie en na advies van de kansspelcommissie, bedoeld in artikel 9 van de wet van 7 mei 1999 op de kansspelenn de kansspelinrichtingen en de bescherming van de spelers. De handelingen van de Nationale Loterij worden geacht daden van koophandel te zijn.

Een concert financieren, tegen een oppositiepartij tijdens de sperperiode van de verkiezingen, kun je maar moeilijk het dienen van het algemeen belang gaan noemen hé?

Geld, dat bedoeld is voor iedereen, gebruiken om een oppositierpartij te nekken, volgens de nadere regels bepaald door de Koning, bij een besluit vastgesteld na overleg in de Ministerraad, op voordracht van de minister en van de Minister van Justitie...????

Paulus.
Paulus: loterij is de belasting op den dommerik dat wil zeggen dat de loterij een bedrijf is dat geld verdient!

De loterij krijgt dubbel zo veel geld als wat het uitgeeft dus ze heeft echt geen belastingsgeld nodig om zichzelf in gang te houden ...
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2006, 01:04   #170
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:

Paulus.
Omdat ik al op voorhand weet dat paulus niet snapt wat largo wil zeggen zullen we het maar uitleggen op een manier die paulus wel verstaat. Tom heeft de nationale loterij goed bij zijn kloten gehad door te zeggen dat het niet tegen het vlaams belang was maar voor verdraagzaamheid en dus in het algemeen belang.

Voila de nationale loterij is vrij van alle schuld op een manier die paulus wel wil snappen. "er is gesjoemeld"

Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 21 december 2006 om 01:05.
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2006, 01:20   #171
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Paulus: loterij is de belasting op den dommerik dat wil zeggen dat de loterij een bedrijf is dat geld verdient!

De loterij krijgt dubbel zo veel geld als wat het uitgeeft dus ze heeft echt geen belastingsgeld nodig om zichzelf in gang te houden ...
Zelf gevonden? Dat weet ik ook wel hoor. Het gaat er niet om waar ze het geld vandaan haalt, maar waar het naar toe gaat.

Als zij het financieren van activiteiten tegen een oppositiepartij een actie voor het algemeen belang noemt, dan kan ik je vertellen dat dit dictaturiaal handelen is, de democratie ten spijt.

Paulus.
Oud 21 december 2006, 01:21   #172
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Omdat ik al op voorhand weet dat paulus niet snapt wat largo wil zeggen zullen we het maar uitleggen op een manier die paulus wel verstaat. Tom heeft de nationale loterij goed bij zijn kloten gehad door te zeggen dat het niet tegen het vlaams belang was maar voor verdraagzaamheid en dus in het algemeen belang.

Voila de nationale loterij is vrij van alle schuld op een manier die paulus wel wil snappen. "er is gesjoemeld"
Vergeef me dat ik hier niet op in ga. Ik doe dat niet om jou te pesten maar uit respect voor de threadstarter die een ander onderwerp voor ogen had, dan deze waar we nu dreigen in vast te raken.

Paulus.
Oud 21 december 2006, 01:27   #173
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Zelf gevonden? Dat weet ik ook wel hoor. Het gaat er niet om waar ze het geld vandaan haalt, maar waar het naar toe gaat.

Als zij het financieren van activiteiten tegen een oppositiepartij een actie voor het algemeen belang noemt, dan kan ik je vertellen dat dit dictaturiaal handelen is, de democratie ten spijt.

Paulus.

Ik vind het anders heel dictatoriaal om als staat bedrijven te verbieden deel te nemen aan de events waar zij aan willen deelnemen. Dat de nationale loterij dit mag doen getuigt enkel al hoe fout uw gedachtengang is. Wij leven hier in een democratie, daarom is het zo dat de meerderheid niet naar de pijpen van de minderheid moet dansen.

Allez vreet nu maar uw kas verder op want uw toekomst ziet er niet zo rooskleurig uit. U bent levenslang veroordeeld tot een verblijf in Bazilië.

Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 21 december 2006 om 01:28.
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2006, 01:30   #174
baseballpolitieker

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Ik vind het anders heel dictatoriaal om als staat bedrijven te verbieden deel te nemen aan de events waar zij aan willen deelnemen. Dat de nationale loterij dit mag doen getuigt enkel al hoe fout uw gedachtengang is. Wij leven hier in een democratie, daarom is het zo dat de meerderheid niet naar de pijpen van de minderheid moet dansen.

Allez vreet nu maar uw kas verder op want uw toekomst ziet er niet zo rooskleurig uit. U bent levenslang veroordeeld tot een verblijf in Bazilië.
Ik geef Paulus anders helemaal gelijk hoor! Ik noem dat gewoon mensen manipuleren om er in de verkiezingen beter uit te komen, en daar is niets democratisch aan!

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2006, 01:32   #175
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

U mag het laatste woord hebben.

Paulus.
Oud 21 december 2006, 01:44   #176
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker Bekijk bericht
Ik geef Paulus anders helemaal gelijk hoor! Ik noem dat gewoon mensen manipuleren om er in de verkiezingen beter uit te komen, en daar is niets democratisch aan!
Oh ja ik was het vergeten, jullie verkeren nog steeds in de waan dat het niet de muzikanten waren maar de politiekers die 0110 hebben georganiseerd.

Voor mij al genoeg om elke complottheorie van vb aanhangers onmiddelijk naar de vuilbak te verwijzen. Als ze hier de waarheid al niet durven onder ogen zien dan zal dit altijd wel het geval zijn.
Oud 21 december 2006, 01:52   #177
baseballpolitieker

Standaard

Citaat:
Oh ja ik was het vergeten, jullie verkeren nog steeds in de waan dat het niet de muzikanten waren maar de politiekers die 0110 hebben georganiseerd.

Voor mij al genoeg om elke complottheorie van vb aanhangers onmiddelijk naar de vuilbak te verwijzen. Als ze hier de waarheid al niet durven onder ogen zien dan zal dit altijd wel het geval zijn.
Zelfs al waren het de muzikanten die het hadden opgericht verandert dat helemaal niets aan de zaak! Want de politici hebben er toch maar duidelijk van geprofiteerd om het vb op een heel sluwe manier buiten spel te zetten!

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!

Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 21 december 2006 om 01:52.
Oud 21 december 2006, 02:01   #178
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Zelfs al waren het de muzikanten die het hadden opgericht verandert dat helemaal niets aan de zaak! Want de politici hebben er toch maar duidelijk van geprofiteerd om het vb op een heel sluwe manier buiten spel te zetten!
Ok dan zullen we er maar voor ijveren dat politics.be tijdens de sperperiode gesloten wordt. Vermits individuen hier tijdens die periode mensen zouden kunnen overhalen een andere stem uit te brengen. Tja politiekers spinnen daar garen uit he
Oud 21 december 2006, 02:07   #179
baseballpolitieker

Standaard

Citaat:
Ok dan zullen we er maar voor ijveren dat politics.be tijdens de sperperiode gesloten wordt. Vermits individuen hier tijdens die periode mensen zouden kunnen overhalen een andere stem uit te brengen. Tja politiekers spinnen daar garen uit he
Nee maar dat dit gebeurd op een activiteit voor verdraagzaamheid is wel heel hypocriet en dan zeker als het met federaal geld verwezelijkt wordt!

Oud 21 december 2006, 03:00   #180
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Nee maar dat dit gebeurd op een activiteit voor verdraagzaamheid is wel heel hypocriet en dan zeker als het met federaal geld verwezelijkt wordt!
Er is totaal geen federaal geld naar 0110 gevloeid.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be