![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik u in het echte leven zou tegenkomen en ik kende uw voornaam niet, ja uiteraard. U ook tegen mij natuurlijk. Dat heeft met leeftijd niets te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
|
![]() Citaat:
Maar, wat spreek jij eigenlijk tegen die mensen? Engels, Duits, Frans of Nederlands? Wat leren die eigenlijk op school? Ik ken maar een persoon uit de Oostkantons en die sprak niks behalve Duits. Maar die is wel tamelijk oud.
![]() |
![]() |
#205 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu kan je dus een grote bek opentrekken, nietwaar Patriotje? We moeten zwijgen omdat we jouw ontkenningen niet langer kunnen bewijzen, hé? ![]() Ooit werd ik door jou en Bruno Yammine, toen nog 'Tacitus' uitgescholden voor viswijf. JIJ hebt dat naderhand zelfs nog bij verschillende gelegenheden herhaald. En waarom Patriot? Ga je nu ook volhouden dat IK toen moest zwijgen omdat ik degene was die loog? Of waren JIJ en Bruno het? Hadden jullie het toen niet over een Vlaams-nationalistisch nepprofiel terwijl het hoogstwaarschijnlijk Bruno zélf was? Jullie beweerden zelfs dat een moderator dit bevestigde, maar wat bleek uit diens publiekelijke tussenkomst? Hij had enkel gezegd dat de 'royalist' die het zo bont maakte een nepprofiel was zonder meer. De rest voegden jullie er voor alle gemak maar aan toe. Alle middelen zijn goed om de intens gehate Vlaams-nationalisten in discrediet te brengen, hé? Jouw fraaie voorbeelden hebben jou je les zo te zien goed geleerd. En deze links werken wél nog. Citaat:
Ooit voel jij nog wel aan den lijve wat de gevolgen zijn van je slaafse opstelling tegenover de omhooggevallen onbenullen die je vandaag nog steeds naar de ogen kijkt.
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of beeld jij je in dat jij aan dit soort vergelijkingen ontsnapt omdat jij je vandaag aan de kant van het grote gelijk bevindt?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 27 december 2006 om 04:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En pas op, dat is een serieuse moeilijkheid voor mij. Op school heb ik indertijd maar 2 jaar 1 uur Duits per week gehad. Daar leer je niet veel mee. Toch verstonden de mensen me daar altijd (misschien omdat er veel mensen daar Nederlands kennen voor de toeristen). Ondertussen is door de vele jaren oefening mijn Duits natuurlijk wel veel verbeterd. Ik vind het belangrijk om Duits te spreken in de Oostkantons, zelfs al heb je niet veel verstand van die taal (zoals ik in het begin). Wees maar zeker dat de mensen het appreciëren als je hen in hun eigen gebied in hun eigen taal probeert te woord te staan. Moesten de franstaligen dat ook eens begrijpen, er zouden al veel minder problemen zijn in dit land. Wat ze op school leren, weet ik niet. Maar zoals ik reeds vertelde, zijn er daar veel mensen die Nederlands kennen. Er komen immers veel Nederlandse en Vlaamse toeristen. Vergeet niet dat de Oostkantons zeer dicht bij bijvoorbeeld Maastricht liggen, hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
|
![]() Citaat:
Waar heb ik trouwens de hele collaboratie verdedigd? Ik relativeerde enkel de rol die Verschaeve hierin gespeeld had. Collaborateurs die geen nazi waren, en geen economische motieven hadden, daar heb ik helemaal niets tegen. Vergeet niet dat de holocaust voor niemand bekend was in die dagen.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 27 december 2006 om 13:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#211 | |
|
![]() Citaat:
NIEMAND wist dat, kameraad. Op de geallieerde regeringen na, uiteraard.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en die wordt te pas en te onpas misbruikt om een taboe rond de Tweede Wereldoorlog te creëren. Volledig onterecht: de wereld zoals we die nu kennen, is een product ervan. Maar daar gaat het niet over: ik breng gewoon twee posts van u met elkaar in verband.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#214 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Komt er nog eens bij dat het VNV in tegenstelling tot bv. de Ustasa of de Pijlkruisers nooit heeft meegewerkt aan Jodenvervolging of -deportatie, dus er ook geen enkele reden is om aan te nemen dat zij daarover geinformeerd zouden zijn geweest. Mag ik overigens opmerken dat zowel in Frankrijk als België de gendarmerie, in tegenstelling tot het VNV, wél heeft meegewerkt aan razzia's op Joden? Dat is iets dat de gemiddelde Bubbel die zit te brallen over "flamingantische Jodenmoordenaars" uiteraard niet weet... De enige manier waarop men het te weten had kunnen komen was via de Waffen-SS, waar de leden verschillende Duitse divisies (voornamelijk de Totenkopf) tijdens verloven en revalidatieperiodes werden ingezet bij de kampbewaking of bij Einsatzgruppen. Maar gezien de tamelijk geïsoleerde positie van het Vlaamse Legioen binnen de Waffen-SS en de weinig respectvolle houding van de Duitsers ten opzichte van de Vlamingen lijkt me dat ook te betwijfelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
|
![]() Historische kennis is bij bepaalde mensen soms ver te zoeken, hé
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Gouverneur
|
![]() Historische
Laatst gewijzigd door BCD : 28 december 2006 om 11:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() De NSDAP interesseerde zich amper in het VNV en waren ook enorm anti-Dietsland. De grote ontvangers van Duits geld en ander materiaal waren DEVLAG en REX.
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar voor het VNV was die "playing hard to get"-houding van de Duitsers wel de aanleiding om zich nóg gewilliger te laten prostitueren door de nazi's.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus al wie kritiek heeft op de nazi's en deze kritiek niet beperkt tot de Holocaust heeft een gebrek aan historische kennis??? De NV.A op de bres voor het revisionisme??? Is dat de nieuwe "centrum"-rechtse koers???
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: