![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
ik vind het maar zwak van je dat je op heel onlogische wijze denkt bewijs te hebben het feit dat dossiers niet publiekelijk worden uitgesponnen is geen bewijs van gesjoemel heb jij nog nooit gehoord van rechten ? gelukkig worden de rechten van een beschuldigde beschermd nog nooit eraan gedacht dat als het bewijs van onschuld zo duidelijk is dat men zeker niet de inhoud van een valse klacht bekend maakt ? mogelijks dacht men eraan dat dergelijke pipo's zoals jij dan zouden roepen dat er geen rook is zonder vuur |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
komt alzo in aanmerking! En indien Di Rupo & co hierdoor het land willen blokkeren dan mag hij dat gerust gaan uitleggen bij die andere in opspraak zijnde bende. Namelijk deze van Laeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
indien er geen bewijs van schuld is dan wordt de inhoud van de klacht niet bekend gemaakt omdat de inhoud vals is en parket moet enkel de waarheid brengen en niet valse beschuldigingen in openbaarheid brengen de andere 2 zaken waren de absurt bevonden om zelfs verder onderzoek te doen omdat het bewijs van onschuld overduidelijk was |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben in die zaak evenmin onderlegd als jij, maar ik verspreid er geen verzinsels over. Get a life pipo, of denk je dat iemand je "au sérieux" neemt ??
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dossier 1 is een lachertje . Daarop beslist Verhofstadt om meteen de 2 andere dossiers te laten seponeren zonder enige tekst en uitleg zoals Jean-Luc Dehaene destijds deed met de 2 andere dossiers tegen Di Rupo . Man , man , man , ge zoud ze horen , wat wordt hier weggestoken en tralala . 2 maten en 2 gewichten , ja . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een woordje geleerd van Nicolas ? een linkse die pleit tegen openbaarheid van rechtspraak ? Een linkse die niet wil dat de democratie de hooggeplaatsten mag kontroleren ? Omdat het toevallig over een linkse hooggeplaatste gaat ? Wat ga ik hier nog allemaal meemaken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De zaak Trusgnach was vanin het begin een lachertje en toch kwam ze ontelbare keren in het nieuws . In de eerste zaak was er geen bewijs , zelfs geen vermoeden van schuld , elk kind wist meteen dat die zaak opgezet is . Stel je voor , een fantast wordt 3 keer ondervraagd en wijzigt zijn leeftijd 3 keer , 19 , 17 , 15 jaar , een lachertje dus . En deze zaak haalt de pers , en de andere zaken niet ? Justitie is een lachertje ja . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat het woord pedofiel vallen en ze zijn daar ! Rechtspraak hoort openbaar te zijn , wel informatie geven over 1 dossier en niet over 2 andere hoort niet in een democratie . Komt dat tegen , de linksen beginnen nu al en masse de democratie aan te vallen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb dat artikel gelezen, vond het bijzonder merkwaardig ... maar ik ben geen dossiertjesaanlegger maar ja, ga je mij dan au sérieux nemen ? ![]() correctie, het kan ook iets vroeger geweest zijn, misschien zelfs in aanloop naar aanmaak paars II Laatst gewijzigd door Anna List : 25 december 2006 om 19:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() zoek dat interview met Decroo eens op dat ik vermeldde ... ge zoudt dan wel anders piepen, kunt ge weer keizer staan spelen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() rechtspraak is openbaar, en onderzoek hoort geheim te zijn, dat is de bottom line
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit betekent dat de bevolking via de pers op de hoogte wordt gehouden van belangrijke onderzoeken EN van onderzoeken naar belangrijke personen . Uiteraard geld dit niet voor het volledige onderzoek om het verdere onderzoek niet te dwarsbomen , wel over die gedeeltes die al afgerond zijn . Zoals nu BVB informatie wordt gegeven over het onderzoek naar prins Laurent , ongeacht het feit of hij naderhand al dan niet schuldig gaat blijken te zijn . Logica . Welnu , de parketten hebben deze democratische plicht enkel toegepast op 1 dossier tegen Di Rupo , niet op de andere 2 , stinky dus . Laatst gewijzigd door Kaffer : 25 december 2006 om 19:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Exhibitionist uit Assenede , Kaffertje
Deze exhibitionist kan in ruime zin seksueel genieten van het tonen zijn naakte geslachtsdelen en is gekend voor zijn uitspattende seksuele gedragingen gepaard gaande met voyeurisme. In engere zin heeft hij een voorkeur voor het tonen (bekeken worden) en aangeraakt te worden.. Het kan problematisch zijn als hier iemand mee geconfronteerd wordt die er niet van gediend is. Gezien de grote problemen die ontstaan zijn tussen deze exhibitionist en de omgeving, is er sprake van een psychische aandoening van *KNIP*. Wie onverwacht met deze potloodventer geconfronteerd wordt, kan het beste doen alsof er niets bijzonders aan de hand is. Schrik niet, ga niet gillen, maar loop gewoon door. *KNIP* beleeft dan weinig plezier aan zijn gedrag. Laatst gewijzigd door Peter Johan : 25 december 2006 om 20:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() En het blijft maar persoonlijke aanvallen regenen , de linksen zijn echt wel op hun nest gepakt vandaag !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor, helemaal niet. Hoe kom je daarbij?
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |