Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 januari 2007, 14:11   #12081
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Ach ja, we hebben het geloof ik al eens gezegd hier:

Citaat:
Influencing Human Cognition: US Electromagnetic Weapons and Human Rights

This research explores the current capabilities of the US military to use electromagnetic (EMF) devices to harass, intimidate, and kill individuals and the continuing possibilities of violations of human rights by the testing and deployment of these weapons.

Influencing Human Cognition: US Electromagnetic Weapons and Human Rights

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2007, 14:27   #12082
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

wordt er dan niemand kwaad?!!?!
Citaat:

Why is my dad far away in that place called Guantanamo Bay? Young boy's plea to Tony Blair

'Ten-year-old Anas el-Banna will walk to the door of Number 10 Downing Street this week to ask for an answer to the question he has been trying to have answered for four years: Why can't my Dad come home? His father, Jamil, is one of eight British residents languishing among the almost 400 inmates at the American base at Guantanamo Bay, which opened five years ago to the day this Thursday - the day of Anas's protest.

Mr Banna, was taken to Guantanamo Bay four years ago after being seized in Gambia along with fellow detainee Bisher al-Rawi. He was accused of having a suspicious device in his luggage. It turned out to be a battery charger. No charges have been made.'
http://news.independent.co.uk/uk/leg...cle2137687.ece

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2007, 16:47   #12083
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
wordt er dan niemand kwaad?!!?!
Neen, moesten we ons kwaad maken bij elke fantasie die de wereld wordt ingestuurd zouden we nooit blij zijn.
Oud 10 januari 2007, 17:59   #12084
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
Neen, moesten we ons kwaad maken bij elke fantasie die de wereld wordt ingestuurd zouden we nooit blij zijn.
Men zou zich beter een beetje minder opjagen bij elke Al Quada aanslag en een beetje meer bekommerd zijn om de berichten die Pindar soms post.
Oud 10 januari 2007, 18:33   #12085
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Men zou zich beter een beetje minder opjagen bij elke Al Quada aanslag en een beetje meer bekommerd zijn om de berichten die Pindar soms post.
Right on ... Right on ...
Oud 10 januari 2007, 23:05   #12086
lezer
Burgemeester

Standaard

Citaat:
In hun eigen woorden:

Citaat:
"We are going to end up with world government. It's inevitable ... There's going to be conflict, coercion and consensus. That's all part of what will be required as we give birth to the first global civilization."--
James Garrison, president, Gorbachev Foundation USA;
Bron?
lezer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2007, 23:19   #12087
lezer
Burgemeester

Standaard

http://www.youtube.com/watch?v=XdxI0zClV_Y&eurl=

Inderdaad straffe taal!
lezer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2007, 09:38   #12088
exodus

Standaard

Hier nog een informatie ivm de esoterische kant van het NWO controlemehcanisme met een entiteit die claimt van positieve orientering (service to others), waarbij de controlesystemen besproken worden die door entiteiten met een negatieve orïentering (service to self) opgezet worden volgens bepaald mechanisme.

Zoals verschillende onderzoekers argumenten bestaat de NWO controle volgens hun ook vanuit hogere dimensies of densiteiten, waarbij de fameuze reptielen 4de densiteits zouden zijn. Het bewuste negatieve pad waarbij er zoveel mogelijk persoonlijke macht probeert bereikt te worden houdt op in de 6de densiteit, waar de polartiteiten ophouden te bestaan.

Citaat:
The relationship of such an entity [Fifth density] to fourth-density negative entities is one of the more powerful and the less powerful. The negative path posits slavery of the less powerful as a means of learning the desire to serve the self to the extent that the will is brought to bear. It is in this way that polarity is increased in the negative sense. Thus fourth-density entities are willing slaves of such a fifth-density entity, there being no doubt whatsoever of the relative power of each.

Question: A reflection of this could be seen in our density in many of those leaders who instigate war and have followers who support, in total conviction that the direction of conquest is correct. Is this correct?

Answer: I am Ra. Any organization which demands obedience without question upon the basis of relative power is functioning according to the above described plan.
Hier nog informatie over het negatieve pad, waarbij de karakteristieken besproken worden worden van elk pad. Het geeft aan dat sommige personen er werkelijk voor kiezen het negatieve pad te bewandelen, waarbij deze dikwijls kunnen gevonden worden bij de elite waar ze hun lust voor macht en perversiteiten kunnen uitleven.

Citaat:
Question:Can you tell me what bias creates the momentum towards the chosen path of service to self?

Answer: I am Ra. We can speak only in metaphor. Some love the light. Some love the darkness. It is a matter of the unique and infinitely various Creator choosing and playing among its experiences as a child upon a picnic. Some enjoy the picnic and find the sun beautiful, the food delicious, the games refreshing, and glow with the joy of creation. Some find the night delicious, their picnic being pain, difficulty, sufferings of others, and the examination of the perversities of nature. These enjoy a different picnic.

All these experiences are available. It is the free will of each entity which chooses the form of play, the form of pleasure.

Question: I assume that an entity on either path can decide to change paths at any time and possibly retrace steps, the path changing being more difficult the farther along the path the change is made. Is this correct?

Answer: I am Ra. This is incorrect. The further an entity has, what you would call, polarized, the more easily this entity may change polarity, for the more power and awareness the entity will have.

Those truly helpless are those who have not consciously chosen but who repeat patterns without knowledge of the repetition or the meaning of the pattern.

