![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Euh, Frankrijk heeft met Artesië (Artois) nog steeds een belangrijk stukje Vlaanderen in handen. Persoonlijk ben ik flammingante, maar moet ik van de Fransen niet veel hebben. Er is trouwens geen enkel bewijs dat de Franse overheid de Vlaamse onafhankelijkheid steunt. Wat kunnen ze er mee winnen? Een achtergesteld gebied als Wallonnië?
Ik heb eerder de indruk dat Parijs het multicul Eurabië steunt, dan Vlaanderen. Waarom heeft bv op kritiek op de manier waarop Turkije de Koerden behandelt, terwijl ze zelf verschillende volkeren onderdrukken, die binnen hun republiek eisen dat hun taal en cultuur behouden kan blijven. Denk hierbij bv aan de Bretoenen. Maar twee moslimmigranten, die zichzelf elektocuteren op de vlucht voor de politie, waarna hun vrienden half Frankrijk platbranden, die krijgen wel een gedenksteen. En les Bleus zijn meer les Noirs geworden. Nee, Frankrijk is in mijn ogen een kutland en ik zal er zeker geen steun van aanvaarden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hans denkt aan zichzelf de Vlaams-nationalisten te kennen.
Wat hij zegt is hij zelf.
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Over de draad zelf moet ik toch zeggen dat hij om van te gillen is... Hoe belachelijk! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De draad is dan ook gestart door Hans, hé?
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ongelooflijk.
Ik ben wel ontzettend benieuwd in die "betrouwbare bron" van de BUB. Zou het "studiedienst Unitas" zijn? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Ik hoop dat de BUB hier een persbericht over maakt in ware MacCarthy-stijl, met de boodschap dat zij "overtuigende bewijzen hebben uit betrouwbare bron".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dus de Franse senaat geeft geheimde documenten door aan de BUB? En de Vlaams Nationalisten zouden dus banden hebben met Frankrijk... Complotten genoeg voor een film ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() ![]() Sorry, maar nu wordt het ECHT te erg. Hans begint al even idioot te worden als die gekken met hun reptielentheorie. Aan de admins: En dan mag ik NOG geen vogeltje plaatsten...
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan word je misschien nog eens een grote jongen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wedden dat je de verklaring achterhaalt?
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Probeer jij misschien eens argumenten naar voren te brengen die je thesis BEVESTIGEN. Dan zouden we je hier misschien al iets serieuzer beginnen te nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Heet u voluit Hans Icke?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schokkend nieuws:
Bretoense separatisten krijgen financiële steun uit Frankrijk!
Laatst gewijzigd door lombas : 2 januari 2007 om 12:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de Vlaams-nationalisten bij Frankrijk willen aansluiten? ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar nu zal hans*knip* weer verdwijnen, hoor! ![]() Koosnaampjes zijn helemaal niet nodig, hoor! ![]() mvg, Arnold.
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() ik heb niet onmiddellijk bewijzen maar deze hypothese is lang niet zo onwaarschijnlijk hoor. Ik herinner mij nog goed wat Bert van Boghout, de voormalige bezieler van het voormalige Were Di, zei daarover : "Het valt niet te ontkennen dat ook vandaag nog vele Vlaams-nationalisten huiverig staan tegenover buitenlandse hulp, als zou het hier gaan om onzuivere handelingen." Deze hypothese is dus best aannemelijk, meer nog, deze hypothese verwerpen zonder ook maar één vorm van bewijs, dat is grenzeloos naïef. De collaboratie door flaminganten met het buitenland is immers geen nieuw fenomeen maar een recidive aangelegenheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |