![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paulus je bent een homofoob. Het druipt zo van je postings af.
![]() |
#5162 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bart geef toch gewoon je ongelijk toe. Die tekst was helemaal niet homo-negatief bedoeld. Jij vat gewoon alles fout op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5163 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#5164 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ik heb het hier nog eens gezegd... so... what... the... fuck... als homoseksualiteit minder functies zou hebben dan heteroseksualiteit?
live and let live zou ik zeggen... maar, neen, dat geldt niet voor paulusje... hij moet per se de homo's schofferen omdat mijnheer vindt dat het zijn goed recht is om te zeggen dat homoseksualiteit minderwaardig is... geen greintje empathie heb jij, paulusje... geen greintje... enkel indiote theoretische stellingkjes poneren om je eigen grote belachelijke gelijk te halen... jouw eigen grote belachelijke gelijk waar eigenlijk niemand in geïnteresseerd zou moeten zijn....
![]() |
#5165 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() en argumenteren doe je zeker niet met kinderlijk onderbouwde logica van de eerste kleuterklas, vooral niet om je eigen gelijk te halen, boskabouterke van mijn voeten....
![]() |
#5166 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zal het je dan nog wel eens proberen uit te leggen. Het is alsof ik de basis principes van de quantumfysica tracht uit te leggen aan een vijfjarige met leerachterstand. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe vaak ga je nu nog zeggen dat het de laatste keer is. Zet me dan toch op uw negeerlijstje, je bent toch niet voor rede vatbaar. Ik herhaal het nog eens spreciaal voor jou. Argumenteren doe je met feiten, niet met veronderstellingen en nog minder met verwijten. Want dat laatste bewijst namelijk een gebrek aan het eerste of wel een grote dwaasheid. Zonder dank Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou ik homoseksualiteit gelijkwaardig moeten gaan beschouwen aan heteroseksualiteit? Een simpele vraag. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5169 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
stel daar tegenover Citaat:
Citaat:
Citaat:
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 7 januari 2007 om 23:14. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een fluitje van een cent. Of toch weer niet? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5171 |
|
![]() In elke mens schuilt iets goeds. Soms moet je wat langer zoeken, maar toch.
Ik vraag aan IEDEREEN die hier gepost heeft om toch ook eens op onderstande link te posten. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=282
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 7 januari 2007 om 23:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We wachten dan ook met spanning op je eerste echte argumenten.
![]() |
#5174 |
|
![]() juist ja, jammer dat je elders "jou meninkje" verwart met feiten.
![]() |
#5175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5176 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5178 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral als je de rest vd tekst weglaat. Of was dit een poging tot grappig zijn ??
![]() |
#5180 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als mij stelling zo idioot is, is ze vast gemakkelijk te weerleggen toch? Wie houdt je tegen? Ik toch niet? Maar als het niemand interessseert zoals je zegt, vanwaar dan jouw belangstelling en de meer dan 5000 postings? Wie is hier eigenlijk belachelijk? Paulus. |
|||
![]() |
![]() |