Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 januari 2007, 22:59   #5162
Truder
Minister-President

Truder's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Truder
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Het feit is en blijft dat je als eerste het woord homo gebruikt hebt in een héél negatieve context waar je enkel op uit was!
En hoe je het allemaal doet in het vervolg moet jij weten, je hebt je negativiteit tov homo's héél duidelijk bewezen in je eerste post in deze topic!
Blablabla.......

Bart geef toch gewoon je ongelijk toe. Die tekst was helemaal niet homo-negatief bedoeld. Jij vat gewoon alles fout op.
Truder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2007, 23:01   #5163
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Truder Bekijk bericht
Blablabla.......

Bart geef toch gewoon je ongelijk toe. Die tekst was helemaal niet homo-negatief bedoeld. Jij vat gewoon alles fout op.
Een fout toegeven die geen fout is ; je vraagt ook niet te veel.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2007, 23:02   #5164
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

ik heb het hier nog eens gezegd... so... what... the... fuck... als homoseksualiteit minder functies zou hebben dan heteroseksualiteit?

live and let live zou ik zeggen... maar, neen, dat geldt niet voor paulusje... hij moet per se de homo's schofferen omdat mijnheer vindt dat het zijn goed recht is om te zeggen dat homoseksualiteit minderwaardig is...

geen greintje empathie heb jij, paulusje... geen greintje... enkel indiote theoretische stellingkjes poneren om je eigen grote belachelijke gelijk te halen... jouw eigen grote belachelijke gelijk waar eigenlijk niemand in geïnteresseerd zou moeten zijn....
Oud 7 januari 2007, 23:03   #5165
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Argumenteren doe je met feiten, niet met veronderstellingen en nog minder met verwijten. Want dat laatste bewijst namelijk een gebrek aan het eerste of wel een grote dwaasheid.
en argumenteren doe je zeker niet met kinderlijk onderbouwde logica van de eerste kleuterklas, vooral niet om je eigen gelijk te halen, boskabouterke van mijn voeten....
Oud 7 januari 2007, 23:04   #5166
Truder
Minister-President

Truder's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Truder
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Een fout toegeven die geen fout is ; je vraagt ook niet te veel.
Bart ik ga slapen, ik moet morgen nog werken.
Ik zal het je dan nog wel eens proberen uit te leggen. Het is alsof ik de basis principes van de quantumfysica tracht uit te leggen aan een vijfjarige met leerachterstand.
Truder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2007, 23:10   #5167
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
hahahahahaha

maak dat de kat wijs....? waar kan een eng conservatief, onverdraagzaam, religieus geïnspireerd stukske onbenul anders terecht?

of steun je misschien de partij van wolfgang meister of zo....

dat zou veel verklaren...

paulusje, jou homohaat, eigenlijk jou afkeer voor alle mensen die zich niet opstellen zoals jouw enge visie op de maatschappij het betaamt, maakt van jou een zielig stuk onbenul...

en nu is t echt genoeg geweest...

allemaal larie en apekool, heel jouw stelling...

en dat voor een man die de vredesduif hoog in het vaandel voert... inderdaad, te belachelijk voor woorden...

Hoe vaak ga je nu nog zeggen dat het de laatste keer is. Zet me dan toch op uw negeerlijstje, je bent toch niet voor rede vatbaar.

Ik herhaal het nog eens spreciaal voor jou.

Argumenteren doe je met feiten, niet met veronderstellingen en nog minder met verwijten. Want dat laatste bewijst namelijk een gebrek aan het eerste of wel een grote dwaasheid.

Zonder dank
Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2007, 23:12   #5168
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ik heb het hier nog eens gezegd... so... what... the... fuck... als homoseksualiteit minder functies zou hebben dan heteroseksualiteit?

live and let live zou ik zeggen... maar, neen, dat geldt niet voor paulusje... hij moet per se de homo's schofferen omdat mijnheer vindt dat het zijn goed recht is om te zeggen dat homoseksualiteit minderwaardig is...

geen greintje empathie heb jij, paulusje... geen greintje... enkel indiote theoretische stellingkjes poneren om je eigen grote belachelijke gelijk te halen... jouw eigen grote belachelijke gelijk waar eigenlijk niemand in geïnteresseerd zou moeten zijn....
Blijkbaar was de 'écht de laatste keer' dan toch niet de laatste keer, maar vertel me eens mijnheer.

Waarom zou ik homoseksualiteit gelijkwaardig moeten gaan beschouwen aan heteroseksualiteit?

Een simpele vraag.

Paulus.
Oud 7 januari 2007, 23:13   #5169
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Paulus.
woehahahahaha

stel daar tegenover
Citaat:
Dat denk ik ook.

