![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Waar erger jij je aan in het verkeer? | |||
te snel rijden |
![]() ![]() ![]() |
19 | 25,68% |
te traag rijden op autosnelweg |
![]() ![]() ![]() |
28 | 37,84% |
niet pinken |
![]() ![]() ![]() |
41 | 55,41% |
rechts oversteken |
![]() ![]() ![]() |
19 | 25,68% |
blijven rijden in 2e vak |
![]() ![]() ![]() |
30 | 40,54% |
ouwe venten die 50 rijden waar je 90 mag en niet kan oversteken |
![]() ![]() ![]() |
40 | 54,05% |
mensen die in je gat zitten te rijden |
![]() ![]() ![]() |
40 | 54,05% |
tegenliggers met grootlichten |
![]() ![]() ![]() |
34 | 45,95% |
auto oversteekt en komt dan traag voor je rijden |
![]() ![]() ![]() |
26 | 35,14% |
vrachtwagens die oversteken, ook bij regenweer |
![]() ![]() ![]() |
26 | 35,14% |
wagens die in een file om de twee seconden van vak wisselen |
![]() ![]() ![]() |
31 | 41,89% |
mensen die door het rood rijden |
![]() ![]() ![]() |
26 | 35,14% |
laagvliegers die aan 180 per uur zitten te knipperen naar links als jij oversteekt op het derde |
![]() ![]() ![]() |
25 | 33,78% |
GSM'en |
![]() ![]() ![]() |
19 | 25,68% |
nog iets anders, nl... |
![]() ![]() ![]() |
16 | 21,62% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 74. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() thnks job
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() klopt... de minimum fysisch haalbare remafstand schijnt daar plots drastisch mee te verlagen... dat zal die kooi van Faraday ( winkelkarretje ) zijn die een compton-effect generereerd in de omringende luchtlagen als reactie op de naderende geleider ( auto ) waardoor de totale covariante impedantie van het systeem aanzienlijk zal toenemen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En jawel, genoeg voorbeelden van voetgangers die plots oversteken, al dan niet op een zebrapad. Genoeg mensen die op de stoep wandelen en die in de buurt van een zebrapad zelfs zonder nog maar uit te kijken oversteken. Diegene die hier onzin post en kronkelt, ben jij Bazieltje, niet meer of niet minder. Feit blijft dat jouw voorbeeld onzinnig was van bijjhet begin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() Dat hij die fout maakt in de eerste plaats, maakt dat hijjop zijn recht geen aanspraak kan maken; en dat is geen excuustruus. Maar zoals al eerder gezegd, hou je vooral niet in te doen wat je niet laten kan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar gebruik vooral je verantwoordelijkheisloze rechten, beste praha; have a nice death afterwards. Mij zal je er nooit lastig mee vallen in elk geval, maar dat valt dan in het categorietje "zielig" waarover ik het eerder had ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | ||||
Banneling
|
![]() Mijn fout niet dat jij slecht leest praha.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Of dacht je dat voetgangers zomaar spontaan verschijnen aan het voetpad?
![]() |
![]() |
#191 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Probeer het eens uit voor de rechtbank zou'k zeggen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je past je verhaal dus wel degelijk aan. Ik heb tot hiertoe geen verhaaltjes verteld, dus ik kan bezwaarlijk iets aanpassen. En jawel, in jouw verhaal geef jij niet aan wat je voorheen hebt gedaan, vooraleer je werkelijk begon met oversteken. je staat daar dus inderdaad plots, net zoals dat wellvaker in een stad gebeurt. Als je dat fenomeen niet kent,dan heb je duidelijk weinig ervaring met autorijden. Maak er nu maar een star trek verhaaltje van beste Baziel ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Professor doctor Sfax zal hier eens eventjes de wet voor iedereen komen interpreteren... ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel. De wet laat niets aan de verbeelding over.
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doe het pijn Raf, als je wat concurrentie krijgt ![]() Jij gaat hier op het forum door het leven als zo'n zelfingenomen ettertje dat aan iedereen eens alles zal gaan vertellen, dan moet je niet gaan zagen als anderen hetzelfde op jou beginnen toepassen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() Inderdaad; alleen blijk je wat moeite te hebben om dat te snappen, niet ![]() Had je dan niet door dat het geheel van de wet blijft gelden, en niet enkel dat ene regeltje dat jou net gelijk zou kunnen geven. Ware dat wel het geval geweest, er zou niet eens een rechtbank nodig geweest zijn; quod non en laat net dat jou wat slechter uitkomen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als tien mensen zeggen dat zij gelijk hebben omdat zij vinden dat ze een absoluut recht moeten hebben, zonder enige verplichting ertegenover, ook al schrijft de wet die verlichting voor, dan hoef ik absoluut mijn visie niet aan te passen. Ten tijde van Columbus schreeuwde ook iedereen dat de aarde plat was,en kijk eens hoe dat uitgedraaid is. 't Is niet omdat er veel zijn die iets verkeerd roepen, dat dat plots juist wordt. Maar soit; het was leuk zeveren vandaag. Ik ga er morgen niet anders om beginnen rijden, 'k stel voor dat jullie ook op dezelfde manier als voetganger door het leven blijven gaan. Dan is iedereen tevree ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |