Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 december 2006, 23:07   #4281
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
bah neeje .... voor mij is 't al lang goe
ik vind je best nog wel ergens grappig in al je kleinburgerlijkheid
homos die naar meneer de burgemeester stappen om te trouwen zijn niet kleinburgerlijk, neem ik aan?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2006, 23:08   #4282
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
maar, charel, jij bent toch zo stoer....? daar moet een overtuigde macho als jij toch tegen kunnen?

of lig je nu te grienen op de vloer?
da's zeker jong, ik lig omver! Paniek aan boord!ik zit tot mijn knieên in de tranen.
Oud 30 december 2006, 23:09   #4283
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
homos die naar meneer de burgemeester stappen om te trouwen zijn niet kleinburgerlijk, neem ik aan?
Ken jij dan andere manieren om te trouwen dan naar de burgemeester toe te stappen ?
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2006, 23:11   #4284
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Ken jij dan andere manieren om te trouwen dan naar de burgemeester toe te stappen ?
ze zouden bij de pastoor kunnen proberen...nog kleinburgerlijker Dat is de volgende stap: trouw in het wit, in de kerk.
Oud 30 december 2006, 23:12   #4285
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En nu komt khonnar de mensen wijsmaken dat hij een grote versierder is. Dat soort toogzeikers ken ik wel, die zogezegd tien vrouwen aan elke vinger hebben, maar die in feite enkel hun tien vingers hebben.In uw geval, vijf in uw reet,en vijf rond dat verlept stukje vlees dat daar tussen uw benen hangt te niksen
Allee, één goed ding hebt ge toch, ik kan met u nog eens lachen...
goed charel...

ik zie dat ge uw pillen gepakt hebt...

go charel go!

en nogmaals, beste vriend... het plezier dat mijn vriendin mij verschaft zult gij nooit kunnen evenaren... hoe belachelijk je ook uit de hoek blijft komen...

Laatst gewijzigd door Khonnor : 30 december 2006 om 23:14.
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2006, 23:13   #4286
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en wat maakt dat er jou dan minder kleinburgerlijk op ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2006, 23:14   #4287
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ze zouden bij de pastoor kunnen proberen...nog kleinburgerlijker Dat is de volgende stap: trouw in het wit, in de kerk.
Een kerkelijk huwelijk heeft geen enkele juridische waarde. En kan je af en toe eens reageren zonder daar telkens je eeuwige vetzakkerijen aan toe te voegen. Of kick je daar op ??
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2006, 23:17   #4288
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
da's anders precies het soort bewijsmateriaal waar jij telke male mee op de proppen kwam in een lang vervlogen tijd toen je nog moeite deed een discussie aan te gaan
hetwelk jij dan ook steeds tegensprak Hier dus niet...omdat het in uw kraam te pas komt wat de Pro-Homo Liga hier allemaal voor onzin uitbraakt.NU is het wel OK voor jou...
Oud 30 december 2006, 23:19   #4289
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
of met een flinke veiligheidslul in jouw geval....?
??? Wat is me dat weer? Een nieuwe uitvinding van jou of zo?
Oud 30 december 2006, 23:24   #4290
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Maar u bevecht alles wat niet in uw straatje past, om zaken waar u zich tótáal niet druk om hoeft te maken. Het lijkt me dat u met heel veel frustratie te kampen hebt. Eerlijk waar, ik zeg het als raad: Praat over uw frustraties met iemand, uw échte frustraties, want nu maakt u onschuldige mensen de dupe. En niet te vergeten uzelf, voelt u zichzelf beter als u moslims of homo's belachelijk hebt gemaakt?
er lopen véél te véél van die mensen rond tegenwoordig...een beetje frustrerend is dat inderdaad, te zien dat een groot deel van de samenleving verloedert, en de rest mee naar de dieperik trekt.Maar écht ongelukkig ben ik er nu ook niet van, ik ben daar te veel optimist voor: ik ben zeker dat die zullen verdwijnen...Als de nood het hoogst is, is de redding nabij.
Oud 30 december 2006, 23:25   #4291
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
sporen?

ik ben nog aan het zoeken naar sporen die duiden op het feit dat zijn seksualiteit niet verkrampt is
gij weet toch van toeten noch blazen man.Wat gaat GIJ nu over mensen oordelen? Zo een khonnar...
Oud 30 december 2006, 23:27   #4292
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
er lopen véél te véél van die mensen rond tegenwoordig...een beetje frustrerend is dat inderdaad, te zien dat een groot deel van de samenleving verloedert, en de rest mee naar de dieperik trekt.Maar écht ongelukkig ben ik er nu ook niet van, ik ben daar te veel optimist voor: ik ben zeker dat die zullen verdwijnen...Als de nood het hoogst is, is de redding nabij.
Op wat voor manier verloederen homoseksuelen de maatschappij? Het 'traditionele huwelijk' verbreken? U moet u wel herinneren dat het de progressieve partijen waren, en niet de homo's die dat ingevoerd hebben. Wie het gedaan heeft, heeft het gedaan en niemand anders. Wel een goede maatregel, in mijn ogen.

Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 30 december 2006 om 23:28.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2006, 23:28   #4293
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
beste liberaal...

de mensen die chareltje hier op dit forum al langer kennen weten dat hij al jaaaaaaren een psycholoog frequenteert...

maar ja, sommige gevallen vallen blijkbaar zeer moeilijk te genezen.
gij "weet" dus dat ik psychologische hulp nodig heb? Enkel en alleen omdat mijn ideeën niet overeenstemmen met de uwe?In de USSR staken ze ook de andersdenkenden in zothuizen.
Oud 30 december 2006, 23:29   #4294
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
gij weet toch van toeten noch blazen man.Wat gaat GIJ nu over mensen oordelen? Zo een khonnar...
mijnheer de idioot gaat hier wel even oordelen over alle homo's, maar als er dan even iemand hem in zijn hemd zet, dan voelt ie zich toch een beetje gepakt?

kom hier beste charel, moet ik je effe troosten?
Oud 30 december 2006, 23:30   #4295
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
leren schrijven, beste...

ik denk dat je tieten bedoelt.
ik denk dat gij nog nooit geen tiet aangeraakt hebt, zelfs die van uw moeder niet: zelfs zij vond u te afschuwelijk om zich te laten bepotelen door jou
Oud 30 december 2006, 23:31   #4296
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik denk dat gij nog nooit geen tiet aangeraakt hebt, zelfs die van uw moeder niet: zelfs zij vond u te afschuwelijk om zich te laten bepotelen door jou
Dus u kunt wel oordelen of iemand homo of hetero is, maar als iemand u beoordeeld op psychische toestand stribbelt u tegen? Behoorlijk hypocriet.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2006, 23:32   #4297
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
gij "weet" dus dat ik psychologische hulp nodig heb? Enkel en alleen omdat mijn ideeën niet overeenstemmen met de uwe?In de USSR staken ze ook de andersdenkenden in zothuizen.
oeioei, zijn we ineens op onzen teen getrapt?

dus, jouw ideeën mogen gerust alle homo's ten lande scofferen, maar als mijnheer zelf geschoffeerd wordt, maakt ie er ineens een gigantisch probleem van...

je bent nog zieliger dan ik dacht, beste...
Oud 30 december 2006, 23:33   #4298
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
hahaha...

bespeur ik daar weer een soort van verkrampte seksualiteit?

en het wordt precies allemaal wat persoonlijker? ik denk dat onze charel nu echt wel op zijne piet getrapt is....
Oud 30 december 2006, 23:35   #4299
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Een kerkelijk huwelijk heeft geen enkele juridische waarde. En kan je af en toe eens reageren zonder daar telkens je eeuwige vetzakkerijen aan toe te voegen. Of kick je daar op ??
zeg eens zagevent, men scheit mij hier al uren voor janet uit, en ik zou beleefd moeten zijn? Ik zie trouwens niet goed wat je bedoelt met vetzakkerijen? Ik praat mischien onverbloemd, maar ik zeg wel de waarheid, niet zoals sommigen hier...Maarja, de waarheid kwetst u mischien soms? Veel kan ik daar niet aan doen , hoor.Allee, ik zal u nooit meer "rooie piet" noemen.Goed zo? Ik zal vanaf nu "roze piet " zeggen
Oud 30 december 2006, 23:37   #4300
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
zeg eens zagevent, men scheit mij hier al uren voor janet uit, en ik zou beleefd moeten zijn? Ik zie trouwens niet goed wat je bedoelt met vetzakkerijen? Ik praat mischien onverbloemd, maar ik zeg wel de waarheid, niet zoals sommigen hier...Maarja, de waarheid kwetst u mischien soms? Veel kan ik daar niet aan doen , hoor.Allee, ik zal u nooit meer "rooie piet" noemen.Goed zo? Ik zal vanaf nu "roze piet " zeggen
kastnicht! kastnicht! kastnicht!

is't nu goed?

en meneer vindt het een belediging om als homo aanzien te worden? arme charel...... toch erg hoor, die homofobie

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be