Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 december 2006, 00:11   #4121
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

gewist

Laatst gewijzigd door Paulus : 30 december 2006 om 00:16.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2006, 00:12   #4122
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
hoe meer ze moeite doen om als "normaal" beschouwd, en behandelt , te worden, hoe meer en meer mensen er een afkeer van krijgen.Vooral de jeugd trouwens.Die hebben flink hun buik vol van die homo-story's, en dat slaafs na-apen van de petit-bourgeois-mentaliteit van de janetten tegenwoordig.Vaderke en moederke spelen , met andermans kinderen in de rol van de barbie-popjes! Bah!
je zegt daar zowat... misschien moeten de onderliggende mechanismen die aan de basis liggen van die afkeer eens goed bestudeerd worden... het schijnt er alles van weg te hebben dat er door moeder natuur niet ver mag afgeweken worden van die min of meer constante verdeling
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2006, 00:12   #4123
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Ik denk het niet.
Je hebt zo af en toe van die kinderen waar je al zeer duidelijk de aard in terug ziet alvorens ze nog maar de pubertijd hebben bereikt. Meestal klopt dat dan op latere leeftijd. Dus voor die zal het geen keuze zijn maar de aard.

Maar mss dat velen anderen gewoon hier een keuze in gemaakt hebben?
Sommigen kruipen wel op een geit of zo? Dat kan niet aangeboren zijn denk ik.
Pas op, nog een generatie of twee en dan worden bestialiteiten ineens ook weer trendy, en dan komen de kleinkinderen van Edina je vertellen dat je bekrompen bent.

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 30 december 2006 om 00:12.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2006, 00:14   #4124
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
als je nu alles wat er gebeurt op aarde "natuurlijk" gaat noemen, ja, dan zullen jullie wel gelijk hebben...Moorden en branden, vrouwen en kinderen verkrachten, sadisme, haat, nijd, dat gebeurt sinds altijd, overal.Dus is het "natuurlijk".Laat ons zeggen dat het Kwade dat wij allen in meer of mindere mate in ons meedragen , "natuurlijk" is.En dan is homoseksualiteit dus ook "natuurlijk".Net zoals atoombommen, mosterdgas, biologische en chemische wapens...Het bestaat, dus is het natuurlijk.
Alles wat door de natuur werd voortgebracht is inderdaad natuurlijk en dat staat dan tegenover kunstmatig, namelijk door menselijk ingrijpen verkregen. Moord, verkrachting, sadisme, haat en nijd zijn dus inderdaad allemaal natuurlijk. Wat niet betekent dat we dat ook maar moreel aanvaardbaar moeten vinden hé. Het is nogal evident dat een gedrag dat nadeel of schade berokkent aan derden niet moreel aanvaardbaar is, maar daar heeft homoseksualiteit dus niets mee te maken. De wapens zijn wel degelijk kunstamtige produkten en alles behalve natuurlijk dus. Om nog maar te zwijgen van de morele bezwaren die je daar tegenover kan zetten!
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2006, 00:15   #4125
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Pas op, nog een generatie of twee en dan worden bestialiteiten ineens ook weer trendy, en dan komen de kleinkinderen van Edina je vertellen dat je bekrompen bent.
Kan ik me best voorstellen.
Maar er is niks mis met wat "ouderwets denken".
Oud 30 december 2006, 00:16   #4126
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Je hebt gelijk dat kan niet. Ik moet ergens een denkfout gemaakt hebben. Ik heb eigenlijk een halve fles Passoa binnen.
foei Paulus zo aan de drugs
laat het je smaken... ik ben alvast begonnen na liters zwarte troost aan de rode wijn

Citaat:
Zo zie je maar dat ik helemaal niet 'té' ben om een fout toe te geven...
soms doe je dat... da's waar
en soms kan ik me niet van de indruk ontdoen dat je dat doet om net aan te tonen dat ge 'té' zou zijn... maar da's geheel voor mijn rekening natuurlijk

Citaat:
Paulus.
Praha.

Laatst gewijzigd door praha : 30 december 2006 om 00:20.
Oud 30 december 2006, 00:17   #4127
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
hoe meer ze moeite doen om als "normaal" beschouwd, en behandelt , te worden, hoe meer en meer mensen er een afkeer van krijgen.Vooral de jeugd trouwens.Die hebben flink hun buik vol van die homo-story's, en dat slaafs na-apen van de petit-bourgeois-mentaliteit van de janetten tegenwoordig.Vaderke en moederke spelen , met andermans kinderen in de rol van de barbie-popjes! Bah!
In sommige Islamitische landen zwijgen de homo's als het graf en worden ze dag na dag, maand na maand uitgescholden, vervloekt, bespuugd, etcetera. Dit is dus een absoluut non-argument. Overal worden homoseksuelen bespot, simpelweg omdat ze een makkelijk te bespotten groep zijn. Daaraan wil ik nog toevoegen dat slechts een heel marginaal deel van de homo's janetten zijn. Hoe komt het trouwens dat u op zo'n onmenselijke manier hekel hebt aan onschuldige individuen? Wat hebben ze u ooit aangedaan? Hoe kunt u zo uw medemens haten?

Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 30 december 2006 om 00:19.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2006, 00:18   #4128
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
de extrapolatie naar bestialiteiten, pedofilie ed ... liet nogal lang op zich wachten dacht ik net

Laatst gewijzigd door praha : 30 december 2006 om 00:19.
Oud 30 december 2006, 00:20   #4129
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is dat nu weer voor zever! Homoseksualiteit heeft niets met trendy zijn te maken. Het is er gewoon, is er altijd geweest en zal er ook altijd zijn. In gelijkaardige verhoudingen.

