![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3301 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() LOL! En ik heb geen zin meer om te vertalen. Maar hij kan altijd eens te rade gaan bij de twee Belgische (en zelfs Vlaamse) auteurs die hebben bijgedragen aan het boek: Hilde Vervaecke en Catherine Roden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh…
Bedankt voor je vertaling Edina, maar ik vroeg eigenlijk naar die massa’s soorten waarbij de vruchtbaarheid niet seizoensgebonden is en/of de vruchtbaarheid van de vrouwtjes niet op een duidelijke manier geadverteerd wordt, maar waarbij seks toch beperkt is tot die vruchtbare perioden. Naar aanleiding van deze posting. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2011 Ik vraag dat al een hele tijd en al verschillende keren kijk maar: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2554 Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ewel 't is daarom dat uw sexualiteit minder waard is dan de mijne. Want je kan er minder mee doen. Eindelijk gesnapt? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 26 december 2006 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3304 | |
|
![]() Die tekst was dan ook helemaal geen antwoord op een vraag van jou hé Paulusje (de wereld draait echt niet om jou hoor), maar wel een zoveelste bewijs voor dat je idiote stelling als zou homoseksualiteit tegennatuurlijk en een afwijking zijn je reinste onzin is. Je kon er ook in lezen dat seks louter voor het plezier alledaags in bij dieren en dat homoseksualiteit wel degelijk functies heeft en zelfs een evolutionair voordeel kan opbrengen. Maar ik snap natuurlijk wel dat je dat allemaal negeert, want dat doe je met alles wat niet in je plaatje past hé. Je bent echt zielig hoor.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 26 december 2006 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3305 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Als je nu eens de moeite had gedaan om de tekst, die ik speciaal voor jou heb vertaald, echt te lezen, dan had je ondertussen begrepen dat ook homoseksualiteit wel degelijk zaken kan bieden die heteroseksualiteit niet kan!!! Dat maakt geen van beide meer of minderwaardig. Het zijn gewoon varianten. En stop nu met je morele superioriteitswaanzin, wil je?!? Laatst gewijzigd door Edina : 26 december 2006 om 15:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3306 |
|
![]() dit doet de deur dicht.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 26 december 2006 om 15:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3307 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry hoor Edina maar dat is zeker al tweeduizend postings geleden weerlegd geweest. Is partnermoord normaal omdat het in de natuur voorkomt? Is infanticide normaal omdat het in de natuuir voorkomt? Is pedofilie normaal omdat het in de natuur voorkomt... Een beetje serieus he zeg. Als jij jouw normaliteit wil gaan toetsen aan het gedrag van apen of andere dieren, je doet maar hoor, maar om dat ook van anderen te verlangen moet je toch wel heel erg naief zijn vind ik. Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 26 december 2006 om 15:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 26 december 2006 om 16:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3309 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3310 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 26 december 2006 om 16:06. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3311 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3312 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hold your horses, mijn beste Edina. Je zou nu toch al beter moeten weten...!?
![]() |
#3313 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ewel dat is geen argument. Alle vormen van sexualiteit komen in de natuur voor. Citaat:
De mens is met sexualiteit uitgerust om zich te kunnen voortplanten. Dat is de reden. Ik zie niet in wat daar alsijkpunt verkeerd aan is. Citaat:
Citaat:
Deze stelling diende als fundament voor je bewering dat sexuele lust niet in het kader van voortplanting gezien mocht worden. Paulus. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3315 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Heftruck : 26 december 2006 om 16:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3316 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zat je verstand, toen je dit bedacht hebt ??
![]() |
#3317 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Let wél en dat wil ik benadrukken. Niet de homoseksuele mens is minderwaardig, maar wel zijn seksualiteit. Net als de kleurenblinde mens niet minderwaardig is, maar wel zijn manier van zien.
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3293 Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3318 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier.
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3293 En de jouwe? Let wél en dat wil ik benadrukken. Niet de homoseksuele mens is minderwaardig, maar wel zijn seksualiteit. Net als de kleurenblinde mens niet minderwaardig is, maar wel zijn manier van zien. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 26 december 2006 om 16:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3319 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3320 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom? Omdat ik gelijk heb?
Raf mag met mij staan treiteren, niemand zal daar iets van zeggen, maar o wee als ik hem eens een koekje van eiegen deeg geef. Als wat ik zeg inhoudelijk verkeerd is, moet je dat weerleggen zoals het hoort. Met verwijten maken kom je nergens. Paulus. |
![]() |
![]() |