Er is een natuurwet die zegt dat elk levend wezen die zich niet kan voortplanten, uitsterft. We weten dat homosexualiteit al voorkwam in de oudheid.

Het moet dus wel psychologisch zijn of de natuurwet klopt niet. En als de natuurwet toch klopt en het is niet psycholgisch, dan is het een afwijking. Zo klaar als een klontje voor mij.
Citaat:
Ik vind van niet. Ik vind homosexualiteit helemaal geen normale zaak en vind het evenmin onnodig dat iedereen zulks zou aanvaarden..
Citaat:
Ik meen dat homosexualiteit weldegelijk een afwijking is.
...
Maar om dat nu 'normaal' te gaan noemen lijkt mij een brug te ver. De 'norm' is tussen beide geslachten volgens mij.
Citaat:
Ik vind mijn redenatie, om te komen wat normaal is en wat afwijkend, een stukje sterker.

Laatst gewijzigd door driewerf : 7 januari 2007 om 23:14.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2007, 23:15   #5170
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
en argumenteren doe je zeker niet met kinderlijk onderbouwde logica van de eerste kleuterklas, vooral niet om je eigen gelijk te halen, boskabouterke van mijn voeten....
kinderlijk onderbouwde logica van de eerste kleuterklas zou nochtans door een keren zoals u gemakkelijk weerlegd moeten kunnen worden.

Een fluitje van een cent.

Of toch weer niet?

Paulus.
Oud 7 januari 2007, 23:17   #5171
driewerf

Standaard

In elke mens schuilt iets goeds. Soms moet je wat langer zoeken, maar toch.
Ik vraag aan IEDEREEN die hier gepost heeft om toch ook eens op onderstande link te posten.

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=282

Laatst gewijzigd door driewerf : 7 januari 2007 om 23:18.
Oud 7 januari 2007, 23:17   #5172
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
woehahahahaha

stel daar tegenover

Wat je daar aanhaalt zijn inderdaad geen argumenten, maar meningen. Dat is juist. Daarom staat er ook ik denk en ik vind.

Slimmeke.

Paulus.
Oud 7 januari 2007, 23:19   #5173
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat je daar aanhaalt zijn inderdaad geen argumenten, maar meningen. Dat is juist. Daarom staat er ook ik denk en ik vind.
We wachten dan ook met spanning op je eerste echte argumenten.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2007, 23:33   #5174
driewerf

Standaard

Citaat:

Slimmeke.

Paulus.
juist ja, jammer dat je elders "jou meninkje" verwart met feiten.
Oud 7 januari 2007, 23:38   #5175
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
juist ja, jammer dat je elders "jou meninkje" verwart met feiten.

Moet jij juist zeggen...

Paulus.
Oud 7 januari 2007, 23:42   #5176
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Ik heb bewondering voor mensen als Edina, Praha en Liberalist die hem ondanks alles met engelengeduld op zijn opeenstapeling van fouten blijven wijzen. Ik kan het niet meer opbrengen.
... en niet te vergeten driewerf natuurlijk!

Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2007, 23:43   #5177
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

vulgaire, met engelse vierletter woorden doorspekte onzin Khonnar op en top...Nog veel vrouwen versierd, Casanova, of was je te druk bezig met homos te verdedigen?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2007, 23:46   #5178
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
woehahahahaha

stel daar tegenover
woehahaha..? Waar heb ik dat nog gezien?...Ferme repliek, in ieder geval Daar gaat iedereen van wakkerliggen...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2007, 23:51   #5179
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
woehahaha..? Waar heb ik dat nog gezien?...Ferme repliek, in ieder geval. Daar gaat iedereen van wakkerliggen...
Vooral als je de rest vd tekst weglaat. Of was dit een poging tot grappig zijn ??
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2007, 23:53   #5180
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dan is ze minder functioneel en dus ook minderwaardig.

Citaat:
Natuurlijk is het mijn recht om homoseksualiteit minderwaardig te vinden. Of niet soms? Zeker als een homo er een thread over begint. Of is mijn mening een misdaad misschien? Maar van schofferen kun je me niet beschuldigen, dat heb je verkeerd voor. Ga maar na. Jij bent het die schoffeert, bij deze dan.

Citaat:
Aan de beleefdheidsvormen die jij gebruikt heb jij volgens mij ook geen kaas gegeten van emphatie hoor, maar kom, dat doet hier eigenlijk niks ter zake.

Als mij stelling zo idioot is, is ze vast gemakkelijk te weerleggen toch? Wie houdt je tegen? Ik toch niet?

Maar als het niemand interessseert zoals je zegt, vanwaar dan jouw belangstelling en de meer dan 5000 postings? Wie is hier eigenlijk belachelijk?

Paulus.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be