En de vergelijking met bestialiteiten slaat totaal op niets. Daar kan je wel degelijk morele bezwaren tegen hebben aangezien je onmogelijk kan spreken van een instemmende partij bij die dieren hé.
Oud 30 december 2006, 00:21   #4130
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
de extrapolatie naar bestialiteiten, pedofilie ed ... liet nogal lang op zich wachten dacht ik net
ok Praha, begin maar. Waarom is de neiging bij sommige mannen om op een man te kruipen erfelijk, en de neiging bij sommige andere mannen om op een schaap te kruipen niet?
Oud 30 december 2006, 00:21   #4131
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
In sommige Islamitische landen zwijgen de homo's als het graf en worden ze dag na dag, maand na maand uitgescholden, vervloekt, bespuugd, etcetera. Dit is dus een absoluut non-argument. Overal worden homoseksuelen bespot, simpelweg omdat ze een makkelijk te bespotten groep zijn. Daaraan wil ik nog toevoegen dat slechts een heel marginaal deel van de homo's janetten zijn. Hoe komt het trouwens dat u op zo'n onmenselijke manier hekel hebt aan onschuldige individuen? Wat hebben ze u ooit aangedaan? Hoe kunt u zo uw medemens haten?
je bent toch bekend met dat onderzoek dat aantoont dat de meest fervente tegenstanders vaak zelf ... ?
Oud 30 december 2006, 00:23   #4132
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ok Praha, begin maar. Waarom is de neiging bij sommige mannen om op een man te kruipen erfelijk, en de neiging bij sommige andere mannen om op een schaap te kruipen niet?
ik zou niet weten waarom en aan wat ik zou moeten beginnen... ik heb nergens beweerd dat bestialiteiten bv niet erfelijk zouden kunnen zijn
kan je dat eens quoten waar ik dat precies zei ?
Oud 30 december 2006, 00:23   #4133
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
je bent toch bekend met dat onderzoek dat aantoont dat de meest fervente tegenstanders vaak zelf ... ?
Zoiets heb ik wel gehoord ja. Ik had ook van een leraar gehoord dat een van zijn leerlingen, de grootste homohater van de klas, terugkwam de school bezoeken met een vriend (in de zin van partner).
Oud 30 december 2006, 00:26   #4134
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Zoiets heb ik wel gehoord ja. Ik had ook van een leraar gehoord dat een van zijn leerlingen, de grootste homohater van de klas, terugkwam de school bezoeken met een vriend (in de zin van partner).
lol
volgens mij loopt die nu rond op dit forum onder de nick carlgustaaf
Oud 30 december 2006, 00:26   #4135
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Wat is dat nu weer voor zever! Homoseksualiteit heeft niets met trendy zijn te maken. Het is er gewoon, is er altijd geweest en zal er ook altijd zijn. In gelijkaardige verhoudingen.
bestialiteit is er altijd geweest, en zal er ook altijd zijn.

Citaat:
En de vergelijking met bestialiteiten slaat totaal op niets. Daar kan je wel degelijk morele bezwaren tegen hebben aangezien je onmogelijk kan spreken van een instemmende partij bij die dieren hé.
Niet noodzakelijk hoor. Nog nooit een hitsige mannetjeshond gezien die tegen een mens aanspringt? Die heeft best zin in een potje seks met een mens. Waar zijn uw morele bezwaren dan?
Oud 30 december 2006, 00:27   #4136
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

'k ga Paulus even verder inhalen... zo terug
Oud 30 december 2006, 00:28   #4137
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
LOL! Ik raadde hier ook al eens iemand de film "American beauty" aan.
Oud 30 december 2006, 00:30   #4138
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb jij misschien een boek nodig om dat te snappen? Misschien ben jij het die nog eens op cursus evolutieleer moet.
Nope, ik denk nog steeds dat jij de cursus nodig hebt. Waarom zou die soort geen voorouder kunnen hebben gehad waarbij er ook maar één geslacht bestond? De kans is inderdaad groot dat één van de voorouders wel degelijk 2 geslachten kende, maar heb je enig idee hoeveel jaren evolutie daarover heen is gegaan? Weet jij wel hoe lang die dieren al bestaan? En waarom zouden die voorouders noodzakelijkerwijs lustgevoelens hebben gekend? Jij schijnt dat allemaal te weten. Als bioloog durf ik me aan zo'n uitspraken echt niet te wagen hoor.

Citaat:
Sorry Edina maar ik begrijp niet waar je heen wil. Al wat uw hagedis aantoont is dat seks alweer onlosmakelijk verbonden is met voortplanting, zelf bij soorten die maar 1 geslacht kennen.
Waar haal je het idee vandaan dat het bij deze soort enkel met voortplanting te maken heeft?

Laatst gewijzigd door Edina : 30 december 2006 om 00:30.
Oud 30 december 2006, 00:30   #4139
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
lol
volgens mij loopt die nu rond op dit forum onder de nick carlgustaaf
Oud 30 december 2006, 00:32   #4140
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
LOL! Ik raadde hier ook al eens iemand de film "American beauty" aan.
'k moest effe diep nadenken ... maar 'k zie 'm nu terug zo voor me
schitterend filmpje
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be