![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3641 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3642 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je wil dus weten waarom ik Raf aanraadde om zijn mening betreffende de normaliteit van pedofilie recht te zetten. Omdat ik dat een grote flater vond. Ik zou zoiets niet gezegd willen hebben. Raad jij misschien mensen aan om dat wel te zeggen of zo? Zeggen dat pedofillie een normale sexualiteits beleving is?http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1924 En wanneer ga jij eens antwoorden op mijn vragen?
Laatst gewijzigd door Paulus : 28 december 2006 om 18:45. |
||||
|
|
|
|
|
#3643 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#3644 | |||
|
Gouverneur
|
Jezus, Paulus. Kom op. Het was een grapje (getuige de smiley). De Oude Grieken stonden bekend om hun acceptatie van homoseksualiteit. De Griekse Spelen zijn dus in feite de Gay OS, en de onze de hetero-variant. Het was een commentaar op een opmerking van Hellfigger.
Citaat:
Je begrijpt toch ook dat (o.m.) Bartje er kwaad om kan worden dat je datgene wat voor een groot deel zijn identiteit bepaald, als minderwaardig wordt beschouwd ? En dat wil je dan wetenschappelijk en objectief onderbouwen. Door zo'n de-personificatie (door het loskoppelen van homo's en homoseksualiteit), maak je een boodschap van minderwaardigheid (die ik pervers vind) aanvaardbaarder. STEL dat je homoseksualiteit en homo's niet loskoppelt van elkaar, dan is je stelling toch pervers, nietwaar ? Hypothetisch gesproken ? Ik noemde de methode ook pervers, omdat je zo een extreem idee aanvaardbaarder maakt en kom niet zeggen dat dat niet uit tactische overwegingen is. Het staat in de topictitel, maar dat wil nog niet zeggen dat het een vastgelegd axioma was waar iedereen het al van in het begin over eens was, hè ? Citaat:
Citaat:
Ik weet dat dat geen persoonlijke interpretatie is. Het was ook bedoeld om er te staan zoals het er staat. Het is fout om dingen te verbloemen en als waarheden te verkondigen, om zo een even perverse boodschap te kunnen brengen. Luister, Paulus. Ik vind je geen homohater, en dat heb ik nergens gezegd. Ik heb alleen gezegd dat je (bewust/onbewust) volgens sommige mensen homo's hebt bestempeld als minderwaardig. Daar komt reactie op. Ik ben met je meegegaan in de discussies, en was van plan om je inhoudelijk van weerwoord te dienen, met argumenten. Dat is hier toch de bedoeling ? Ik heb ook al gezegd dat een theoretische discussie mogelijk moet zijn, maar dan moeten de gesprekspartners bereid zijn om echt te luisteren naar elkaar. Maar dat wil niet zeggen dat ik je uitspraken goedkeur. Allesbehalve. Daarom staan we ook aan tegenovergestelde zijden van de discussie. Ik verwijt je helemaal niks persoonlijks. Ik ben er alleen nog niet uit hoe je je theoretische stellingen in het echte leven toepast. |
|||
|
|
|
|
|
#3645 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#3646 |
|
Banneling
|
Ik lees hier veel onzin.
De stelling dat homoseksualiteit minderwaardig is lijkt mij correct en wordt in dit topic ook niet tegengesproken. Zijn homo's minderwaardig ? Het antwoord is bevestigend : iemand die zijn identiteit ontleent aan zijn seksualiteit is alleszins minderwaardig. Een hoer is eveneens minderwaardig als zij vindt dat ze een hoer is. En een hetero idem. Een homoseksueel is minderwaardig als hij van zichzelf vindt dat hij een homoseksueel is. Het is een bijzonder semantische discussie. |
|
|
|
|
|
#3647 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3648 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vraag je om ééntje daarvan te tonen en je kan het niet. Daarna zeg je; Citaat:
En ook dat is niet waar. Maar van enige tegenspraak is er natturlijk geen enkele sprake Doe zo voort... Paulus. |
||
|
|
|
|
|
#3649 |
|
Minister-President
|
Dus jij vindt het abnormaal dat 2 mensen gelukkig zijn, dat 2 mensen van elkaar houden en elkaar graag zien; elkaar liefhebben? Tja als je dat abnormaal vindt...
|
|
|
#3650 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Als de discussie toch zo semantisch is, volgens jou, laten we hem dan ook op dat niveau voeren, toch ? Dan klopt je hele constructie niet: X is minderwaardig omdat het Z doet. Y is minderwaardig omdat het Z doet. Dan is X niet minderwaardig ten opzichte van Y, aangezien ze allebei minderwaardig zijn. Homo's(X) zijn minderwaardig omdat ze hun identiteit ontlenen aan hun seksualiteitsbeleving.(Z) Hetero's(Y) zijn minderwaardig als ze dat (Z) ook doen. Wie is er dan nog meerderwaardig ? Je kan geen minderwaardigheid hebben zonder een meerderwaardigheid. |
|
|
|
|
|
|
#3651 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#3652 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3653 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Iemand die zegt dat kannibalen abnormaal en afwijkend zijn die lust ik rauw (hehe) omdat dit totaal niet kan bewezen worden.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
#3654 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
het gaat hier immers over seksualiteit en niet over het aspect conceptie 'k vrees dat ge terug zult moeten herformuleren, Paulus begin misschien eens met het begrip homoseksualiteit uit de doeken te doen Citaat:
Citaat:
maar jij mag dat van mij best vinden hoor bedenk dan dat er héél veel abnormale hetero's in het leven zijn zo bij deze is het nu weer aan jou om je stellingen waar te maken Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 28 december 2006 om 19:11. |
|||||||
|
|
|
|
|
#3655 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
X zegt evenwaardig te zijn aan Y Y zegt, nee want ik kan meer. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#3656 |
|
|
Niet te wiskundig worden astemblief....
|
|
|
|
|
|
#3657 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Qua voortplanting kunnen een homo en een hetero toch evenveel (tenzij de homo of hetero onvruchtbaar is). Ik zie totaal niet in wat Y dan meer kan. Maarja... ik zal maar zwijgen over de rest zeker want er zitten er hiet met lange teentjes.
|
|
|
|
#3658 |
|
Minister-President
|
Ik zie niet in wat kannibalen hier in deze discussie komen doen ... gaat m'n nu al kannibalen en homo's met elkaar vergelijken ja??
|
|
|
#3659 |
|
|
Ik doe gewoon zoals de topic starter en ik maak vergelijkingen tussen de dierenwereld en sommige mensen. Niet meer en niet minder.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
#3660 |
|
Banneling
|
|
|
|