![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11741 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gore vertegenwoordigt de envorimentalistische arm van de NWO. Al Gore is al een tijdje bezig met zo'n envorimentalisme te promoten. Global warming wordt enorm overdreven en sommige wetenschappers zeggen dat het een natuurlijk evolutie is en dat het niet de mens is die ervoor verantwoordelijk is.
Gore plakt zijn gezicht op een film en direct is het weer "groot alarm" wat betreft de zogezegde opwarming van de aarde. Het toont gewoon aan hoe de media ons bewustzijn stuurt. In dit geval was er zelfs geen sprake van een gebeurtenis die het deed oplaaien. Het was voldoende voor de media om Gore en zijn film constant te promomten. Global warming is vooral handig voor de NWO omdat het hier een "globaal probleem" betreft. Het is een excellent instrument om een globale aanpak een een globaal schuldgevoel aan te praten. Want globalisme is wat ze willen. Het is een pyschologisch hulpmiddel om te mensen te luren in de globale problematiek en gedachte En het is ook handig voor hun om hun favouriete punten te rechtvaardigen, population control en meer internationale wetgeving.
Laatst gewijzigd door exodus : 22 december 2006 om 10:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11742 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het betrof hier ook een globaal probleem waar volgens de Paus geen moderne aanpak mocht op toegepast worden, de oude technieken en gebruiken (die zoals bewezen, tot rampen leiden) waren volgens zijn geloof de enig toegelaten gebruiken. Gelukkig ben ik ervan overtuigd dat een groot deel van de bevolking voldoende gezond verstand heeft om te beseffen dat internationale problemen een internationale aanpak vereisen. Uw fearmongering techniek biedt geen alternatief en is btw totaal naast de kwestie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11743 | |
|
![]() Citaat:
Verder heb je gelijk dat internationale problemen een internationale samenwerking vereisen, maar dat is hier niet het punt. Het punt is dat men internationale problemen verzint om een internationale "samenwerking" te rechtvaardigen omdat dat in de lijn van hun globalisatie voor hun NWO ligt.
![]() |
![]() |
![]() |
#11744 |
Minister
|
![]() hahahahahahaha! oh god toch van waar blijven jullie dat nu halen! der zou echt jullie één of andere prijs moeten gegeven worden voor die blijvende inspiratie!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11745 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
als je op de 5-honderd-ik-weet-niet-hoeveel-ste pagina er nog mee afkomt... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11746 |
Gouverneur
|
![]() Nu ja, ik wacht - samen met anderen - al heel lang op bewijzen, die de believers nooit kunnen geven.
Dus telkens als ik vermoed dat de "NWO"-believers een of ander historisch feit als bewijs willen of kunnen inroepen, signaleer ik dat graag. Al was het maar om de logica van hun argumenten te blijven volgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11747 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11748 |
Gouverneur
|
![]() Nog een hint die de believers ?* volonté kunnen verspreiden (ik hoef geen dank):
In de Chester Zoo (Engeland) heeft een vrouwelijke komodovaraan, genaamd Flora - een levensecht reptiel dus - een paar dagen geleden acht bevruchte eitjes gelegd zonder dat er een mannetje aan te pas gekomen is. Deze "onbevlekte ontvangenis" is een waar kerstmirakel, waarmee de schepper van het universum, de opperste grootmeester van de "NWO", onmiskenbaar een teken ter aanmoediging heeft willen geven aan al degenen die bereid zijn te geloven in de bovennatuurlijke aard van reptielen. Bron: http://www.guardian.co.uk/christmas2...976351,00.html Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 22 december 2006 om 16:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11749 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11750 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een DNA-test zou dat kunnen uitwijzen. (?* propos, ik was het belangrijkste nog vergeten te vermelden - intussen gecorrigeerd - namelijk dat het om bevruchte eitjes gaat!) Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 22 december 2006 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11751 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11752 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Post wetenschappelijke argumenten worden constant gebruikt in media om mensen gewild of ongewild te beinvloeden. Soms zijn half wetenschappelijke argumenten nodig om mensen wetenschappelijke theorieen uit te leggen. Waar de grens ligt is moeilijk te zeggen. Verwacht van media geen correcte niet gekleurde informatie, die bestaat ook niet. Media dienen als onstpanning. Global warming is nu eenmaal interessanter dan een urenlange uitleg over geologie die aan school doet denken. Zelf volg ik de theorie van global warming maar half, de activiteit van de zon heeft naar mijn zin meer invloed. In hoeverre onze media nu gestuurd wordt en op welke manier of gewoon kijkcijfers wilt laat ik open. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11753 | |
|
![]() Robert Gates, de opvolger van Rumsfeld, is een voorstander van een wereldregering. Hij is lid van de Council on Foreign relaitoins, het NWO front in Amerika die de policy beïnvloed en voor een wereldregering streeft. Hij is ook lid van het Irak Study Group report dat vol zit met CFR leden.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11754 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 23 december 2006 om 18:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11755 |
|
![]() Illustraties van Neilm Hague die het NWO-thema toetsen. Ze gaan over de aard van de realiteit en het controlesysteem dat over de mensheid heerst.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#11756 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst nog een pic gezien over de RIAA die als communist afgebeeld word en over iemands schouder meekijkt. Ook een vorm van de NWO maar toch was hij ironisch bedoelt. Kunst is leuk maar ik zie er evenveel NWO ideeen in als iemand die zich in een zotte bui heeft laten gaan en mooie tekeningen heeft gemaakt die te verkopen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11757 | |
Banneling
|
![]() Ach ja
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11758 | |
Banneling
|
![]() NOTHING to worry about.
or is there?: Citaat:
Pin d' Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11759 | |
Banneling
|
![]() Iets om op te kauwen?
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11760 | |
Banneling
|
![]() AMERICA land of the free!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ahum, or is it? Citaat:
Pin d' Ar |
|
![]() |
![]() |