![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2741 |
|
Minister-President
|
Opletten Driewerf anders verdwijn je ook op zijn negeerlijst, allé ja verdwijnen is een groot woord hé. Nu ja ondanks alles blijft hij maar door doen met grove verwijten te slingeren naar de homo's, zonder genade blijkbaar, zonder respect, maar afbreken en afbreken. Ongelofelijk eigenlijk dat iemand er zo'n plezier kan inhalen van de homo's zo de dieperik in te duwen, is dat echt zo plezant dan?? Pfffffffffffff.
Ondertussen wachten we nog altijd op een hoop bewijzen van Paulus. Maar blijkbaar weigert hij ze te geven. |
|
|
|
|
|
#2742 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Duidelijk een VB-er met een missie
|
|
|
#2743 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je zou je wel eens heel erg schromelijk kunnen vergissen Pietje....
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 20 december 2006 om 23:40. |
|
|
|
|
|
#2744 | |
|
Burger
|
Citaat:
Dank U. |
|
|
|
|
|
|
#2745 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Lap, daar gaat Paulus' geloofwaardigheid...
|
|
|
#2746 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn welgemeende verontschuldigingen daarvoor. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=158 Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 20 december 2006 om 23:55. |
|
|
|
|
|
|
#2747 | |
|
Burger
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2748 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is nu al van bij het begin van de thread dat ik u erop wijs dat u niks anders doet dan op mijn kap zitten en verder niks constructiefs bijdraagt tot deze thread. Tegelijkertijd en ondanks alles heb ik u uitgenodigd om toch deel te nemen aan de discussie en aan te schuiven aan de debattafel.
Ik weet niet wie of wat u bent, maar ik weet wel dat ik met mijn 'waardigheid' anders zou reageren, dan jij dat doet. 'Geloof' het maar. Ik zou me dat niet laten zeggen en met argumenten komen aandraven ipv altijd maar weer dezelfde verwijten. Omdat je niks vertelt ondersteund door argumenten, kan je ook niet 'geloofd' worden. De 'waardigheid' van verwijten is bekend. Spreek me dus niet van 'geloofwaardigheid'. Paulus. |
|
|
|
|
|
#2749 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2750 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#2751 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Wie eerder deze week "morgen beter" gezien heeft zal ofwel flink gelachen hebben of zijn tanden stukgebeten hebben. Bodifée veegde er de vloer aan met Polspoel, rode pastoor Nimmegeers en Kristien Hemmerechts. Zelfs de moderator moest de zijde van die drie kiezen of Bodifée had hen voor eeuwig en drie dagen de vergetelijk ingediscusieerd. |
|
|
|
|
|
|
#2752 |
|
Minister-President
|
Zo zie je maar dat Bodiféé ook een walgelijke homohater is die totaal geen respect heeft of toont! Typisch zou ik zeggen voor zo'n soort: mensen afbreken tot in d'n treure en uiteraard zoals het hoort gaat het homohatend ras aan zijn kant staan, hoe kan het ook anders.
|
|
|
|
|
|
#2753 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je weet toch dat geloofwaardigheid met de inhoud van wat je zegt te maken heeft en niet met de bron? Wat ik gezegd heb, dat heb ik gezegd en daar draag ik ook de volle verantwoordelijkheid voor. Of ik dat nu op school geleerd heb, of van het Internet heb gehaald, speelt geen enkele rol, voor mijn geloofwaardigheid. Zolang ik het kan onderschrijven met argumenten is dat ok. Geloofwaardigheid heeft te maken met het ene zeggen en het andere doen. Het probleem met jouw is dat je niks zegt, en al het andere doet. Ik zeg het al eerder. Je hebt geen enkele constructieve bijdrage geleverd in deze discussie, enkel op mijn kap gezeten. En het zal je misschien verwonderen, maar ik vind dat eigenlijk niet zo erg. Domheid raakt me niet. Zeker als je het zo tentoonstelt, dat ik het er gemakkelijk kan uitlichten. Zo komt je destructiviteit heel geloofwaardig over. Je menslievendheid heel wat minder. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#2754 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#2755 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#2756 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#2757 |
|
Partijlid
|
Homoseskualiteit is afwijkend, net zoals blauwe ogen afwijkend zijn tegenover bruine en blond haar tegenover bruin haar.
|
|
|
|
|
|
#2758 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2759 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#2760 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Paulus heeft al in het begin van dit topic duidelijk gemaakt dat hij de termen "afwijkend" en "abnormaal" niet in hun statistische context beschouwt, maar in hun volle, pejoratieve betekenis.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|