![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#5281 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
4) én vergeet ook niet die bi-seksuele sletvrouwen opdat ze de overige lesbische vrouwen konden besmetten 5) dié rotjunkies met hun vastgeroeste woodstock ( daar z'n ze alvast beginnen smoren aldus Jan Hyoens ) mentaliteit : 'mijn spuit is de jouwe' Laatst gewijzigd door praha : 9 januari 2007 om 22:15. |
|
|
|
|
|
|
#5282 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
of ga je me nu proberen wij te maken dat kinderen van jongsaf.. ? |
||
|
|
|
|
|
#5283 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
al die moeite voor niets getroost... Dr. carlgustaaf was me voor |
|
|
|
|
|
|
#5284 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ja ...waarom denk je dat m'n moest gaan sleutelen ? er waren redenen over dat dit niet houdbaar was Citaat:
Citaat:
maar nog... dat heeft uiteraard geen bal met discriminatie te maken daar het onderscheid hier wel degelijk genomen wordt/werd ( zie historische context ) voor een wel zeer relevant criterium |
|||
|
|
|
|
|
#5285 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5286 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is zeer zeker waar. Ik wist persoonlijk al op mijn twaalf jaar hoe de vork aan de steel zat en van mijn achterneefje wist ik het al toen hij amper een jaar of 8 was.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#5287 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
dat zou zowat hetzelfde zijn dan dat iedere 'gezonde' heteroseksueel ook minimaal twee personen, en liefst meer natuurlijk, van de andere sekse beoeft een huwelijk staat daar haaks op in die zin dat het een verbintenis betreft tussen twee personen mét gevolgen naar derden het is niet meer dan een contractuele bepaling tussen twee particulieren dat ge bij de notaris kunt laten opmaken met dat onderscheid dat het ook naar de buitenwereld geldt |
|
|
|
|
|
|
#5288 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
maar dan refereer ik terug naar een veel eerdere discussie die we eens hadden over nét dat huwelijk waar ik je opmerkte waarom je niet beter af was met een soort totaal nieuw samenlevingscontract ( niet dat Belgi[e daar klaar voor zou zijn maar soit ) volledig naast dat huwelijk zonder al die beperkingen |
|
|
|
|
|
|
#5289 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#5290 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
eerder dan hoe die godsdienst(en) aankijkt tegen homoseksualiteit |
|
|
|
|
|
|
#5291 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nee hoor, grapje. Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 9 januari 2007 om 23:02. |
|
|
|
|
|
|
#5292 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5293 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kortom: je hebt gelijk.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#5294 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Van Keanu Reeves was er toen nog geen sprake... Het is alweer een tijdje geleden.
|
|
|
|
|
#5295 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#5296 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#5297 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat soort mensen kan ik wel waarderen. Er zijn ook heel veel Christenen in Amerika (80% is gelovig) die wel voor het homohuwelijk zijn, én dus ook christelijk. Ongeveer de helft van de Amerikanen is tegen het homohuwelijk. Zo zie je maar, er zijn veel mensen die anderen accepteren als persoon en tegelijk ook de zondes accepteren. Je hoeft toch zelf geen zondaar te zijn door met zondaars om te gaan?
|
|
|
|
|
|
#5298 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5299 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#5300 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
in zekere zin ook de toegang ( niet dat dat strikt controleerbaar of afdwingbaar was/is ) van zodra dat niet meer op kinderen was gebaseerd kan je spreken dat het opengesteld werd voor heel wat meer mensen ook daarin lag net de hele hypocrisie... in de oorspronkelijke betekenis ervan heeft men, mijn wetens, nooit geweigerd huwelijken te voltrekken tussen personen die daar niet aan zouden kunnen voldoen ( vaak onder afkeurend publiek oog ) |
|
|
|
|