![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3081 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#3082 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
ok ik was slordig in mijn formulering, het zijn inderdaad geen SPECIFIEKE hersencellen die je kunt aanwijzen, maar niettemin kun je niet ontkennen dat seksuele aantrekking een functie is van de hersens. En bij homo's is deze functie ontregeld.
|
|
|
|
|
|
#3083 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#3084 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het gaat helemaal niet om een "disfunctioneren"; het gaat om een voorkeur.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#3085 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Volgens uw evangelie moet ik dus zeggen "bij een persoon met dyscalculie werken de hersencellen die moeten instaan voor het optellen van getallen op een alternatieve wijze, die volstrek evenwaardig is aan de normale werking" ... behalve dat de uitkomst niet klopt natuurlijk Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 24 december 2006 om 16:06. |
|
|
|
|
|
|
#3086 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#3087 |
|
|
Dat is iets helemaal anders want bij dyslexie en dyscalculie is er wel degelijk sprake van een stoornis. Daar zorgen de prikkels immers niet voor dezelfde reactie.
|
|
|
|
|
|
#3088 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#3089 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daar staat tegenover dat jij niet onomstotelijk kan aantonen dat één man plus één vrouw juist is en dat één man plus één man (of één vrouw plus één vrouw) fout is, want in relaties tussen mensen bestaat er geen juist of fout.
|
|
|
|
|
|
#3090 |
|
|
Laatst gewijzigd door Edina : 24 december 2006 om 16:16. |
|
|
|
|
|
#3091 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laar me het argument van de voorkeur illustreren met de woorden van een homosexueel iemand.... Citaat:
Trouwens geloof ik niet dat mensen hun geaardheid kiezen. Voorkeur = nonargument. Paulus. |
||
|
|
|
|
|
#3092 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Bij homo's werkt het mechanisme in de hersens dat instaat voor seksuele aantrekking op een andere manier dan bij hetero's, zodat ze zich aangetrokken voelen tot mannen. |
|
|
|
|
|
|
#3093 | |||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#3094 |
|
|
Inderdaad, net zoals dat bij iedereen anders werkt. De prikkels die aanleiding geven tot aantrekking zijn immers voor iedereen anders.
|
|
|
|
|
|
#3095 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#3096 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||||
|
|
|
|
|
#3097 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is toch wel echt ongelooflijk hoe sommige mensen homosexualiteit als een normaliteit door onzez strot willen draaien terwijl er homo's zijn die dat zelf anders zien.
Paulus. |
|
|
|
|
|
#3098 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#3099 | |
|
|
Citaat:
Enfin, ik laat je verder stikken in je grote gelijk en ga mij nu amuseren met vrienden. Volstrekt nutteloos en onzinnig zeker? Maar ik geef je nog wel wat lectuur mee in de volgende post. Misschien moet je maar eens op citytrip gaan naar Oslo. |
|
|
|
|
|
|
#3100 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|