![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3261 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3262 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil je nu ook eens inhoudelijk reageren vooral op dit: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3251 Want de reden waarom jij het kunnen voortplanten niet als criterium wil nemen lijkt me wel heeeel èèèèrg bijzonder oneerlijk. Dank u. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tederheid, geborgenheid, intimiteit,...?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3265 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En het zal niet zijn paarbinding, liefde, genegenheid, vriendschap, vertrouwen, intimiteit, geborgenheid, romantiek, tederheid, want daarvoor moet je niet noodzakelijk met iemand naar bed gaan. Alleen maar als je wil dat er kindjes van komen is dat noodzakelijk. Dat is dan ook de functie er van. Bij homoseksualiteit blijft dat een groot vraagteken. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk je dat vrienden mekaar niet kunnen omhelzen misschien of is dat een seksuele handeling in jou ogen? Of met mijn kinderen bijvoorbeeld...
Antwoord nu eens op http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3251 Voor je weer weg bent, van onderwerp veranderd, over mijn schrijffouten begint, mijn woorden verdraait, of dingen in mijn mond leg die ik nooit gezegd heb enz.... Je snapt me wel. Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3267 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bij homoseksualiteit blijft dat een groot vraagteken. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3268 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals je weet denk ik van wel.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Raf is zoals gewoonlijk gaan vliegen als het moeilijk wordt?
Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3270 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat weet ik niet.
Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 25 december 2006 om 23:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jammer hé?!
Citaat:
Ja, maar er bestaan ook varianten op die andere functies behartigen dan voortplanting. Het kan ook zijn dat het deel uitmaakt van de voortplanting zelf.[/quote] Volledig mee eens Hoedje af. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3266
Je wordt heel erg voorspelbaar Raf.... Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3273 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
homo twee kinderen.
![]() |
![]() |
#3274 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Den Oscar heeft geen kinderen door het praktiseren van zijn homosexualiteit. Homosexualiteit betekent juist, sexualiteit tussen mensen van hetzelfde geslacht. En daar kunnen geen kinderen van komen.
Blijkbaar heeft hij toch een vrouw bevrucht, maar niet met homosexueel handelingen uiteraard. Dat snap je toch? Als een homoseksueel koppel een kind wil land biologische weg, dan moeten ze eerst overeen komen wie dan wel van de twee de biologische ouder mag zijn. Bij hetroseksualiteit stelt dat probleem hem niet, daar zijn ze vanzelfsprekend allebei biologische ouder. Zoals het hoort. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 26 december 2006 om 00:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3275 | |
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3203
![]() |
![]() |
#3276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja......? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 26 december 2006 om 01:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3277 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk kunnen ze dat, maar als ze dat doen uit een verlangen naar tederheid, intimiteit, geborgenheid, genegenheid, romantiek,... stel ik me toch vragen over de aard van die "vriendschap".
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Moet je ook eens proberen... (niet met Raf natuurlijk en zeker niet met zijn echtgenoot).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien word jij gewoon een beetje veeleisend, Paulus...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 26 december 2006 om 02:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3280 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |