![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Volgens mij bent u een geschikte kandidaat, ik zou alvast beginnen te solliciteren
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Para-commmando's zijn geen bevolkingsgroepen.
Dan kun je daar evengoed het woord christen in de plaats zetten. Het beste voorbeeld van christelijke verdraagzaamheid vindt u bij Mr Bush en nog andere Amerikaanse presidenten die het christelijk geloof verkondigen alsof ze de paus zelf zijn maar ondertussen miljoenen doden op hun geweten hebben. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() quote=carlgustaaf;2087899]lach maar[/quote]
Laatst gewijzigd door pekka_123 : 16 oktober 2006 om 23:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Natuurlijk is dat overdreven. Humor zonder te overdrijven is onmogelijk. Het is een karikatuur op para's. Ik denk niet dat je een aanslag van een terrorist kan voorkomen met behulp van para's. Kijk maar eens in Irak, daar wemelt het van de soldaten maar ze slagen niet eens in om zichzelf te beschermen laat staan de bevolking.
Moslims reageren op die manier omdat ze door hun armoede niet met gelijke wapens kunnen strijden in een moderne oorlog. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() volgende keer vragen we aan u om problemen opte lossen we zullen dan zien kikker |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben nooit para geweest,maar gewoon "wachtfuselier" dank u...
Maar diegenen die als "macho","grote mond" en "kabaalmaker" binnenkwamen in het leger werden er door de drill-sergeants feilloos uitgepikt ,en na het eerste weekje was het al VEEL kalmer.....(sommigen jankten om hun mama ![]() Het past niet om een gans korps te blameren voor het wangedrag of uitlatingen van enkelen.... Het past WEL om de officieren van die eenheid te viseren,het zou HUN taak moeten zijn te ZORGEN voor diegenen die aan hen toevertrouwd zijn,om elementen,die het korps te schande maken, aan te pakken,er desnoods uit te gooien...VOORDAT de smeerlapperij in de pers raakt.. Akkoord wel met de starter van de thread dat de paras NIET zouden moeten ingezet worden voor "vredes- en hulpoperaties"....Dit soort eenheden is daar niet voor bedoeld.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Vreemdeling
|
![]() ik was zeer blij dat op de 21 julie enkele duizende mensen gewone burgers stonden de roepen leve de Paras in de twee landstalen dat doet deugt als je dat hoort dus moet ik mij niet lastig in maken dat er hier enkele wieten of kletten ons belachelijk willen maken
voor die dat tegen de paras zijn ga ééns naar een opendeurdag je zult zien dat volledig anders is dan ze hier maar hebben te vertellen pasop ik versta dat er sommige mensen grettig lopen omdat ze hun muts niet hebben gekregen maar bon dit is een regel de zwakke deruit radiocheck over |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Burger
|
![]() Voor satire mag niks heilig zijn, dus ook geen legeronderdeel.
Voor het overige : respect voor de eenheid, bedenkingen bij de mentaliteit en motivaties van sommigen, zoals altijd en overal... |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementslid
|
![]() Weet u wat aan deze foto voorafging? Neen, natuurlijk niet, meneer weet just wat hij gelezen of waarschijnlijk enkel via via gehoord heeft. Maar meneer de platte vis pleit wel voor de afschaffing van iets dat voor hem te hoog gegrepen is.
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() Leg mij dan eens uit wat eraan voorafging(want jij schijnt het blijkbaar te weten)
![]() |
#35 |
Vreemdeling
|
![]() Oorspronkelijk bericht door FISHERMAN
De Belgische para's bestaan dan ook grotendeels uit extreem-rechts krapuul. Ze zouden die para-eenheden beter afschaffen Heuuuuuuuuu sprot wie zijde gij voor zoiets te zeggen, of was je niet gelukt waard ge mss een dikke PSL gooi u netten en vist |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goh, wat een helden !!! ![]()
![]() |
#38 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() Nogeens 'pietje' kan het niet genoeg herhalen. Dit denkt men ook van die stenenwerpende bende (blokbusters of is het nu blokwatch) die zich vergrijpen aan bejaarden en personen met een andere opvatting dan die van hen en die dan zichzelf wijs maken dit te doen in naam van de democratie, verdraagzaamheid en respect voor de vrije meningsuiting.
|
![]() |
![]() |