Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 december 2006, 14:47   #3181
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Maar dat slaat op niets! Als je de voorkeur van bijvoorbeeld mannen die voor blone vrouwen vallen doortrekt, dan kunnen de bruinharigen zich ook niet meer voortplanten. So what? Diversiteit is nu net cruciaal in de natuur. Anders was het leven al lang gedaan.
Dat slaat nergens op. Waarom zouden de bruinharigen zich niet meer kunnen voortplanten? U maakt er een karikatuur van om rond het argument heen te fietsen.

Feit is echter dat wanneer enkel homosexualiteit zou beleefd worden alle leven uitsterft. En ja ik weet dat dit slechts een hypotetsche stelling is die nooit zal gebeuren.

Maar ze bewijst wel iets over homosexualiteit.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 25 december 2006 om 14:49.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2006, 14:49   #3182
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Antwoordt liever een op serieuze vragen die hier al honderden pagina's gesteld en ontwelken worden met alle mogelijke middelen. Vragen waarmee de discussie vooruit zou kunnen komen.

1 Wat is de functie van homosexualiteit?

En neen geen sexualiteit maar homosexualiteit, want impliceert dat de functies die je opgeeft als antwoord, niet dienen voor sexualiteit maar wel voor homosexualiteit, net zoals ik dat kan doen voor heterosexualiteit.
Ik heb die vraag al duizend keer beantwoord denk ik. Herlees aub deze post (en dan vooral de rode passages), die je weer geheel toevallig hebt genegeerd.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2006, 14:51   #3183
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je het een variant noemt waarin veschilt ze dan en wat zijn de gevolgen? Dat er gelijkenissen zijn dat weten we al. De verschillen, daar gaat het om. datgene wat homosexualiteit tot homosexualiteit maakt en doe niet voortdurend alsof je dat nu nog altijd niet weet.....
Het verschil, Paulus, is dat bij heteroseksualiteit de vookeur uitgaat naar leden van het andere geslacht en bij homoseksualiteit naar leden van hetzelfde geslacht.

Citaat:
Tja? Ik weet niet meer waarover het gaat?

Het is daarom dat ik naar jou link mag fluiten die bevestigt wat jij zegt en ikzelf vier bronnen aanwijs, die anders zeggen hé?!
Die links werden hier al eens geplaatst, Paulus en je hebt toen verkozen ze te negeren. Ik ga niet nòg eens de moeite doen om ze op te zoeken. Degenen die al een tijdje deze discussie volgen, weten dat de threadstarter jou in het ongelijk stelde.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2006, 14:52   #3184
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij beweert dat het over sexualiteitsbeleving gaat en dat is dus niet het geval en kun je ook niet aantonen.
Toch wel. De threadstarter heeft het meerdere malen bevestigd.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 25 december 2006, 14:53   #3185
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zoek eens op in de woordenboek wat disfunctie betekent ofzo. Of wacht ik zal je helpen: disfunctie betekent functionele gebrekkigheid. Daar is GEEN SPRAKE VAN bij homoseksualiteit. Alles werkt immers perfect normaal! Net zoals hetero's moeten homo's trouwens ook maar met 2 zijn om zich voort te planten hoor. Het principe blijft perfect hetzelfde.
Je weet zo goed als ik dat twee homomannen met elkaar geen kinderen kunnen krijgen op een biolische wijze. De rest is rond de pot draaien.

Citaat:
Doe je eigen huiswerk maar eerst hé. Ik gaf trouwens ook al het voorbeeld van de lemuren. En vertelde je er ook al bij dat anderzijds verschillende soorten makaken en bavianen die hun vruchtbaarheid wel adverteren via anogenitale zwellingen wel degelijk ook seks hebben gedurende de hele cyclus. Voldoende voorbeelden dus om aan te tonen dat jouw redenering kant noch wal raakt.
Je had het over massa's soorten die enkel sex hebben tijdens de vruchtbare periode, zonder adverteren...

Waar je nu mee afkomt is iets helemaal anders he Edina?

Huiswerk maken?

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 25 december 2006 om 14:53.
Oud 25 december 2006, 14:53   #3186
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat slaat nergens op. Waarom zouden de bruinharigen zich niet meer kunnen voortplanten? U maakt er een karikatuur van om rond het argument heen te fietsen.
Ik heb er inderdaad bewust een karikatuur van gemaakt om de stupiditeit van jouw redenering aan te tonen. Ik zal het wat duidelijker stellen: als er enkel nog mannen zouden zijn die op blonde vrouwen vallen, dan zouden de bruinharige vrouwen geen partner meer vinden en zich dus niet meer kunnen voortplanten.

Citaat:
Feit is echter dat wanneer enkel homosexualiteit zou beleefd worden alle leven uitsterft. En ja ik weet dat dit slechts een hypotetsche stelling is die nooit zal gebeuren.

Evenveel als mijn stelling over de voorkeur van mannen voor blonde vrouwen. Niets dus.
Oud 25 december 2006, 14:55   #3187
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar dat slaat op niets! Als je de voorkeur van bijvoorbeeld mannen die voor blone vrouwen vallen doortrekt, dan kunnen de bruinharigen zich ook niet meer voortplanten. So what? Diversiteit is nu net cruciaal in de natuur. Anders was het leven al lang gedaan.
Het is eigenlijk onbegrijpelijk dat hij de absurditeit van die redenering niet zelf inziet... Ik heb al meerdere keren het gevoel gehad dat het niet zozeer is dat hij niet weet dat hij verkeerd zit, maar dat hij gewoon uit kwade wil blijft volharden...

Citaat:
Oud 25 december 2006, 14:55   #3188
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb er inderdaad bewust een karikatuur van gemaakt om de stupiditeit van jouw redenering aan te tonen. Ik zal het wat duidelijker stellen: als er enkel nog mannen zouden zijn die op blonde vrouwen vallen, dan zouden de bruinharige vrouwen geen partner meer vinden en zich dus niet meer kunnen voortplanten.
Inderdaad. En wat is nu uw punt?

Je beseft toch dat je mijn gelijk illustreerd?

Paulus.
Oud 25 december 2006, 14:58   #3189
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Het is eigenlijk onbegrijpelijk dat hij de absurditeit van die redenering niet zelf inziet... Ik heb al meerdere keren het gevoel gehad dat het niet zozeer is dat hij niet weet dat hij verkeerd zit, maar dat hij gewoon uit kwade wil blijft volharden...
Intussen gaf Edina zelf toe hoor Raf dat het om een karikatuur ging.

Dat jij daar onmiddelijk op inpikte alsof het over iets begrijpbaars ging, enkel om op mijn persoon te vitten, bewijst veel eer jouw volharding uit kwade wil dat die van mij. Dat zal iedereen nu wel zien en weten.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 25 december 2006 om 15:00.
Oud 25 december 2006, 14:59   #3190
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat als alle mannen een voorkeur hadden voor blonde vrouwen, bruinharige, roodharige, grijsharige... vrouwen niet aan de bak zouden komen. Dat is inderdaad een karikatuur, Paulus, net zoals jij er een karikatuur van maakte.

Citaat:

Nee, dat doet ze niet. Zelfs als iedereen homoseksueel zou zijn, dan betekent dat nog steeds niet dat mannen en vrouwen niet bij elkaar kunnen komen om zich voort te planten. VOORTPLANTING IS DAAROM DUS GEEN CRITERIUM IN DEZE DISCUSSIE! Laat dat nu toch eindelijk eens door die dikke schedel van je doordringen!

Citaat:
Oud 25 december 2006, 15:00   #3191
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je weet zo goed als ik dat twee homomannen met elkaar geen kinderen kunnen krijgen op een biolische wijze. De rest is rond de pot draaien.
En dan? Daarmee heb je nog altijd niet kunnen aantonen dat homo's een gebrek hebben schatje. Want ze kunnen alles wat hetero's ook kunnen.

Citaat:
Je had het over massa's soorten die enkel sex hebben tijdens de vruchtbare periode, zonder adverteren...
Inderdaad. Er zijn ook massa's soorten. Ik gaf je al meerdere voorbeelden: verschillende lemurensoorten en langoerensoorten. Dat jij daarover geen informatie kan vinden ter bevestiging ervan is jouw probleem. Zoek het hier eens in op:

Hrdy S, Whitten P. The patterning of sexual activity among primates. In: Smuts B, Cheney D, Seyfarth R, Wranghan R, Struhsaker D, eds. Primate societies. Chicago: University of Chicago Press, 1987

Citaat:
Waar je nu mee afkomt is iets helemaal anders he Edina?
Dat is helemaal niet iets helemaal anders. Het toont even goed aan dat je argument als zou bij de mens seks buiten de vruchtbare perioden enkel voorkomen omdat de vruchtbaarheid verborgen is (wat ook al relatief is) op niets slaat. Want seks buiten de vruchtbare perioden komt in de natuur even goed voor bij dieren waar die vruchtbaarheid wel duidelijk geadverteerd wordt. Het is dus gewoon seks for fun. Leer er mee leven.
Oud 25 december 2006, 15:01   #3192
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat heeft nog nooit iemand beweerd. Het is ook op geen enkele manier relevant.

Citaat:
Oud 25 december 2006, 15:04   #3193
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Omdat als alle mannen een voorkeur hadden voor blonde vrouwen, bruinharige, roodharige, grijsharige... vrouwen niet aan de bak zouden komen. Dat is inderdaad een karikatuur, Paulus, net zoals jij er een karikatuur van maakte.
Ach blonde vrouwen? Ik dacht blote vrouwen. Er stond eigenlijk blone vrouwen.

Citaat:
Nee, dat doet ze niet. Zelfs als iedereen homoseksueel zou zijn, dan betekent dat nog steeds niet dat mannen en vrouwen niet bij elkaar kunnen komen om zich voort te planten.
EN DAT NOEM JIJ HOMOSEXUALITEIT?

Paulus.
Oud 25 december 2006, 15:04   #3194
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Intussen gaf Edina zelf toe hoor Raf dat het om een karikatuur ging.
Inderdaad, en ik toonde daarmee aan dat jouw redenering ook een karikatuur was en op niets slaat!!!

Citaat:
Dat jij daar onmiddelijk op inpikte alsof het over iets begrijpbaars ging, enkel om op mijn persoon te vitten, bewijst veel eer jouw volharding uit kwade wil dat die van mij. Dat zal iedereen nu wel zien en weten.
Nee hoor, Raf heeft volkomen gelijk. Je volharding toont inderdaad enkel je kwade wil. We kunnen hier nog met honderden argumenten, referenties en feiten rond je oren slaan. Je wil ze niet zien, omdat je homoseksualiteit nu eenmaal niet wil aanvaarden als een normale variant. Zonder daarvoor één goede reden te hebben. Behalve dan je homofobie;
Oud 25 december 2006, 15:05   #3195
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat heeft nog nooit iemand beweerd. Het is ook op geen enkele manier relevant.
Natuurlijk wel. Dat is heel zeker relevant.

Het is ondermeer daarin dat homosexualiteitt zich onderscheidt van sexualiteit.

Paulus.
Oud 25 december 2006, 15:06   #3196
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb die vraag al duizend keer beantwoord denk ik. Herlees aub deze post (en dan vooral de rode passages), die je weer geheel toevallig hebt genegeerd.
Mijn Engels is te ontoereikend.

Paulus.
Oud 25 december 2006, 15:06   #3197
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Enfin, ik vertrek nu naar mijn ouders voor nog wat abnormaal, zinloos en volkomen overbodig plezier. Hopelijk is er voor jou ook nog wat plezier weggelegd vandaag Paulus, want anders begin ik serieus medelijden met je te krijgen.
Oud 25 december 2006, 15:08   #3198
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Toch wel. De threadstarter heeft het meerdere malen bevestigd.
Hij heeft dat ene keer bevestigt om jouw te plezieren en drie keer anders gezegd. Anderelinken bewezen dat niemand anders dat zo begrpen had.

Paulus.
Oud 25 december 2006, 15:08   #3199
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
EN DAT NOEM JIJ HOMOSEXUALITEIT?
Waar heb ik dat "homoseksualiteit" genoemd?

Citaat:
Oud 25 december 2006, 15:08   #3200
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn Engels is te ontoereikend.
Wel beste Paulus, omdat ik van heel goede wil ben, wil ik dat later misschien wel nog eens voor je vertalen. Je kan er nog heel wat van leren!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be