![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#163 |
Minister-President
|
![]() Met andere woorden je verdedigt een homofoob pur sang?
![]() |
#164 |
Minister-President
|
![]() Allé ook al tegen de concerten voor meer democratie, hupla hoi.
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Minister
|
![]() Beetje logisch toch? Het krioelt er van religie freaks.
![]() |
#167 |
Minister
|
![]() Belgacom? Staatsgeld? Nationale loterij staatsgeld? OMG! simpele ziel. Beide bedrijven draaien zoveel omzet dat ze zeker geen staatsgeld moeten aangrijpen om te sponsoren.
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Nationale Loterij wordt er tevens mee belast, in het algemeen belang en volgens handelsmethodes, kansspelen te organiseren in de vormen en volgens de nadere regels bepaald door de Koning, bij een besluit vastgesteld na overleg in de Ministerraad, op voordracht van de minister en van de Minister van Justitie en na advies van de kansspelcommissie, bedoeld in artikel 9 van de wet van 7 mei 1999 op de kansspelenn de kansspelinrichtingen en de bescherming van de spelers. De handelingen van de Nationale Loterij worden geacht daden van koophandel te zijn. Bron: http://www.nationale-loterij.be/page...cache=6b62aff3 Een concert financieren, tegen een oppositiepartij tijdens de sperperiode van de verkiezingen, kun je maar moeilijk het dienen van het algemeen belang gaan noemen hé? Geld, dat bedoeld is voor iedereen, gebruiken om een oppositierpartij te nekken, volgens de nadere regels bepaald door de Koning, bij een besluit vastgesteld na overleg in de Ministerraad, op voordracht van de minister en van de Minister van Justitie...???? Dat stinkt toch uren in de wind zeker?! Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De loterij krijgt dubbel zo veel geld als wat het uitgeeft dus ze heeft echt geen belastingsgeld nodig om zichzelf in gang te houden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voila de nationale loterij is vrij van alle schuld op een manier die paulus wel wil snappen. "er is gesjoemeld" ![]()
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren, Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 21 december 2006 om 01:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als zij het financieren van activiteiten tegen een oppositiepartij een actie voor het algemeen belang noemt, dan kan ik je vertellen dat dit dictaturiaal handelen is, de democratie ten spijt. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik vind het anders heel dictatoriaal om als staat bedrijven te verbieden deel te nemen aan de events waar zij aan willen deelnemen. Dat de nationale loterij dit mag doen getuigt enkel al hoe fout uw gedachtengang is. Wij leven hier in een democratie, daarom is het zo dat de meerderheid niet naar de pijpen van de minderheid moet dansen. Allez vreet nu maar uw kas verder op want uw toekomst ziet er niet zo rooskleurig uit. U bent levenslang veroordeeld tot een verblijf in Bazilië. ![]()
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren, Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 21 december 2006 om 01:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor mij al genoeg om elke complottheorie van vb aanhangers onmiddelijk naar de vuilbak te verwijzen. Als ze hier de waarheid al niet durven onder ogen zien dan zal dit altijd wel het geval zijn.
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 21 december 2006 om 01:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#179 |
|
![]() Nee maar dat dit gebeurd op een activiteit voor verdraagzaamheid is wel heel hypocriet en dan zeker als het met federaal geld verwezelijkt wordt!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Minister
|
![]() Er is totaal geen federaal geld naar 0110 gevloeid.