![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En ze zongen allemaal:"Hossa! Hossa!" Waarna wilde stoei- en plenspartijen volgden.
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Burger
|
![]() Gaan we de Duitse concentratiekampen hier verheerlijken of wat?
Laatst gewijzigd door Wase wolf : 9 januari 2007 om 20:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() [quote=Wase wolf;2321862]Het enige wat er beter was, was dat de lijken beter gestapelt waren. quote]
zwembaden denk ik niet, maar er waren wel degelijk fanfare's. In ieder geval de geallieerde kampen waren ook geen pretje , en zijn idd een "detail" geworden in onze geschiedenis, terwijl de anderen maniakaal gebruikt worden om de holocaust industrie te promoten |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#49 |
Burger
|
![]() Zal zeker de geallieerde kampen niet goedspreken (hoeveel Duitsers zijn er niet gestorven in Russische kampen) , maar daar stonden wel geen hoogovens om de inwoners van het kamp te recycleren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister
|
![]() Het zwembad van Terezin:
Deze was echter wel voor de bewakers.... De opmerking van Pajot over fanfares klopt trouwens ook enigszins: http://en.wikipedia.org/wiki/Concent...ity_of_inmates Dus iedereen die Pajot hier nu belachelijk aan het maken is zou zijn/haar zwart-wit-beeld over concentratiekampen wel eens aan mogen passen.
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() geen nood om de stelling te ridiculiseren : er WAREN nu eenmaal fanfare's. en de leefomstandigheden waren in sommige geallieerde kampen erger dan in aanvankelijke duitse kampen vooraleer men de befaamde conferentie hield over de joden en wat men er mee diende te doen in een oorlogseconomie
"Theresienstadt was originally designated to house privileged Jews from Germany, Czechoslovakia, and Austria. Many educated Jews were inmates of Theresienstadt, and the camp was known for its rich cultural life. At least four concert orchestras operated in the camp, as well as chamber groups and jazz ensembles. Several stage performances were produced and attended by camp inmates. Some prominent artists from Czechoslovakia, Austria, and Germany were either born in Theresienstadt or found their death there. There were artists, writers, scientists and jurists, diplomats, musicians, and scholars." |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() Was Theresienstadt geen paradepaard om het Rode Kruis te misleiden? Daarom dat de condities daar beter waren dan b.v. in Sobibor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister
|
![]() Dat klopt ja
![]() |
![]() |
#56 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Gezien 1 een werkkamp was verwacht ik ook niet dat die schaduw veel gebruikt zal geweest zijn met niemand thuis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Nussbaum : 9 januari 2007 om 22:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sterk Jozef, heel sterk!
![]() |
#59 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#60 | ||
Banneling
|
![]() [quote=bruut geweld;2321480]
![]() en je hebt wel degelijk TEGELIJK onder deze twee nicks gepost, dat kan ook de moderatie bevestigenc Simpelaar toch, Als iemand zijn nickname wijzigt wil dat niet zeggen dat hij met 2 profielen werkt. De reden van mijn wijziging heb ik reeds aangehaald. Mijn nickname is mss veranderd maar ik heb altijd maar 1 profiel gehad, per uitzondering een aantal maanden geleden toen ik een ban wilde omzeilen die ik naar mijn mening niet rechtvaardig vond. En by the way, als er iemand in volledige anonimiteit werkt ben jij het wel met dat debiel visje in je avatar. Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() bovenstaande foto's tonen perfect aan wat antizionisten onder verdraagzaamheid en democratie verstaan. ![]() Citaat:
![]() Jaja, als jij het zegt.... ![]() Ik heb geen familie in Israel jongen. Ik ben niets meer dan een Christelijk-zionistische protestantse vlaming. Mijn liefde voor Israel is uit liefde voor de vrije westerse wereld. Laatst gewijzigd door Sinistra : 10 januari 2007 om 13:09. |
||
![]() |
![]() |