![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Er is de bubbers enkel medegedeeld dat een partijnaam het best ook als slogan dienst kan doen. Dus NIET cd&v, maar bvb vivant, solide, ID-21, spirit, wow enz... zijn dit idee genegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom maak jij je niet bezorgd hoeveel de tientallen allochtoonse brandstichters gekregen hebben? Wie zegt trouwens dat die 2 lid waren van het VB? Laatst gewijzigd door daiwa : 4 januari 2007 om 01:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De massale toestroom van tienduizenden asielzoekers per jaar, telkens met een bijna zelfde verhaal, zijn daar het bewijs van. Tot het onbetaalbaar werd en de paarse regering de geldkraan dichtdraaide tijdens de asielaanvraag die werd onderzocht. Plots was België NIET meer interessant ! Het zijn er amper nog 10.000 in plaats van 50.000 ! Raar maar waar... Dewael is zelfs fier over het resultaat. Het Vlaams Blok (toen) was natuurlijk tegen deze gang van zaken net als de bevolking, ook tegen de snel-belg-wet en het vreemdelingenstemrecht ! Zelfs in peilingen was ongeveer 75 % van de Vlamingen tegen deze gang van zaken en leidde zelfs bij de VLD tot een grote crisis ! Het heeft niets te maken met xenofobie of racisme maar met realisme ! Het moet betaalbaar blijven, beheersbaar blijven en leefbaar blijven ! Deze problemen zijn dezelfde met de toestroom van illegalen in heel West-Europa ! Kijk maar naar Spanje (Canarisch eilanden) of Italië (Lampaduza). Vooral Engeland en Frankrijk leven op een tijdbom. Ook Duitsland zit weer met 4.000.000 werklozen ! Als het regent in Parijs... druppelt het in Brussel. Als het brandt in Parijs... smeult het in Brussel.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 4 januari 2007 om 07:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom duiken er overal Bubbers op?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() By the way, weet er al ondertussen al iemand of degenen die Willocks bedreigden niet waarschijnlijk, maar zèker VB-ers waren?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 4 januari 2007 om 10:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
BTW...weet er ondertussen al iemand of Willocks ooit een bewijs heeft kunnen ophoesten om die bedreiging te bevestigen? ... 't zullen toch dezelfde kogels ni zijn van diene mediageile blockwatcher met zijn multikultureel verrijkte dochter zeker?... .... tjonge tjonge...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 4 januari 2007 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Alles hier wordt door Willockx in den doofpot gestopt. Plaatselijke pers is omgekocht & kanaal 3 krijgt zelfs een overlevingsdotatie van het stad. Trouwens waarom heeft zijn vroegere beste vriend Cottenie met zijn eenmanslijst "A-wur" toch niet meegedaan. Ja u raad het al, gewoonweg afgedreigd door Vlaams-Belangers. Hoe kan het anders, Sint-Niklaas ziet en weet alles, zelfs waar de konijnen slapen en eigenlijk wonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Beste als u Frontinternationaal gaat uitmaken voor een dorpsgek, omdat hij naar u mening er op zijn zachtst gezegt vreemde ideeën op na houd zou ik zo zeggen dat u zelf het schoentje ook wel eens mag passen. Wat stoort u het meest, dat hij de Koning vergelijkt met Hitler of dat hij de al niet even frisse Willock vergelijkt met Hitler? ![]()
![]() |
![]() |
#351 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#352 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Willocks die de resultaten van het onderzoek naar de bedreigingen tegen zijn eigen persoontje in de doofpot steekt? Het was toch de bedoeling dat er zou blijven hangen dat het VB daarachter zat?
![]() |
![]() |
#353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#354 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ook een inwoner van Sint Niklaas en geleerd door ervaringen ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben unitarist. Een unionist een voorstander van het samenwerken van alle partijen in één regering, zoals 1830-1848 in België, toen de Katholieke en de liberalen (van echte partijen was toen nog geen sprake) samen regeerden. Mijnheer Rudy is een dorpsgek (enfin, St-Niklaas is een stad, maar kom ![]() En iemand onterecht met Adolf Hitler vergelijken is nooit aanvaardbaar, wie dat ook is. Dat moet u toch ook beseffen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
VB-&: Vanaf de eerste campagnedag alles overplakken, Klachtneerlegging laten verdwijnen en dan op de verkiezingenavond zeggen dat hij den enigen is geweest die niets overplakt heeft. BOB aan mijn deur. Direct meekomen voor verhoor. Eerst wens ik op zijn minst een schriftelijke uitnodiging zonder reden. Op den bureau blijkt dat er zelfs geen klachtneerlegging is. Alleen een zeer subjectief vermoeden. Eigenlijk een leugen om mij te pesten. Rezultaat vanaf nu reageer ik alleen nog op schriftelijke uitnodigingen met reden. Anders vragen ze maar een bevelschrift aan de procureur. Politie u vriend zeggen ze dan. Klachten over alles en nog wat leg ik zelf niet meer neer, want ze worden toch nooit behandeld eens ge in sint-niklaas als politieke vijand wordt beschouwd. En ik ben dan in feite nog geen VB-er! Hoogstens onlangs kiezer voor hen. Enz ... En dan spreek ik nog niet over de OCMW-werking & de globale slaafsheid van de stads-administratie. Enz .... Bestuurlijke anarchie alom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu heb ik eigenlijk nog altijd geen rechtstreeks antwoord gekregen op deze vraag:
Zijn de VB-ers gevonden waarvan beweerd werd dat zij de vermoedelijke bedreigers waren van FW? (Niet FDW, hé.)