Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 januari 2007, 07:14   #21
Asshen Sukar
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john bell hood Bekijk bericht
Conspirationisten zullen het nooit kunnen laten.Weer zo'n staaltje van bush haten.
Echt he,
ze zouden nog een bejaarde van 90 jaar met een hartstilstand de keel willen doorsnijden acheraf om het toch maar als moord te laten lijken.
Asshen Sukar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2007, 07:47   #22
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ik dacht niet dat Bush de intelligentie had om zo ver na te denken. En ik betwijfel dat de overheid daar zo'n grote bron van inkomsten zou laten vernielen ,gewoon om een waanzin theorie uit te testen.

Vergeet niet, dat die hele zever daar de USA olie industrie een pak slaag heeft gegeven.
Oud 7 januari 2007, 08:00   #23
Asshen Sukar
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik dacht niet dat Bush de intelligentie had om zo ver na te denken. En ik betwijfel dat de overheid daar zo'n grote bron van inkomsten zou laten vernielen ,gewoon om een waanzin theorie uit te testen.

Vergeet niet, dat die hele zever daar de USA olie industrie een pak slaag heeft gegeven.
Het heeft idd net op het verkeerde moment de olieprijs nog hoger naar een recordpijl gekregen. NO was dacht ik ook een van hun belangrijkse havens. De impact van zowel de olie als van de haven zal nog altijd te voelen zijn.
Oud 7 januari 2007, 09:45   #24
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Hihi weer zo een hilarische draad van onze allergrote nwo believers...
Hoe dom van Bush eigenlijk hij had die stad even vlug wat verder moeten rollen he...
Het blijft lachen hoe ze nu al "opblazen van het dam" en zo boven halen!
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2007, 10:49   #25
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht

Het is niet helemaal rechtvaardig om de Amerikaanse regering van NU verantwoordelijk te stellen voor de idiote groei van New-Orleans en omgeving de laatste 100 jaar..

Bush kan er echt niet aan doen dat new-Orleans afgeladen vol zat met een verpauperde massa ,die woonde in wat eigenlijk moerasgebieden en bufferzones zouden moeten zijn.
(het is gemakkelijk te stellen dat "de rijken" op de hogere delen wonen,waar zou je in godsnaam,met enig gezond verstand, eigenlijk wel moeten wonen in een laag gebied pal in het pad van Tropisch stormweer?)

We spreken over orkanen,ik weet echt niet met welk soort muur men zo een natuurverschijnsel kan tegenhouden,wel wetende dat de mens de natuurlijke neiging heeft om een genratie later te vergeten waarvoor die muur dan wel dient,zeker als er een generatie lang niks gebeurd is...

We spreken over overdreven bevolkingsgroei,enkel massale sterilisatie kan dat verhelpen....doen? welke politicus zal lang genoeg in leven blijven om dat te bewerkstelligen?

We spreken over definitieve verhuis van ettelijke honderduizenden mensen,die in New-Orleans al moesten scharrelen om rond te komen,...welke andere stad of staat zal die honderduizenden scharrelaars op zijn grondgebied willen opnemen?(ze hebben er zelf al genoeg)

Ik kan,uit de info die mij beschikbaar is,alleen maar vaststellen dat zowel de stedelijke overheid,als de overheden van de deelstaat al generaties lang niet in staat waren vooruit te denken.Het is te gemakkelijk dan maar de Federale overheid lastig te vallen...

Laatst gewijzigd door kelt : 7 januari 2007 om 10:49.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2007, 11:40   #26
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Het is niet helemaal rechtvaardig om de Amerikaanse regering van NU verantwoordelijk te stellen voor de idiote groei van New-Orleans en omgeving de laatste 100 jaar..

Bush kan er echt niet aan doen dat new-Orleans afgeladen vol zat met een verpauperde massa ,die woonde in wat eigenlijk moerasgebieden en bufferzones zouden moeten zijn.
(het is gemakkelijk te stellen dat "de rijken" op de hogere delen wonen,waar zou je in godsnaam,met enig gezond verstand, eigenlijk wel moeten wonen in een laag gebied pal in het pad van Tropisch stormweer?)

