![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Minister-President
|
afschaffen heel die handel...
Er is geen enkele rechtvaardiging om wie dan ook omwille van zijn afkomst zoveel geld toe te stoppen. En in belgie is de legitimiteit van het koningshuis zo mogelijk nog kleiner dan in andere landen met een koningshuis. Geef Laurent een leefloon. Waarom kan demesmaeker wel doen wat die andere n-va parlementsleden niet willen? Laatst gewijzigd door ilfalco : 21 december 2006 om 19:54. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Minister-President
|
Uit uw reactie opmakend kan men ervan uitgaan dat aangezien uw hekel aan het vb dat prinselijk geval gerust verder op de maatschappij z'n kap mag leven aangezien dit wordt afgekeurd door een partij waar u een hekel aan hebt. Dus voor uw haat mag een ander mee betalen.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Banneling
|
Onbegrijpelijk
Nochtans Was Dewever gekend als iemand die tegen het koningshuis is, heb hem dat al vaak horen verkondigen tot woede van sommige royalisten. Wat moet ik hier dus van denken ? Ik kan aan niets anders denken dan hypocrisie. Hij is zodanig geobsedeerd en angstig door het Vlaams Belang dat hij niet akkoord ging met het amendement omdat ze louter van het VB kwam, hij keek niet naar de inhoud. Principieel en rechtlijnig kan je Dewever niet echt noemen. Het haalt niet het grote nieuws maar N-VA kiezers horen dit wel te weten. Doen en zeggen zijn nog altijd 2 aparte dingen. Hoe wil je nu als VB'er samenwerken met N-VA'ers als ze het koningshuis en de monarchie steunen ? |
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Fraaie 'Vlaams-nationalisten'....
|
|
|
|
#28 |
|
Banneling
|
Nva heeft zichzelf tot schoothondje van de Cdv gemaakt.
Braaf zijn en de Cdv wat sterker maken , is nu hun taak. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik snap eerlijk gezegd toch niet hoe hij het gedaan kan blijven krijgen tegenover zijn partij (en millitanten). Na de zaak met de Dedecker zou je toch denken dat hij ietwat voorzichtiger en doordacht te werk zou gaan.
|
|
|
|
#31 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik raad het VB dan ook aan om een voorstel in te dienen waarin ze voorstellen om België voor eeuwig en drie dagen te laten verder bestaan, waarop alle andere partijen dat voorstel meteen boycotten en dus massaal tegen zullen stemmen.
|
|
|
|
#32 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Staatssecretaris
|
nee het wil zeggen dat slechts 1 nva'er de politieke durf had om met VB mee te stemmen, dat beloofd voor volgnd jaar
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Europees Commissaris
|
Zou de RTBF daar ook een extra journaal voor maken?
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Europees Commissaris
|
Tiens, en dat zijn dan de mannen die hier maandelang kwamen zagen omdat het Vlaams Belang zich zou onthouden hebben bij een stemming over de kiesdrempel voor 2004. Voor de trouwe bezoekers moet ik geen uitleg meer geven zeker, of zijn Clemens en Marie-Josée nu al vergeten?
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Banneling
|
Hoe VBers hun kronkels draaien weet ik niet maar ik zie dat alleen "VZW KINT" Koninklijk Instituut voor duurzaam beheer van natuurlijke rijkdommen en de bevordering van schone technologie’, red. een dotatie krijgt en niet chocoprins omdat hij toevallig voorzitter is.
Als VBers nu nog eens in staat waren wat informatie over de werking van die VZW te sturen of over de opdracht van die VZW kunnen we dan nog eens nadenken en discuteren. Maar ja VBers en nadenken?... |
|
|
|
|
|
#39 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 24 december 2006 om 02:31. |
||
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor de rest doet me de houding van de N-VA denken aan deze van Jan Loones die de 'Vlaamse' reisvergoeding voor de taaie van Laken goedkeurde. Wie nu nog niet snapt wie de N-VA in haar macht heeft, en waar ze voor z�*l dienen bij de komende staatshervorming, moet dringend �*l zijn vijzen nakijken.
|
|