Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 december 2006, 14:29   #3301
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Jamaar Edina, dat telt niet hé! Jij speelt vals! Die tekst is in het Engels en dus niet relevant!
LOL! En ik heb geen zin meer om te vertalen. Maar hij kan altijd eens te rade gaan bij de twee Belgische (en zelfs Vlaamse) auteurs die hebben bijgedragen aan het boek: Hilde Vervaecke en Catherine Roden...
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2006, 15:24   #3302
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Euh…

Bedankt voor je vertaling Edina, maar ik vroeg eigenlijk naar die massa’s soorten waarbij de vruchtbaarheid niet seizoensgebonden is en/of de vruchtbaarheid van de vrouwtjes niet op een duidelijke manier geadverteerd wordt, maar waarbij seks toch beperkt is tot die vruchtbare perioden.

Naar aanleiding van deze posting.

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2011

Ik vraag dat al een hele tijd en al verschillende keren kijk maar:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2554

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2006, 15:28   #3303
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ik durf wedden dat Paulus het nu wéér over de "functionaliteit" van homoseksualiteit gaat hebben en hoe homoseksualiteit niet tot kindjes kan leiden.
Iets wat jij niet kan met je partner hé Raf?! Samen kindjes maken? Je moet ze bij iemand anders halen hé?

Ewel 't is daarom dat uw sexualiteit minder waard is dan de mijne. Want je kan er minder mee doen.

Eindelijk gesnapt?

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 26 december 2006 om 15:31.
Oud 26 december 2006, 15:37   #3304
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Euh…

Bedankt voor je vertaling Edina, maar
Die tekst was dan ook helemaal geen antwoord op een vraag van jou hé Paulusje (de wereld draait echt niet om jou hoor), maar wel een zoveelste bewijs voor dat je idiote stelling als zou homoseksualiteit tegennatuurlijk en een afwijking zijn je reinste onzin is. Je kon er ook in lezen dat seks louter voor het plezier alledaags in bij dieren en dat homoseksualiteit wel degelijk functies heeft en zelfs een evolutionair voordeel kan opbrengen. Maar ik snap natuurlijk wel dat je dat allemaal negeert, want dat doe je met alles wat niet in je plaatje past hé. Je bent echt zielig hoor.

Citaat:
ik vroeg eigenlijk naar die massa’s soorten waarbij de vruchtbaarheid niet seizoensgebonden is en/of de vruchtbaarheid van de vrouwtjes niet op een duidelijke manier geadverteerd wordt, maar waarbij seks toch beperkt is tot die vruchtbare perioden.
En daar heb ik in dit bericht al op geantwoord. En omdat je er geen informatie van kon vinden op het internet, ben ik zelfs zo goed geweest om in deze post een referentie voor die bewering te geven.

Laatst gewijzigd door Edina : 26 december 2006 om 15:42.
Oud 26 december 2006, 15:41   #3305
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Iets wat jij niet kan met je partner hé Raf?! Samen kindjes maken? Je moet ze bij iemand anders halen hé?

Ewel 't is daarom dat uw sexualiteit minder waard is dan de mijne. Want je kan er minder mee doen.

Eindelijk gesnapt?
OK, now you got me really pissed!!!

Als je nu eens de moeite had gedaan om de tekst, die ik speciaal voor jou heb vertaald, echt te lezen, dan had je ondertussen begrepen dat ook homoseksualiteit wel degelijk zaken kan bieden die heteroseksualiteit niet kan!!!

Dat maakt geen van beide meer of minderwaardig. Het zijn gewoon varianten.

En stop nu met je morele superioriteitswaanzin, wil je?!?

Laatst gewijzigd door Edina : 26 december 2006 om 15:41.
Oud 26 december 2006, 15:46   #3306
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Eindelijk gesnapt?

Paulus.
dit doet de deur dicht.

Laatst gewijzigd door driewerf : 26 december 2006 om 15:47.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2006, 15:55   #3307
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Die tekst was dan ook helemaal geen antwoord op een vraag van jou hé Paulusje (de wereld draait echt niet om jou hoor), maar wel een zoveelste bewijs voor dat je idiote stelling als zou homoseksualiteit tegennatuurlijk en een afwijking zijn je reinste onzin is. Je kon er ook in lezen dat seks louter voor het plezier alledaags in bij dieren en dat homoseksualiteit wel degelijk functies heeft en zelfs een evolutionair voordeel kan opbrengen. Maar ik snap natuurlijk wel dat je dat allemaal negeert, want dat doe je met alles wat niet in je plaatje past hé. Je bent echt zielig hoor.
Vind jij dat een bewijs dat homoseksualiteit een normaliteit is omdat het ook in de natuur voorkomt?

Sorry hoor Edina maar dat is zeker al tweeduizend postings geleden weerlegd geweest. Is partnermoord normaal omdat het in de natuur voorkomt? Is infanticide normaal omdat het in de natuuir voorkomt? Is pedofilie normaal omdat het in de natuur voorkomt...

Een beetje serieus he zeg. Als jij jouw normaliteit wil gaan toetsen aan het gedrag van apen of andere dieren, je doet maar hoor, maar om dat ook van anderen te verlangen moet je toch wel heel erg naief zijn vind ik.

Citaat:
En daar heb ik in dit bericht al op geantwoord. En omdat je er geen informatie van kon vinden op het internet, ben ik zelfs zo goed geweest om in deze post een referentie voor die bewering te geven.
Neen dat heb je niet, ik wacht nog altijd op die massa's soorten die als bewijsvoering gingen dienen voor een eerder gemaakte stelling.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 26 december 2006 om 15:56.
Oud 26 december 2006, 15:57   #3308
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
OK, now you got me really pissed!!!

Als je nu eens de moeite had gedaan om de tekst, die ik speciaal voor jou heb vertaald, echt te lezen, dan had je ondertussen begrepen dat ook homoseksualiteit wel degelijk zaken kan bieden die heteroseksualiteit niet kan!!!

Dat maakt geen van beide meer of minderwaardig. Het zijn gewoon varianten.

En stop nu met je morele superioriteitswaanzin, wil je?!?
Volg de draad eens terug en kijk eens wie er met treiteren begonnen is....en nu een koekje van eigen deeg terugkrijgt...Waarom mag Raf dat wel en ik niet?

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 26 december 2006 om 16:00.
Oud 26 december 2006, 15:58   #3309
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
dit doet de deur dicht.
Sterk tegenargument (!)

Maar ik begrijp het wel hoor ....

Paulus.
Oud 26 december 2006, 16:04   #3310
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vind jij dat een bewijs dat homoseksualiteit een normaliteit is omdat het ook in de natuur voorkomt?
DAT STAAT ER GODVERDOMME NIET. LEER LEZEN!!! OF IS JE NEDERLANDS NU OOK AL ONTOEREIKEND?

Citaat:
Sorry hoor Edina maar dat is zeker al tweeduizend postings geleden weerlegd geweest. Is partnermoord normaal omdat het in de natuur voorkomt? Is infanticide normaal omdat het in de natuuir voorkomt? Is pedofilie normaal omdat het in de natuur voorkomt...
FUCK OFF MET JE IDIOOT GEZEIK. ER WERD AL DUIDELIJK UITGELEGD WAAROM DE ZAKEN DIE JE HIER OPSOMT NIET NORMAAL EN ONAANVAARDBAAR ZIJN. EN DAT HEEFT MET HOMOSEKSUALIEIT GEEN REET TE MAKEN.

Citaat:
Een beetje serieus he zeg. Als jij jouw normaliteit wil gaan toetsen aan het gedrag van apen of andere dieren, je doet maar hoor, maar om dat ook van anderen te verlangen moet je toch wel heel erg naief zijn vind ik.
LEER GODVERDOMME LEZEN BIS! JIJ BENT OOK EEN AAP TROUWENS, DUS KOM EENS VAN JE MORELE TROON AF!

Citaat:
Neen dat heb je niet, ik wacht nog altijd op die massa's soorten die als bewijsvoering gingen dienen voor een eerder gemaakte stelling.
JE VROEG EEN PAAR VOORBEELDEN EN DIE HEB IK JE GEGEVEN: VERSCHILLENDE SOORTEN LANGOEREN EN LEMUREN. DAT JIJ DIE VOORBEELDEN NIET WIL AANVAARDEN OMDAT JE ER GEEN INFORMATIE OVER KAN VINDEN IS JOUW PROBLEEM. LEER OPZOEKEN OFZO.

Laatst gewijzigd door Edina : 26 december 2006 om 16:06.
Oud 26 december 2006, 16:15   #3311
Heftruck

Standaard

Citaat:

Eindelijk gesnapt?

Paulus.
Paulus de Übermensch.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2006, 16:15   #3312
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Hold your horses, mijn beste Edina. Je zou nu toch al beter moeten weten...!?
Oud 26 december 2006, 16:17   #3313
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
DAT STAAT ER GODVERDOMME NIET. LEER LEZEN!!! OF IS JE NEDERLANDS NU OOK AL ONTOEREIKEND?
Neen, er staat dat het niet tegennatuurlijk is omdat het in de natuur voorkomt is het niet?

Ewel dat is geen argument. Alle vormen van sexualiteit komen in de natuur voor.

Citaat:
FUCK OFF MET JE IDIOOT GEZEIK. ER WERD AL DUIDELIJK UITGELEGD WAAROM DE ZAKEN DIE JE HIER OPSOMT NIET NORMAAL EN ONAANVAARDBAAR ZIJN. EN DAT HEEFT MET HOMOSEKSUALIEIT GEEN REET TE MAKEN.
Voor de ene keer neem je het voorkomen in de natuur als ijkpunt voor nomaliteit, de ander keer weer iets anders. Niet mijn schuld dat jij je gedacht niet kunt opmaken.

De mens is met sexualiteit uitgerust om zich te kunnen voortplanten. Dat is de reden. Ik zie niet in wat daar alsijkpunt verkeerd aan is.

Citaat:
LEER GODVERDOMME LEZEN BIS! JIJ BENT OOK EEN AAP TROUWENS, DUS KOM EENS VAN JE MORELE TROON AF!
Ik ben geen aap hoor Edina. Echt niet.

Citaat:
JE VROEG EEN PAAR VOORBEELDEN EN DIE HEB IK JE GEGEVEN: VERSCHILLENDE SOORTEN LANGOEREN EN LEMUREN. DAT JIJ DIE VOORBEELDEN NIET WIL AANVAARDEN OMDAT JE ER GEEN INFORMATIE OVER KAN VINDEN IS JOUW PROBLEEM. LEER OPZOEKEN OFZO.
Maar niks die zegt dat die soorten alleen seks hebben tijdens de vruchtbare periode zonder dat het vrouwtje dat adverteerd of afstoot en d�*t was wel je bewering, meen ik te weten.

Deze stelling diende als fundament voor je bewering dat sexuele lust niet in het kader van voortplanting gezien mocht worden.

Paulus.
Oud 26 december 2006, 16:18   #3314
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Paulus de Übermensch.
Dat zou ik niet gezegd willen hebben.

Paulus.
Oud 26 december 2006, 16:19   #3315
Heftruck

Standaard

Citaat:
Citaat:
Paulus de Übermensch.
Dat zou ik niet gezegd willen hebben.

Paulus.
Citaat:
Ewel 't is daarom dat uw sexualiteit minder waard is dan de mijne.

Laatst gewijzigd door Heftruck : 26 december 2006 om 16:20.
Oud 26 december 2006, 16:23   #3316
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Eindelijk gesnapt?

Paulus.
Waar zat je verstand, toen je dit bedacht hebt ??
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2006, 16:25   #3317
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Let wél en dat wil ik benadrukken. Niet de homoseksuele mens is minderwaardig, maar wel zijn seksualiteit. Net als de kleurenblinde mens niet minderwaardig is, maar wel zijn manier van zien.

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3293

Paulus.
Oud 26 december 2006, 16:26   #3318
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Waar zat je verstand, toen je dit bedacht hebt ??
Hier.

En de jouwe?

Let wél en dat wil ik benadrukken. Niet de homoseksuele mens is minderwaardig, maar wel zijn seksualiteit. Net als de kleurenblinde mens niet minderwaardig is, maar wel zijn manier van zien.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 26 december 2006 om 16:27.
Oud 26 december 2006, 16:26   #3319
Heftruck

Standaard

Citaat:

Paulus.
Je bent onmogelijk.
Oud 26 december 2006, 16:29   #3320
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je bent onmogelijk.
Waarom? Omdat ik gelijk heb?

Raf mag met mij staan treiteren, niemand zal daar iets van zeggen, maar o wee als ik hem eens een koekje van eiegen deeg geef.

Als wat ik zeg inhoudelijk verkeerd is, moet je dat weerleggen zoals het hoort. Met verwijten maken kom je nergens.

Paulus.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be