We spreken over orkanen,ik weet echt niet met welk soort muur men zo een natuurverschijnsel kan tegenhouden,wel wetende dat de mens de natuurlijke neiging heeft om een genratie later te vergeten waarvoor die muur dan wel dient,zeker als er een generatie lang niks gebeurd is...

We spreken over overdreven bevolkingsgroei,enkel massale sterilisatie kan dat verhelpen....doen? welke politicus zal lang genoeg in leven blijven om dat te bewerkstelligen?

We spreken over definitieve verhuis van ettelijke honderduizenden mensen,die in New-Orleans al moesten scharrelen om rond te komen,...welke andere stad of staat zal die honderduizenden scharrelaars op zijn grondgebied willen opnemen?(ze hebben er zelf al genoeg)

Ik kan,uit de info die mij beschikbaar is,alleen maar vaststellen dat zowel de stedelijke overheid,als de overheden van de deelstaat al generaties lang niet in staat waren vooruit te denken.Het is te gemakkelijk dan maar de Federale overheid lastig te vallen...
Persoonlijk ken ik slechts één staat waar men perfect ik staat is vooruit te kijken en dat is ons landje...

Zekls ind e rode paradijzen kon men slechts vijf jaar vooruit zien...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2007, 11:49   #27
van Maerlant

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Paranoïde krankzinnigen
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2007, 09:17   #28
Geertje

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Gisteren o.a in het VRT journaal. Bush was gewaarschuwd dat er een enorme ramp dreigde in New Orleans, terwijl hij toch eerst beweerde na de ramp dat ze het totaal niet zien aankomen hebben.

Dit klinkt weer verdacht gelijkaardig aan 9/11, en ruikt naar damage control van uren ver.

Met 9/11 was het exact hetzelfde verhaal. Eerst beweerden ze bij hoog en laag dat ze het totaal niet zien aankomen hebben, terwijl ze achteraf toch moeten toegeven hebben dat dit niet zo was.

We moeten weer geloven dat het een falen was, een slechte organisatie. Allle aanwijzingen dat er bommen gebruikt zijn (er zijn hierover meerdere artikels gepost door ik en anderen) voor het opblazen van de dijken worden hier weer mee genegeerd. Het was een falen.

En hoe komt het ook, zoals de burgemeester van New Orleans de vraag stelde, dat de reactie zo traag was als ze toch wisten dat de kans groot was dat die ramp dreigde. Of was het de bedoeling Martial Law achtige toestanden te creeren en een excuus te hebben om het leger in de straten te doen verschijnen?

"Bush komt in nauwe schoentjes" zeggen ze... Presidenten zijn vervangbaar, dat weet ik.
Inderdaad. Hij wist zelfs exact hoeveel slachtoffers er gingen vallen en tot op de dollar wist hij hoeveel schade er ging komen.

Om dit te geloven moet je toch wel een onvoorstelbare idioot zijn.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2007, 09:47   #29
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje Bekijk bericht
Inderdaad. Hij wist zelfs exact hoeveel slachtoffers er gingen vallen en tot op de dollar wist hij hoeveel schade er ging komen.
Wat heeft dat ermee te maken, tuurlijk niet. Wat is je punt?

Verder worden hij weer voor paranoide fantasten en onnezelaars verweten, maar ik wie is er hier naïef, diegene die denken dat ze er niet tot in staat zijn en het beste met ons voorhebben, denk ik.
Oud 8 januari 2007, 12:11   #30
Geertje

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Wat heeft dat ermee te maken, tuurlijk niet. Wat is je punt?

Verder worden hij weer voor paranoide fantasten en onnezelaars verweten, maar ik wie is er hier naïef, diegene die denken dat ze er niet tot in staat zijn en het beste met ons voorhebben, denk ik.
Je kijkt veel te veel naar reeksen zoals de X-files zodat je de uitzondering als regel begint te beschouwen.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2007, 12:39   #31
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Goh, ik kan even niet volgen...

Las ik niet ergens op dit forum dat NWO de orkaan Katarina had veroorzaakt met een bepaalde technologie?

Waar blijven jullie het toch halen...

Kon Bush weten dat er zo'n gevaarlijke orkaan aankwam? Ja.
Werd er accuraat op gereageerd? Neen.
Punt. Bush en zijn administratie faalden in het au sérieux nemen van een gevaar en reageerden er dus niet passend op.

End of story...

Let the NWO-fantasy begin...
Oud 8 januari 2007, 14:04   #32
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht

Las ik niet ergens op dit forum dat NWO de orkaan Katarina had veroorzaakt met een bepaalde technologie?
Sommigen zeggen dat. Ik heb het alleszinds nooit beweerd. Wat wel zo is is dat ze de technologie al hebben om het weer te manipuleren, o.a om orkanen te maken. De mogelijkheid is er. Het is dus praktisch gezien niet onmogelijk dat orkanen gecreerd worden.

Citaat:

Kon Bush weten dat er zo'n gevaarlijke orkaan aankwam? Ja.
Werd er accuraat op gereageerd? Neen.
Punt. Bush en zijn administratie faalden in het au sérieux nemen van een gevaar en reageerden er dus niet passend op.
Het standaard verhaaltje. Lees eens de artikels over het bewijs voor bommen in new orleans. Ze zijn er weldegelijk. Het is geen incompetentie, maar berkende criminaliteit.

Laatst gewijzigd door exodus : 8 januari 2007 om 14:05.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2007, 14:32   #33
Enter
Parlementslid

Enter's schermafbeelding

Standaard

Jaren voor de ramp werden al programma's gemaakt over mogelijke rampscenario's in New Orleans.

Iedereen wist het en niemand deed er iets aan. Het zou België kunnen zijn.
Enter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2007, 14:35   #34
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht

Het gaat hier over HAARP.

Van wikipedia :

Citaat:
The High Frequency Active Auroral Research Program (HAARP) is an investigation project to "understand, simulate and control ionospheric processes that might alter the performance of communication and surveillance systems". Started in 1993, the project is proposed to last for a period of twenty years.
The project is jointly funded by the United States Air Force, the Navy, and the University of Alaska. It is said that the project is similar to numerous existing ionospheric heaters around the world, and has a large suite of diagnostic instruments that facilitate its use to increase scientific understanding of ionospheric dynamics.

It is a popular target of conspiracy theories, and though many have expressed fears of the HAARP being used as a nefarious weapon, the scientists involved in aeronomy, space science, or plasma physics reject these fears as unfounded.
Weer zelfde techniek van de conspiracy theorists en meelopers als Exodus en Pinda :
Neem een kern van waarheid (het HAARP project bestaat effectief), spin daar een warrig verhaaltje rond dat steunt op de normale menselijke angst voor wat onbekend is en je bent vertrokken.

Zo kan je aan ALLES een bepaalde draai geven dat het past in een bepaald samenzweringsplaatje.

Waarom geloven sommige zielige figuren zoiets zonder ook maar een schijn van effectief bewijs of redelijke argumenten?
Dát blijft nog het grootste mysterie imo.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2007, 14:37   #35
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Het gaat hier over HAARP.

Van wikipedia :

Weer zelfde techniek van de conspiracy theorists en meelopers als Exodus en Pinda :
Neem een kern van waarheid (het HAARP project bestaat effectief), spin daar een warrig verhaaltje rond dat steunt op de normale menselijke angst voor wat onbekend is en je bent vertrokken.

Zo kan je aan ALLES een bepaalde draai geven dat het past in een bepaald samenzweringsplaatje.

Waarom geloven sommige zielige figuren zoiets zonder ook maar een schijn van effectief bewijs of redelijke argumenten?
Dát blijft nog het grootste mysterie imo.
Lees eens het boek Angels don't play HAARP van Dr. Nick Begich en geef dan pas eens je commentaar. Staat vol met redelijke argumenten.

Citaat:
Mind Blowing Facts on the US Gov'ts Dangerous Experiments
From a rural location in Alaska, controlled by "Big Oil", the US government is blasting billions of watts of high frequency microwave energy at our protective ionospheric shell which surrounds the earth. Their offical reason is "to see what it does". Several acres of Alaskan land have been dedicated to the construction of the HAARP array (you can actually find a picture of it online...)but it's real purpose runs from the practical (earth tomography (X-ray the earth to look for enemy submarines and secret underground bases)) through the hard to believe (transmission of electrical power without wires (Tesla's idea) through the insane (the complete disruption of global communications and mucking with weather patterns by shifting the jet stream).This book is so well documented, often citing documents published by the US government itself, that it is absolutely convincing and frightening.

I found it frightening!, November 6, 2003
First of all, I want to state that the book was extremely well documented! I have read books that gloss over "facts" that sound so fantastic, but offer no support. The book details projects involving bouncing microwaves off the ionosphere in order to control weather patterns, to make a shield to protect the country from missiles, even for mind control...this went from fantastic to terrifying!If you are a sci-fi fan, this is a worthwhile read. But, with all the documentation, it evolves into a potential doomsday manual.

Laatst gewijzigd door exodus : 8 januari 2007 om 14:42.
Oud 8 januari 2007, 15:19   #36
Asshen Sukar
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Lees eens het boek Angels don't play HAARP van Dr. Nick Begich en geef dan pas eens je commentaar. Staat vol met redelijke argumenten.

Ik heb eerder al een uitgebreidde uiteenzetting gedaan over het weer op het NWO forum.
Weer op aarde wordt voor een groot deel bepaalt door het effect van zonneactiviteit, ruimtestraling en ionenuitbarstingen van de zon op de stratosfeer.
Ozon is hier een van de resultaten van.
Er bestaan kalenders die afhankelijk van de zonnenactiviteit, aantal zonnevlekken en zonnevlammen de bewolking op aarde voorspellen. Deze zijn vrij correct. Grootste probeem hiermee is een wiskundig model vinden dat de effecten van zonnestraling op ionosfeer en statosfeer omzet naar klimaat op lage hoogtes.

Over naar orkanen. In de hele Caraibische zee komen een elk jaar een paar 1000 zware stormen voor(Bermuda driehoek). Ze onstaan doordat zeewater snel verdampt door tropisch opwarming, evensnel afkoelt op grootte hoogte, als regen neervalt en dit effect gigantische winden veroorzaakt. Daartussen zitten nog de zeestromingen die het helemaal lastig maken in dat gebied. Zon storm houdt zichzelf in stand door zijn eigen kracht.
Er zijn maar een paar van deze stormen die uitgroeien tot uitgroeien tot orkanen.Orkanen zijn algemeen rechtdraaiend rond hun as op eentje lastpost waar ze niks van snappen. In deze orkanen zijn nog een groot aantal interne stormen zelf te onderschijden. Snachts is een orkaan veel rustiger dan ovedag omdat het koeler is.
Het Caraibisch gebied is het meest chaotische en onvoorspelbare gebied omdat er alles tegelijk gebeurt en jij zegt nu speciaal dit gebied beivloed wordt door weermachines in Alaska?
Hoe wordt een rustig gebied als de Westkust of rampengebied als de Oostkust dan beinvloed?

Trouwens ionenmachines die het weet beinvloeden? Mag je stikstof nog zoveel ioniseren als je wilt een gemiddelde wolk is een en al ionen en en heeft er nog altijd meer dan jou machine ooit kan produceren. Heel de stratosfeer bestaat uit geiniseerde deeltjes trouwens door de straling. (Voor de chemishii hier, geiniseerde stikstof of zuurstof gaat dit eigenlijk, hebben die niet gewoon teveel electronen om iets van effect te hebben? )

Ander argument over ionen. Een wolk is dan positief geladen en de aarde negatief die veroorzaakt basis bliksems. Als ik nu ionen in de lucht boven ons knal met zon hoeveelheid krijgen we dan geen directe uitslag direct op wolken of op de aarde

Welkom in de chaos therorie

Graag nu een uiteenzetting van El Nino en El Pinos door jouw weermachine.
We hadden er een paar jaar geleden die gigantische schade heeft toegebracht. Toeval?

Oh ja welke NWO uitleg is er voor poollicht? Zou veroorzaakt zijn zonnestraling en ionen maar er wat nog altijd geen sluitende theorie over. Ben er zeker van dat de NWO er hier meer over weet.
Oud 8 januari 2007, 15:24   #37
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:

Nick Begich, dat is toch de 'eigenaar' van een website als earthpulse.com waar je zijn 'boeken' en andere prullen kan kopen?

Bijvoorbeeld :
'Angels don't play this HAARP' : 14.95 Dollar (zonder transport).
$39.95 voor de audio-tapes en $27.95 voor de video.....

Jij maakt dus effectief reclame voor de commerciële belangen van een bekend Conspiracy theorist.

Dat is verre van zuiver en ruikt naar exploitatie, net hetgeen jij zogezegd aanklaagd bij vele Main Stream Media...

Verder kan je HAARP ook gewoon bezoeken hoor.
Misschien moet je dat maar eens doen.
Of lees gewoon hun FAQ maar eens.

Nog interessante feiten :
http://www.haarp.alaska.edu/haarp/news/crcj896.html

Citaat:

Professor Bill Gordon, Rice University, Honorary President of the International Union of Radio Science and licensed professional engineer of radio communications. (Professor Gordon is shown on the back cover of this journal talking with Eric Nashlund): "I'm concerned that what matters today is what people think the facts are.

It doesn't matter what the (real) facts are. If the popular notion is that the HAARP facility is going to harm them in some way, then it's difficult to come into a community and to convince them that their beliefs are misconceived, the belief that this facility will be able to warp your mind, to affect your health, to affect your crops. All of these effects are effects that Begich describes in his book. All of them are wrong.

"He made a mistake. He got hold of a patent by a man named Eastlund. Eastlund proposed to build a gadget that was extremely powerful, and he claimed that all of these effects (that we were just describing), would occur. Now Begich assumed (in his book, "Angels Don't Play This HAARP") that the HAARP and Eastlund's gadget were the same, so Begich attributed to HAARP all these terrible effects. What Begich didn't know - and his advisors didn't understand - was that Eastlund's gadget was one million times more powerful than HAARP. HAARP, when it's completely finished is one millionth of the Eastlund project.
"To have a gadget equal Eastlund's, you would have to build one million full HAARP facilities. Eastlund was off the wall. You know how much power it would take to make Eastlund's gadget work? It would take all of the electrical power generated in all of the world. You couldn't even run your microwave, that's how impossible it is. The public needs to know that. That's what all the facts are.
Citaat:
PROFESSOR Mike Kelley of Cornell, spoke to concerned people about the project. Here he's being photographed at the recent HAARP open house by an Anchorage camera crew. Kelley told the Journal local questions were "... mostly related to things they've read in (Nick Begich's) book. We've touched on that on and off all day. They're worried about signal strengths - the signal strength is very low. It's an inefficient process, lower than the natural signal strength from lightning and magnetic pulsations from the solar wind." He added, "People are worried about the effect on the weather... The total weight of all the electrons above the transmitter, out into space, is less than an ounce. You can do anything you want to an ounce of electrons; it's not going to affect the atmosphere. Very few scientists think the aurora affects the weather; the aurora has a lot more energy, size, light - a lot more everything. To be honest, I think it's criminal to get people scared about things that are not dangerous. It's not good for mental health. It's just a radio transmitter. The radio transmitter next to your high school has a bigger power density than HAARP does out at the road - the full HAARP. It's the same stuff. The (KCAM) radio transmission is below federal standards for safety, and we're far below..."
Citaat:
ERIC NASHLUND of Kenny Lake talks with Professor Bill Gordon over coffee and cookies. "I'm not going to let emotionalism get in the way of reality," he told the Journal. "It appears they are doing everything they can do to stay in compliance with safety and everything else.

