![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3121 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3122 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3123 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 25 december 2006 om 11:37. |
|
|
|
|
|
|
#3124 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Niet je schrijfwijze op zich, maar de vastberadenheid en de onverzettelijkheid waarmee je weigert te aanvaarden dat de schrijfwijze die jij hanteert de verkeerde is...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
|
|
|
|
|
#3125 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je weet echt niet meer van welk hout pijlen te maken hé?! Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 25 december 2006 om 12:01. |
|||
|
|
|
|
|
#3126 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Welk "argument", Paulus? Iets doortrekken ad absurdum is allerminst een "argument".
Citaat:
Citaat:
Toch wel hoor. Ik ben niet degene die zich in de loop van deze thread in allerlei oncomfortabele bochten heeft moeten wringen en allerlei onoirbare truukjes heeft moeten toepassen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
||
|
|
|
|
|
#3127 |
|
Burger
|
We vervallen natuurlijk in een semantische kwestie, maar ik blijf "voorkeur" een inaccuraat woord vinden. Het betekent immers "keuze voor het één boven het andere" en impliceert dus een keuze, iets in de zin van "ik lust mannen én vrouwen, maar als ik mag kiezen, geef me dan maar een ...", daar waar de homoseksuele aanleg mijns inziens resulteert in het feit dat men voor een bevredigend liefdes- en seksleven beperkt is tot de visvijver van het eigen geslacht.
|
|
|
|
|
|
#3128 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Allee je weet nu ook al wat ik begrijp en wat niet....? Van pretentie gesproken. Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2823 Je beantwoord geen vragen en nu heb je het al over mijn schrijfstijl. Alsof dat relevant is. Wat zeg ik? Als fundament voor heel je stelling! Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 25 december 2006 om 12:38. |
||||
|
|
|
|
|
#3129 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#3130 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#3131 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je vergeet er wel bij te zeggen dat ik ook vertelde waarom ik dat niet geloof hé?!
De Wikipedia, spreekt C2C alvast ferm tegen... Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3132 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#3133 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Voor de derde en laatste keer: HET GAAT NIET OM DE SCHRIJFFOUT OP ZICH, MAAR OM JE PERTINENTE WEIGERING OM TE AANVAARDEN DAT JE HET BIJ HET VERKEERDE EIND HEBT, TERWIJL JE NOCHTANS VERDUIVELD GOED WEET DAT JE HET BIJ HET VERKEERDE EIND HEBT! Ik hoop dat je deze keer eindelijk leest van ik schrijf en niet wat jij denkt dat ik schrijf...
||
|
|
|
|
|
#3134 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#3135 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Astemblieft zeg...! Antwoordt liever een op serieuze vragen die hier al honderden pagina's gesteld en ontwelken worden met alle mogelijke middelen. Vragen waarmee de discussie vooruit zou kunnen komen. 1 Wat is de functie van homosexualiteit? En neen geen sexualiteit maar homosexualiteit, want impliceert dat de functies die je opgeeft als antwoord, niet dienen voor sexualiteit maar wel voor homosexualiteit, net zoals ik dat kan doen voor heterosexualiteit. Mijn bewering is dat het geen speciale functie heeft ik schat ongeveer al 100 pagina's onweerlegd. 2 Waarom is de mens uitgerust met sexuele lustgevoelens? Waarom heeft de mens zin in sex? En neen niet om ervan te genieten, dat is een cirkelredenering. De sex is er niet voor de sex en de sex niet voor het genot. Dat is één geheel. Mijn bewering is dat de lust er is omdat we het veel zouden doen en de voortplanting van de soort zou motiveren. ook al ongeveer 100 pagina's onweerlegd. Benieuwd hoe je er nu weer gaat vanonder muizen. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#3136 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Leg het me anders eens uit want ik heb in dezelfde posting uitgelegd hoe ik het sexuele leven zie, waar en waarom homosexualiteit niet in het plaatje past, maar jij vond dat allemaal onzin... Tja? Leg het me dan eens uit hé?! Trouwens de meelezer, leest ook wat er in die post staat hoor. Je kunt één keer zeggen dat je wat anders bedoeld, twee keer ook, maar we zitten nu al aan meer dan drieduizend postings Raf... Tja? Zeg dan eens klaar en duidelijk waarom jij homosexualiteit wél als een normaliteit ziet hé? Want ook dat weiger je te doen. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#3137 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor de elfendertigste keer: dezelfde als die van andere vormen van seksualiteit.
Om ervan te genieten, omdat seks leuk is.
|
|
|
|
|
#3138 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Omdat het een normaliteit is. Een normaliteit die niet alleen bij de mens, maar ook in de dierenwereld voorkomt. Het is een variant van de menselijke seksualiteit. Al deze zaken werden hier al ontelbare keren aangehaald.
|
|
|
|
|
#3139 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als je vindt dat ik het bij het verkeerde eind heb inhoudelijk gezien, dan moet je kunnen aantonen waarom je dat vindt. Ik vind namelijk dat jij pertinent weigert je fout in te zien. Om jou tegenargumenten eens op te sommen... je bent een homofoob je bent een homohater je bent een leugenaar je bent oneerlijk je verdraait mijn woorden je redenering is absurd je bent zielig enz... Geillustreerd met: Je weet niet wat je zegt, je begrijpt het niet, je kent de betekenis niet van..., je gelooft dat....enz... Je weigert pertinent om mijn redenering te volgen door op geen eleke vraag te beantwoorden, vragen te stellen die niks met het onderwerp te maken hebben, en dan nu kritiek op schrijffouten... Je maakt het me erg gemakkelijk. Ik vind dit best wel een plezante thread. Hoe jij niet inziet dat je met al die stomme verwijten jezelf voortdurend vastrijdt en dan nog terwijl ik het je zeg....allee kom zeg Raf?! Je bent een bezienswaardigheid op dit forum. Paulus. |
|||
|
|
|
|
|
#3140 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dit is niet consequent doordenken, Paulus, dit is iets doortrekken ad absurdum; dat is zowat het tegengestelde van "consequent". Het spreekt vanzelf dat ik geen rekening houdt met het resultaat van een absurde redenering.
|
|
|