![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2041 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2042 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2043 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar nee... gewoon onprofessioneel van Belga en vooral van de andere media om dat gewoon over te nemen zonder zelf iets te checken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2044 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2045 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
![]() Frankrijk had overigens weinig in de pap te brokken anno 1830 omdat ze nog aan het recupereren waren van de Napoleontische nederlaag en net hadden afgerekend met de ultra-reactionaire Bourbonmonarchie, om die voor de semi-liberale Louis-Philippe te verruilen. Dat er geen interventie kwam van de Heilige Alliantie is uitsluitend te danken aan de dociele opstelling van Frankrijk. Vergeet overigens niet dat het Franse troepen waren die met Engelse instemming de Nederlanders verjoegen toen Willem I een jaar na de onafhankelijkheid probeerde revanche te nemen. Frankrijk was het onafhankelijke België anno 1830 dus zéér genegen hoor. Frankrijk rammelde wel eens graag met de wapens nadat ze hun krachten herwonnen hadden onder Napeolon III, maar buiten het halfkomische gevalletje bij Risquons-Tout is er nooit een invasie as such geweest. Frankrijk kon dat niet maken zonder open oorlog tegen Pruisen en Engeland te riskeren en ze waren verstandig genoeg om dat te beseffen. Dat België niet werd aangevallen de eerste tachtig jaar van haar bestaan lag niet aan haar brave vorsten die iedereen te vriend hielden of aan haar glorieuze leger, maar aan de beschermende hand die de grootmachten haar als "neutraal gebied" boden. Laatst gewijzigd door zorroaster : 5 januari 2007 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2046 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Vlaamse, de Waalse, de Duitse of de Brusselse?
![]() |
![]() |
#2047 |
Gouverneur
|
![]() Is het al opgevallen dat Hans weer weg is sinds er een bewijs geleverd werd dat Brussel in Vlaanderen ligt?
Dat hij koos voor het hazepad in plaats van zijn ongelijk toe te geven. Wat zal het zijn als hij in een forumsessie mag deelnemen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2048 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2049 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hij mag niet. Door ons Vlaamsche netwerk hebben we voldoende centen bijeen gespaard om de beheerders van politics.be om te kopen.
![]() |
#2050 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
31/08/2003 4.000 aanwezigen op IJzerbedevaart Dus waren er in het echt 10.000 ![]() Dankzij de rekenwonders van de BUB weten we nu de waarheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2051 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2052 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ja en jij weet ook dat die met de forumhervormingen niet meer te linken zijn. Vele forummers hebben die posts nog, maar de link werkt niet meer. Echt flauw hoor, ik had een hogere dunk van je. Mag je miscchien niet meer erop reageren van de Voorzitter? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2053 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2054 | |
Minister
|
![]() Patriot! : Dat van die de Merode is echt géén zever! Die kennis van me zit nu in Polen maar over twee weken is hij terug. Ik zal hem dan naar die voornaam vragen. Je kunt het dan zelf misschien eens aan die de Merode gaan vragen
![]() Citaat:
De nieuwere generaties beste Hans zijn misschien niet op de eerste plaats separatistisch, maar wat wel opvalt is dat de meerderheid republikeins is. Het geval Laurent (vanavond zeker naar de herh. van Ter Zake kijken ![]() Ooit, tot aan de dood van Boudewijn, waren de Vlamingen over het algemeen het koningshuis goed gezind. Sindsdien is het enorm bergaf gegaan, m.i. door het gebrek aan charisma en sociaal gevoel van het huidige clubje. Ik denk dat er een zeer grote kans is dat er nooit een Koning Phillippe I de Belgique komt. Ik zou daar zelfs geld durven op wedden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2055 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zal heel eerlijk zijn, Hans. We zijn bang omdat de BUB groter en groter wordt en wij steeds meer leden moeten begraven. Het wordt moeilijk om nog veel te doen tegen de BUB op onze leeftijd. We hebben dus een noodoproep naar Parijs gestuurd en van Chirac extra fondsen gekregen om dit forum om te kopen. Ook Belga hebben we omgekocht, om die leugen te verspreiden dat er amper 300 belgisch gezinde betogers waren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2056 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2057 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2058 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2059 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door vl_pieter
![]() jaja bub , man jullie stellen niets voor in Brugge opmerking : alle stemmen zijn geteld 11 BELG.UNIE-BUB 327 0,4% stemmen , 0 zetels Plaats Naam Aantal voorkeurstemmen 1 M. Cottenjé , Ruben 72 2 Mw. Tarhan , Secil 44 3 Mw. Vandecaesbeek , Marie Jean 39 4 M. Retsin , Willy 28 5 M. Janssens De Bisthoven , Jean 60 Dus komaan , jullie kunnen goed overdrijven met jullie populariteit. Ruben heeft slechts 72 stemmen. Maar toch proficiat voor een kleine partij. Maar berg jullie dromen op , België word nooit meer het België van vroeger . En hier de link voor degene die het niet geloven : http://www.vlaanderenkiest.be/lijste..._uitsla gen_GE Ik weet niet precies waarom 'BUB' dit quote maar ik vermoed dat het was omdat Ruben zorgde voor de grote doorbraak in Brugge met 72 stemmen. Op een inwonersaantal van 120.000 kan dat idd tellen. ![]()
![]() |
#2060 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik heb beroepsonderwijs gevolgd en daar kreeg ik geen franse les. De franse les die ik kreeg was in het 5de en 6de leerjaar. Maar toch spreek ik wat Frans en als er iets in Wallonie gebeurd kijk ik snel even naar RTBF. Hoe een waal kan geloven dat Vlaanderen zijn onafhankelijkheid uitroept en ondertussen gewoon door kijkt naar de voetbal... Als men nu gewoon even naar VRT had gekeken wist met dat het gewoon een farce was. |
|
![]() |
![]() |