I have found that if I have a question, I can get an answer. Nick Begich's book is filled with so many fallacies it flies into the face of science. It irritates me because I feel I was used by Nick." Nashlund was one of the first critics of HAARP and was quoted in Begich's book and shown on a Canadian TV broadcast, where he says he was also used.
Oud 8 januari 2007, 15:37   #38
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Asshen Sukar Bekijk bericht
Hoe wordt een rustig gebied als de Westkust of rampengebied als de Oostkust dan beinvloed?
Hoe het in zijn werk gaat wordt beschreven in het boek. Hieronder een video van de auteur van het boek. Niet zo gedetailleerd als het boek zelf, maar met interessante info:

http://video.google.nl/videoplay?doc...047362&q=haarp

Hier nog een goeie docu:

http://video.google.nl/videoplay?doc...358512&q=haarp

Citaat:
Trouwens ionenmachines die het weet beinvloeden? Mag je stikstof nog zoveel ioniseren als je wilt een gemiddelde wolk is een en al ionen en en heeft er nog altijd meer dan jou machine ooit kan produceren. Heel de stratosfeer bestaat uit geiniseerde deeltjes trouwens door de straling. (Voor de chemishii hier, geiniseerde stikstof of zuurstof gaat dit eigenlijk, hebben die niet gewoon teveel electronen om iets van effect te hebben? )
Wie spreekt er hier over "ionenmachine"?? Er worden hier helemaal geen ionen geproduceerd, haarp is iets heel anders.

Citaat:
Oh ja welke NWO uitleg is er voor poollicht? Zou veroorzaakt zijn zonnestraling en ionen maar er wat nog altijd geen sluitende theorie over. Ben er zeker van dat de NWO er hier meer over weet.
Sommige lijken de NWO hier te verwarren met allerhande zaken. De NWo houdt o.a in dat we veel leugens verkocht worden over allerhande dingen, maar het is niet zo dat de NWO automatisch gelinkt moet worden met fenomenen die nog niet goed begrepen zijn.
Oud 8 januari 2007, 15:40   #39
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Nick Begich, dat is toch de 'eigenaar' van een website als earthpulse.com waar je zijn 'boeken' en andere prullen kan kopen?

Bijvoorbeeld :
'Angels don't play this HAARP' : 14.95 Dollar (zonder transport).
$39.95 voor de audio-tapes en $27.95 voor de video.....

Jij maakt dus effectief reclame voor de commerciële belangen van een bekend Conspiracy theorist.
Wat je schrijft is zever. Ik heb net trouwens 2 gratis te bekijken video's gepost over HAARP, hierboven. Misschien eens de moeite van ze te bekijken ipv snel op zoek te gaan op internet naar tegenargumenten die niet ingaan op de inhoud.

Laatst gewijzigd door exodus : 8 januari 2007 om 15:40.
Oud 8 januari 2007, 16:22   #40
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Misschien eens de moeite van ze te bekijken ipv snel op zoek te gaan op internet naar tegenargumenten die niet ingaan op de inhoud.
Sinds wanneer is quoten van de eigen website van HAARP, 'niet ingaan op de inhoud'?

Ik citeerde trouwens 2 professoren en Eric Nashlund, die Beghin adviseerde bij het schrijven van zijn boek.

Maar dat interesseert u natuurlijk allemaal niet, nietwaar?
Enkel uw vooroordeel verkondigen, dat interesseert u.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be