![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3401 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3402 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stel we schrijven beiden een brief. Jouw handschrift kan iedereen lezen de mijne niet iedereen. Welke brief heeft de meeste waarde. Ik denk die van jouw omdat ze naar meer personen verstuurd kan worden... Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 27 december 2006 om 19:06. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3403 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een stelling weerleggen is iets anders dan ze gewoon idioot noemen zonder meer. Je moest eens weten hoeveel postings ik idioot vindt. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 27 december 2006 om 19:05. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3404 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
gedragsproblemen wegens overmatige geslachtsdrift, dat is de reden Edina. En dat weet je best. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3405 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3406 |
Minister-President
|
![]() Aanzie jij een hond dan als een kweekdier
![]() ![]() ![]()
![]() |
#3407 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Paulus, Paulus en Paulus zeker?
![]() |
![]() |
#3408 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, Paulus schijnt om één of andere reden te denken dat een homoseksuele man na castratie plots niet langer homoseksueel is... Bizar, nietwaar?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3409 |
Minister-President
|
![]() Rare logica en is een heteroman dan nog een heteroman volgens onze Paulus na castratie en wat zijn die dan wel volgens hem?
![]() |
#3410 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, goeie vraag...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3411 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Nog veel plezier ermee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3412 |
Minister-President
|
![]() Jammer dat je ermee stopt Doki, zo geef je Paulus enkel maar gelijk...
![]() |
#3413 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dus is seks ook een sociale constructie waardoor seks tussen homoseksuele mensen evenwaardig is aan deze van heteroseksuele varianten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3414 |
|
![]() Om de bal dan terug te kaatsten: Als ze sociaal niet aanvaard wordt is ze niet evenwaardig.
![]() |
#3415 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
bovenstaande thread wou ik er even uitnemen... van kromme logica gesproken het is inderdaad niet zo dat waarde altijd een morele dimensie moet hebben... en je kan de waarde van iets inderdaad afmeten aan het aantal functies dat het bezit, beste paulus.... maar goed, let op het woordje KAN... dit betekent niet dat de waarde van iets altijd zal afgemeten worden aan het aantal functies... zeker niet als iemand er een morele dimensie aan vast hangt... een paar voorbeeldjes? 1. eerst een morele.... stel, ik bewaar al jaren een foto van iemand die me zeer dierbaar is in mijn portefeuille... dit voorwerp is voor mij van ZEER grote waarde... maar, heeft het ding voor mij een functie? neen... ik kan er niets mee doen, het is gewoon een herinnering.... 2. een mercedes is pakken duurder dan een renault.... nochthans kunnen ze dezelfde functies bezitten (afhankelijk van de opties die je pakt he)... de mercedes heeft dus meer waarde, maar slechts evenveel (of zelfs minder) functies dan de renault... et voila, paulus' axioma - "de waarde is recht evenredig aan het aantal functies" - valt in het water meer zelfs, de waarde van iets bestaat maar zolang iemand, of een groep van mensen er een waarde aaan toekent.... als iemand liever een mercedes ziet zal die voor hem meer waarde hebben... als een man liever andere mannen neukt zal dat voor hem meer waarde hebben dan met vrouwen neuken... en ga zommar door en verder, niet alles heeft voor iedereen dezelfde waarde... ik vind mercedesssen mottoge ouwe zakken bakken... en ik wordt leiver gepijpt door een vrouw dan door een man... dringt dat tot je houten kopje door? wat homoseksualiteit betreft, beste paulus, het interesseert me geen ene reet hoeveel functies ze bezit, en of het er meer, minder, of evenveel zijn als de heteroseksualiteit.... dat zal namelijk niemand ooit echt kunnen vaststellen (er spelen namelijk te veel culturele, maatschappelijke en zelfs individuele factoren mee) de fout die jij maakt is dat je homoseksualiteit als minderwaardig aanziet omdat het in jouw kromme brein minder functies schijnt te hebben.... omdat homoseksualiteit niet leidt tot voortplanting.... het toekennen van een mindere waarde aan homoseksualiteit is flagrant verkeerd... en kwetsend voor homo's aller landen.... zeker als je weet dat voor homo's (en eigenlijk iedereen) hun seksualiteit een wezenlijk onderdeel is van hun eigen identiteit... de homo valt niet los te koppelen van zijn homoseksualiteit... snap je dat niet? erger nog... snap je niet dat je opmerkingen en postings kwetsend zijn voor homo's? en kom niet af met: ik maggekik da toch nog zeggen, meneer? hou eens rekening met de gevoelens van anderen in plaats van je eigen bekrompen visie op seksualiteit als de NORM voor te stellen en deze te misbruiken om homo's tegen je op te jagen.... met je gezaag van "niemand heeft mijn stelling al weerlegd" maak je je trouwens ook niet echt sympathiek, hoor paulusje.... kortom, ik ga deze thread nog wat blijven volgen... verwacht van mij geen repliek meer... het is toch te zielig (en grappig)... één bekrompen geest die niet van zijn ivoren torentje wilt afkomen tegen allen die hem smeken om nu eens voor één keer het licht te zien ![]()
![]() |
![]() |
#3416 |
|
![]() Volgens die specifieke sociale constructie, dan is er teken dat er machtsverhoudingen bestaan die dat trachten te reguleren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3417 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
1. het merendeel van de bevolking aanvaardt homoseksualiteit wel 2. zelfs als iets niet sociaal aanvaard wordt betekent dit niet dat het geen waarde kan hebben...
![]() |
![]() |
#3418 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar men kan op het minst bekampen door een vrije en ongeremde verkonding van de christelijke moraal En men hoeft dat niet te institutionaliseren door huwelijken en adopties en quota's .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3419 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |