![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Gouverneur
Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() KUNNEN JULLIE MIJ EENS VERTELLEN WAT DIT GEZAAG HIER MET POLITIEK TE MAKEN HEEFT??????????
![]() ![]() ![]() ![]()
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT." |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn voorstel: Jan post zijn topic opnieuw, maar dan zonder de gewilde beledigingen aan ThePiano.
Volgens mij heeft niemand er problemen mee dat er over de Georgische Maffia gepraat wordt. Maar suggereren dat gebruikers van dit forum er lid van zijn.... NEEN (en ja, zo interpreteer ik de post. Al was het cynisch bedoeld ) Bovendien heeft dit topic wederom niets met binnenlandse politiek te maken. Dus blauw kaartje. En als we dan toch bezig zijn. Ban Klaas misschien voor al de keren dat hij the Piano persosonlijk aanvalt door "Hugo" te schrijven, terwijl thePiano duidelijk gezegd heeft dat hij er niet van moet weten.
![]() |
#25 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien is de link die wordt gemaakt tussen de Georgische maffia en de vzw van Georgische asielzoekers minder ver gezocht dan de link die Piano constant maakt tussen de vreselijke gruwen van de nazi's van 60 jaar geleden en het Vlaams Blok. Ik voeg er meteen aan toe dat ik geen van beide geloofwaardig of relevant vind. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() Ik vind de historische artikels van Piano Hugo vaak ook zeer goed en ja zelfs onderbouwd, maar te dikwijls - bijna altijd - wil hij daar een connotatie leggen met het Vlaams blok en dat vind ik spijtig!
En ja dat is net hetzelfde als dat artikel van Jan! Beide zijn fout! Maar waarom wordt dat ene van Jan wel gesloten (terecht!) en al die onderwerpen waar de Piano Hugo vervalt in hetzelfde straatje niet? Ofwel beide of wel geen enkele! Daar is het me om te doen. En dat ik Piano Hugo noem, tja hij noemt nu zo eenmaal! |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() Toch even opmerken dat toen het op Radio 2 Antwerpen werd uitgebracht er ook sprake was van Georgsiche VZW's.
Ook nog even opmerken dat Piano ook niet vies is van het op het net zetten van prive namen en foto's van mensen zonder dat die daar hun toestemming voor geven. Wie zonder zonde is werpe de eerste steen. ![]()
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() er zijn er velen op dit forum en ook de verantwoordelijken van dit forum die niet beseffen dat zij met een niet gefundeerde aanval op het Vlaams Blok, en dan bedoel ik een niet politieke aanval, zoals vergelijkingen met het nazisme e.a. vele gebruikers erg kunnen kwetsen, dat is tot die mensen nog niet doorgedrongen, men kan kritiek geven en de tegenpartij zelfs met woorden bestrijden maar men kwetst geen mensen.
Men kan een ganse geschiedenisboek over de derde wereldoorlog hier neerschrijven, het kan en zal ook intressant zijn, maar sluit die info niet af met een verwijzing naar het Vlaams Blok, trouwens ook niet naar een andere politieke partij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wanneer jij Patrick Janssen weer eens onder vuur neemt, begin ik jouw moeder of lief toch niet door de modder te trekken hé? ![]() Leer eens het verschil te maken tussen partijpolitieke discussies en offtopic persoonlijke aanvallen.
![]() |
![]() |
#35 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |