![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3601 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laat ik even in dezelfde stijl voortgaan: Godwin => you lost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3602 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3603 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3604 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#3605 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit regime is allerminst democratisch, het usurpeert er alleen de naam van. Zie o.m. www.referendumplatform.nl. Citaat:
Citaat:
Als je het omgekeerde beweert, werk je mee aan de ideologische versluiering (de leugen, dus) die ons moet laten geloven dat niet de elite maar wel de burgers het beleid bepalen. Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3606 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Verlicht mij!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3607 |
|
![]() Mekaar levend opvreten is doodnormaal in de dierenwereld.
wat trouwens een leuke woordspeling in zich heeft.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3608 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het zou hem sieren mocht hij zijn verontschuldigingen aanbieden tov mij en alle homo's voor alle haat die hij al gestrooid heeft, maar ja volgens Paulus leven we blijkbaar in de omgekeerde wereld. Denk je dat het plezant is om altijd te moeten lezen van dat jullie afwijkend zijn, geen kinderen kunnen krijgen (wat een pertinente leugen is); abnormaal zijn.
![]() |
![]() |
#3609 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 28 december 2006 om 17:34. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3610 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zonder vergelijking kan het ook: Door te stellen dat het niet om "homoseksuelen" gaat maar om "homoseksualiteit" maak je je eigen discours verdedigbaar, en bovenal AANVAARDBAAR(DER). Dat is net het perverse eraan. Dat is wat een beweging naar het centrum van een extreme stelling zo gevaarlijk maakt. Het lijkt aanvaardbaarder, maar het is nog dezelfde boodschap. Want je gaat mij niet aan de wijs brengen dat je homoseksualiteit kan loskoppelen van homoseksuelen ? De naam alleen al wijst erop dat deze groep mensen onder dezelfde noemer vallen vanwege hun seksualiteitsbeleving. Als je dan DE inherente eigenschap bij uitstek gaat bekogelen, bekogel je de houder van die identiteit ook. (En Pietje: Helemaal geen opluchting, zelfs integendeel. Er ontgaat me iets in je opmerking, denk ik). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3611 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begin waarlijk te geloven dat sommigen doen alsof het tegen hun persoon is om mij te kunnen beschuldigen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 28 december 2006 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3612 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik noteer
1) het is een stelling 2) je stelling is reeds naar de haaien Citaat:
als je er je eigen interpretatie wilt op nahouden ...mij ook goed maar doe dat dan vooraf geen Citaat:
jij verwart nog steeds het individu met de soort Citaat:
Citaat:
exclusief dat absurde voorbeeld van me ivm die penislengte om je dat punt duidelijk te maken kan je misschien eens beginnen verdiepen in de quantummechanica wat betreft niet-deterministische systemen Citaat:
ik heb dit Citaat:
ji maakt er van Citaat:
Citaat:
som maar alvast die fundamenten op voor je gemaakte stellingen beweringen Citaat:
|
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3613 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je gaf de indruk de nazi-misdaden te minimaliseren door een verschil te maken tussen Joden en Jodendom.
![]() |
#3614 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals u doet met mij. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 28 december 2006 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3615 | |
|
![]() Citaat:
En a propos : ik zou blij zijn dat men zegt dat ik afwijk of abnormaal zou zijn. Waarom willen we toch allemaal onszelf als de norm(aal) beschouwen ?? Meelopers....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3616 | |||
Gouverneur
|
![]() Ten eerste zijn de oorspronkelijke spelen georganiseerd door homo's en hebben we dus heterospelen ingevoerd NA de homospelen, snappie ? Er stond een duidelijke smiley achter, hoor. Lighten up.
Die heb ik je proberen aan te tonen, dat noemt discussie, daar ging het voor dit kabaal net over. Dit zijn een paar gaten: 1. functionaliteit is inherent verbonden aan meerderwaardigheid. 2. de door jou arbitrair gekozen functie van voortplanting heeft meer waarde dan welke andere functie ook. 3. homoseksualiteit loskoppelen van homo's is onmogelijk. Citaat:
Citaat:
Citaat:
In dit "tweede deel" zal ik het maar noemen, heb ik het zelfs voor je opgenomen. Ik vind dat het theoretisch beargumenteren van stellingen mogelijk moet zijn en blijven. Wat die stelling is, en of die niet is veranderd om ze verdedigbaar en aanvaardbaarder te maken, laat ik in het midden. Laatst gewijzigd door Ozymandias : 28 december 2006 om 17:35. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3617 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3618 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3619 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3620 |
Vreemdeling
|
![]() ik zou daar allemaal zoveel kaka aanhangen als ge iets zegt hawel zeg het dan
als diene paulus van geen tapetten houd, is dat toch zijn probleem en diene bartje is dan wel ene denk ik en ja die is dan op zijn tenen getrapt als ze lachen met die homo's ja zeg ge hebt ervoor gekozen hé of mee geboren ik heb ook mijn gedachten daarrond trent maja dat zijn de mijn maar wie ben ik |
![]() |
![]() |