![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Banneling
|
![]() waarom zou ik ?! dat 'ze' eens op een eerlijke manier aan hunne kost komen hé
![]() kijk, dat is de markt he ... elders is er blijkbaar wel aanbod (op snelheid) ... kreeg ik van t weekend trouwens nog een mailtje over ... als ik mij niet vergis gebruik makend van de gegevens van politics ... |
![]() |
![]() |
#482 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een beetje vertaging zou ik ook niet erg gevonden hebben. Zoals het nu gaat wordt het echter een zenuwslopende bezigheid om er nog op te schrijven, en dat is ook niet bepaald gezond voor de commerce, hé?
![]() |
#483 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#484 |
Banneling
|
![]() Spyware, Spyware, Spyware, Spyware
Leverancier:Tracking Cookie Categorie ![]() Objecttype:IECache Entry Grootte:544 Bytes Locatie:C:\...Cookies\@tradedoubler[2].txt Laatste activiteit:4-12-2006 17:24:00 Risiconiveau:Laag TAC-index:3 Commentaar:Hits:16 Beschrijving:This cookie is known to collect information that may be used either for targeted advertising, or tracking users across a particular website, such as page views or ad click-thrus. Leverancier:Tracking Cookie Categorie ![]() Objecttype:IECache Entry Grootte:83 Bytes Locatie:C:\...Cookies\doubleclick[1].txt Laatste activiteit:4-12-2006 16:31:00 Risiconiveau:Laag TAC-index:3 Commentaar:Hits:5 Beschrijving:This cookie is known to collect information that may be used either for targeted advertising, or tracking users across a particular website, such as page views or ad click-thrus. Leverancier:Tracking Cookie Categorie ![]() Objecttype:IECache Entry Grootte:92 Bytes Locatie:C:\...Cookies\metriweb[1].txt Laatste activiteit:4-12-2006 16:26:37 Risiconiveau:Laag TAC-index:3 Commentaar:Hits:3 Beschrijving:This cookie is known to collect information that may be used either for targeted advertising, or tracking users across a particular website, such as page views or ad click-thrus. Leverancier:Tracking Cookie Categorie ![]() Objecttype:IECache Entry Grootte:94 Bytes Locatie:C:\Documents and SettingCookies\atdmt[2].txt Laatste activiteit:4-12-2006 16:26:54 Risiconiveau:Laag TAC-index:3 Commentaar:Hits:2 Beschrijving:This cookie is known to collect information that may be used either for targeted advertising, or tracking users across a particular website, such as page views or ad click-thrus. |
![]() |
![]() |
#485 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af of de moderatie van deze mogelijkheid op de hoogte werd gebracht toen hen het voorstel van die banner werd gedaan....
![]() |
#486 |
Banneling
|
![]() Weet er hier iemand waarom sommigen een blauw ( ongeveer 80% ) en anderen een groen ( nog 20% dus voor wie kan rekenen ) bolleken achter hun gevarendriehoek hebben ?
Buitenaardsen ? Een teken aangebracht door rondtrekkende zigeunerbendes om te zien waar ze kunnen inbreken ? Raadsels ... |
![]() |
![]() |
#487 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu je het zegt...
Jij hebt er op deze pagina (van hier bij mij gezien toch) een groen bolletje voorstaan, Jazeker en dereien een grijs en ik een.....rood. |
![]() |
![]() |
#488 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grijs is offline.
Groen is online. Rood is onzichtbaar. |
![]() |
![]() |
#489 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het bolleke van Anna List is nu bijvoorbeeld groen , maar dat bolleken is altijd groen ! Ik zal u eens een geheim verklappen , ik ben mijn bolleken eens gaan bekijken vanop de PC van de bib in Assenede , en dat was ook groen , en ik was dus slechts gast . Of wist die PC dat ik naar mijn bolleken zat te kijken ? Raadsels ... |
|
![]() |
![]() |
#490 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien is Anna List een dubbelnick van jou zodat jullie beiden ook tegelijkertijd online zijn? Als jij offline bent kan je niet meer zien dt AL eveneens offline is, hé?
Jouw bolletje staat hier bij mij ook op groen dus ben je online. Wat klopt vermits je antwoordt. Ikzelf ben wel degelijk onzichtbaar ook al ben ik online. Dit omdat ik dat zo heb ingesteld. Zeker weten dat jij niet aan een of andere vorm van vervolgingswaan lijdt? |
![]() |
![]() |
#491 |
Coördinator
|
![]() Beste mensen
De problemen i.v.m. de snelheid zullen worden nagekeken. Een vermoedelijke reden kan het veranderen van adserver zijn. Mvg Pieter Vandoorne |
![]() |
![]() |
#492 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jullie weten dus zelf (nog) niet wat er aan de hand is maar zoeken naar de oorzaak.
Bedankt bij voorbaat. |
![]() |
![]() |
#493 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik heb mijn eigen bolleken groen gezien in den bib van Assenede , wie zat er dan op mijn PC ? Een mens zou er wel paranoia van worden niet ? |
|
![]() |
![]() |
#494 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg Pieter, wat Kaffer zegt klopt. Als je op 'ga naar' klikt als het telang duurt voor je op het forum geraakt, wordt meteen de verbinding gemaakt.
Vreemd toch, of niet? |
![]() |
![]() |
#495 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#496 |
Vreemdeling
|
![]() Het zal wel aan mezelf liggen, als dom groentje
![]() maar mijn sig wil maar niet verschijnen (optie staat nochtans aangevinkt) wél in de preview, maar niet onder de berichten in het forum ? Wijs mij op mijn gruwelijke onwetendheid, mods ![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Staatssecretaris
|
![]() zijn de topics die in de vroegere partijfora stonden nog ergens terug te vinden ?
|
![]() |
![]() |
#498 |
Administrator
|
![]() Ik vermoed dat die te vinden zijn bij de partijdiscussies:
http://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8 Maarten Malaise |
![]() |
![]() |
#499 |
Banneling
|
![]() Als je jezelf per ongeluk op je negeerlijst hebt gezet , kun je je eigen posts dan nog lezen ?
|
![]() |
![]() |
#500 |
Administrator
|
![]() Is de snelheid van het forum nu beter dan enkele weken terug?
Maarten Malaise |
![]() |