![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#4201 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Om je te bescheuren!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
||
|
|
|
|
|
#4202 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ik herken je verhaal over je homovrienden voor een groot deel. Ik heb ook twee zulke goede vrienden, waarvan ik één van zeer jongsaf ken. Toen die laatste zo'n 30 was, vertelde hij me dat hij homo was. Ik viel zowaar van mijn stoel, niet omdat het me choqueerde, maar omdat geen haar op mijn hoofd ooit aan zoiets gedacht had. En net als bij jou heeft die 'bekentenis' geen bal aan onze vriendschap veranderd. Voor mij is hij niet X den homo maar gewoon X mijn goede vriend. Als ik zou verplicht worden om hem permanent als homo te bekijken en te benaderen, zou dat zeer moeilijk zijn. Tenslotte benader ik mijn hetero-vrienden ook niet als hetero's maar gewoon als vrienden. Dus als X een beetje te lang begint te leuteren over al zijn bedavonturen, stop ik hem gewoon af en begin over het weer. Of de politiek. Laatst gewijzigd door baarle : 30 december 2006 om 15:17. |
|
|
|
|
|
|
#4203 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Een hele A4 volleuteren om gewoon te zeggen dat Paulus' stelling klopt? Tssss....
|
|
|
|
|
|
#4204 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Rund, deze draad haalt blijkbaar het beste in jou naar boven. Ik zou je niet graag moeten missen hier. |
|
|
|
|
|
|
#4205 |
|
Parlementsvoorzitter
|
simplist.... tsss
|
|
|
#4206 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Dit topic geeft mij zo'n déj�*-vu...
ps: Go Raf |
|
|
|
|
|
#4207 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Naar de tijd toen Raf nog niet afgehaakt had?
|
|
|
|
|
|
#4208 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ik wil daar zelfs in meegaan... 'k vraag me alleen af of je dan nog over een 'keuze' kunt spreken
Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 30 december 2006 om 18:27. |
|
|
|
|
|
|
#4209 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
btw het gaat hier over één onderzoek ( Nederlands dacht ik ) dat daarover iets zegt... de waarde ervan lijkt me wat betwijfelbaar hoe onderzoekt ge zoiets ? een enquête gevolg door een surveillering van de meest extreme gevallen ? ( er zijn wel truukjes bekend door steeds maar weer eenzelfde soort vragen ietwat anders te formuleren en die dan te gaan vergelijken maar toch ... ) Laatst gewijzigd door praha : 30 december 2006 om 18:38. |
|
|
|
|
|
|
#4210 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
dat geldt voor een hetero net zo... dus waarom dan gewoon niet spreken over een zekere seksuele ontwikkeling ?
|
|
|
|
|
|
#4211 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#4212 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#4213 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
zelfs als homo kan dat vervelend zijn zoiets als hetero vrouwen die geconfronteerd worden...met al te hitsige heteromannen |
|
|
|
|
|
|
#4214 |
|
Minister-President
|
Ah hiere zi, wie dat we hier hebben
|
|
|
#4215 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
je ziet uiteindelijk is dat helemaal niet zo 'abnormaal' dat iemand een praatje wilt maken over de dingen die hem oa bezighouden en deel uitmaken van zijn of haar leven ... zeker onder vrienden moet dat ergens kunnen... geaardheid lijkt me daarvoor irrelevant... en het voorbeeld ( en ik hoor er zoveel ) dat je hier geeft is alvast weer 1 iemand die niet meer of minder zijn identiteit aan zijn sexuele geaardheid ophangt en dus ook weer 1 tegenvoorbeeld van het stereotype |
|
|
|
|
|
|
#4216 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#4217 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
het is khonnor met de o van olifant of orgasme... genoemd naar mijn favoriete electronica artiest... een jongen die met niets dan een aftandse gitaar en een ouwe taperecorder één van mijn favorieten of all time heeft gemaakt! for the rest, van baarle trek ik me niks aan hoor. met al zijn zever over directe democratie, referenda en andere futiliteitenkwesties... alleen een beetje storend dat hij dat nu ook begint te doen in topics over homoseksualiteit....
|
|
|
|
#4218 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#4219 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
eerlijk gezegd ken ik die mens niet... 'k ben alvast even gaan kijken ( ps. ik hoop dat ik dezelfde Khonnor hier heb Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 30 december 2006 om 19:56. |
||||
|
|
|
|
|
#4220 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
maar is dat eveneens geen veronderstelling dan ? btw ik meen me te herinneren dat de post waar ik aanvankelijk op reageerde jij het had over "...als je het hebt over een puber die erachter komt..." en dat alles in context van eerdere posts ( van oa Flippend Rund dacht ik ) waarin sprake was van een "ontwikkeling" bij volwassenen ( voorbeeld Turkse gevangenis ) Laatst gewijzigd door praha : 30 december 2006 om 20:09. |
|
|
|
|