![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#4241 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Voor nogal wat linksen is democratie inderdaad een "futiliteit". Dank u voor zoveel eerlijkheid, Khonnor! Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#4242 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ik hou dat stereotype dan liever bij een selecte 'homo-lobby' |
|
|
|
|
|
|
#4243 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Khonnar moet van connard komen, toch?
|
|
|
|
|
|
#4244 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
meestal komt ge vele beter uit den hoek zenne, carlgus
ditmaal slaat het écht wel op niets... net zoals die keer met dat Oslo-syndroom Laatst gewijzigd door praha : 30 december 2006 om 21:49. |
|
|
|
|
|
#4245 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Alle zinnen die beginnen met "het is algemeen bekend en aanvaard" zijn extreem te wantrouwen. Meestal volgt daarna een leugen die je geacht wordt zonder kritiek te slikken.
Laatst gewijzigd door baarle : 30 december 2006 om 21:51. |
|
|
|
|
|
#4246 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#4247 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#4248 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
een brede concensus als het ware ...
neeje serieus liberalist... ik zou verder met je willen palaveren over die al dan niet een 'keuze'... en blijkbaar jij ook getuige die post van je ik heb die optie alsnog steeds volledig opengelaten anderszijds goed wetende dat veel erop wijst dat dat ook ergens 'aangeboren' schijnt |
|
|
|
|
|
#4249 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#4250 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4251 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
blij dat je openlijk toegeeft dat je er weer geen ene reet van begrepen hebt.
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 30 december 2006 om 22:38. |
|
|
|
|
|
|
#4252 |
|
Parlementsvoorzitter
|
goed dan dat je inziet dat het met een o geschreven wordt
en ook goed dat jij inziet dat je eigen nick zijn oorsprong vindt in de phrase "ik verkoop graag baarlijke nonsens"
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 30 december 2006 om 22:39. |
|
|
|
|
|
#4253 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
tja, als je de blote reet van keanu reeves al uitnodigend vindt...
|
|
|
|
#4254 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
om de kouw rillingen van te krijgen... die gigantische stoerheid. krijg jij hem nog wel recht, charel? of heb je misschien wat hulp nodig van de raf?
|
|
|
|
#4255 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar nu even serieus, ik weet niet waar u deze angst (en ook angst voor islamisme) vandaan haalt, maar ik zou er echt 'ns met iemand over praten, want het is niet gezond. Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 30 december 2006 om 22:39. |
|
|
|
|
|
|
#4256 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
je zal je sado-masochistische, homoseksuele fantasietjes dus ergens anders op moeten gaan botvieren hoor.... tralalala
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 30 december 2006 om 22:48. |
|
|
|
|
|
|
#4257 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
mama en papa vroeger nooit uitgelegd wat er allemaal bij komt kijken? of ben je eenvoudigweg nog te jong?
|
|
|
|
#4258 |
|
Parlementsvoorzitter
|
ik was wat ontgoocheld eigenlijk...
hij heeft duidelijk zijn pillen niet gepakt
|
|