Laatst gewijzigd door exodus : 11 januari 2007 om 09:40.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2007, 12:24   #12089
Asshen Sukar
Gouverneur

Standaard

Pindar:
kan je geen copy pastes doen langer dan een A4 pagina?
Is op zich al moeilijk om door te lezen en nog moeilijker om een volledig beeld en er dan een volledige reply op geven. Vat dan minstens samen over wat het gaat.
Kan best interessant zijn en ik wil het wel lezen maar dan moet ik eerst gemotiveerd zijn om een A'tje door te lezen.

Exodus:
Kan het niet zijn dat deze verschillende strekkingen van de NWO naast elkaar bestaan ipv op elkaar op in elkaar en deze niet altijd zo sterk met elkaar verbonden zijn?

En vraagje hoe moeten we tegen zit Tom Cuise zijn Church of Scientologists kijken? Is dit ook NWO of een secte met een bepaalde aanhang?
Asshen Sukar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2007, 12:28   #12090
Asshen Sukar
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Het ging hier nu niet om het feit of black magic echt werkt of niet, maar om het feit dat ze erin geloven en dat zij weldegelijk denken dat het effect heeft. Net zoals de Nazi's aan zwarte magie deden. Dit illustreert gewoon dat het occulte concept weldegelijk leeft in elitaire kringen doorheen de geschiedenis.

Wat zie je als black magic? Er zijn heel wat trucs en chemische trucjes die ik kan samenvatten als black magic.
Een speeldoos van Chemie voor kinderen gaat ook al op sommige vlakken naar magic.
Magnesium in de fik steken geeft ook een magisch effect en het zou mij niet verbazen als dit wordt toegespast om vreemde effecten te krijgen door zijn vreemde gloed.

Of versta ik black magic totaal verkeerd?
Oud 11 januari 2007, 12:35   #12091
Asshen Sukar
Gouverneur

Standaard

Dat logo van de illuminati kan dat dat ook voorkomt bij de Rode Ridder als teken van Bhaal?
Volgens mij heb is dit een vrij veel gebruikt teken in de literatuur.
Denk dat ik het ook al in boeken over de oudheid gezien heb.

Een driehoek met een circel of een oog in heb ik ook als kleuter als bedacht.

Of komt dit allemaal van 1 en dezelfde bron?
Oud 11 januari 2007, 12:47   #12092
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Asshen Sukar Bekijk bericht
Exodus:
Kan het niet zijn dat deze verschillende strekkingen van de NWO naast elkaar bestaan ipv op elkaar op in elkaar en deze niet altijd zo sterk met elkaar verbonden zijn?
Tuurlijk. Er zullen ook wel onderlinge machtstrijden aan de gang zijn tussen verschillende elitaire geheime genootschappen voor meer controle of wie een deel van de taart krijgt. Maar het eindresultaat is dat we met een systeem zitten dat ook globaal gestuurt wordt door een kleine elite - die ook wel onderling vetes zullen hebben - maar voor het volk maakt het niet zo heel veel verschil, want wij staan onder de willekeur van diegene die het plan bepalen en beslissen welke richting zij mondiaal willen uitgaan. Die vetes nemen niet weg dat de maatschappij gestuurd wordt door deze belangen.

Citaat:
En vraagje hoe moeten we tegen zit Tom Cuise zijn Church of Scientologists kijken? Is dit ook NWO of een secte met een bepaalde aanhang?
Ik ben niet zo bekend met de Church of Scientology maar het schijnt dat het functioneert deels als sekte en als geheime genootshap, men heeft bijvoorbeeld graden van initiatie en men praktiseert er occulte concepten. Scientology heeft veel in de pap te brokken in de entertainment industie omdat zij grote kleppers in haar invloedsfeers heeft van hollywoord. Het is niet ondenkbaar dat er doorheen de machtstructuur van scientology er iets is wat je NWO invloed zou kunnen noemen.
Oud 11 januari 2007, 12:53   #12093
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Asshen Sukar Bekijk bericht
Wat zie je als black magic? Er zijn heel wat trucs en chemische trucjes die ik kan samenvatten als black magic.
Een speeldoos van Chemie voor kinderen gaat ook al op sommige vlakken naar magic.
Magnesium in de fik steken geeft ook een magisch effect en het zou mij niet verbazen als dit wordt toegespast om vreemde effecten te krijgen door zijn vreemde gloed.

Of versta ik black magic totaal verkeerd?
Black magic situeert zich in de occulte sfeer. Het is proberen de realiteit te veranderen voor persoonlijk gewin of andere doelen door wilskracht en door in bepaalde ritualen (negatieve) krachten op te roepen om een ander persoon te targetten. Het houdt een geloof in in ongezien dimensies en entiteiten die men kan oproepen voor eigen wil in bepaalde ritualen.
Oud 11 januari 2007, 13:04   #12094
Asshen Sukar
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Tuurlijk. Er zullen ook wel onderlinge machtstrijden aan de gang zijn tussen verschillende elitaire geheime genootschappen voor meer controle of wie een deel van de taart krijgt. Maar het eindresultaat is dat we met een systeem zitten dat ook globaal gestuurt wordt door een kleine elite - die ook wel onderling vetes zullen hebben - maar voor het volk maakt het niet zo heel veel verschil, want wij staan onder de willekeur van diegene die het plan bepalen en beslissen welke richting zij mondiaal willen uitgaan. Die vetes nemen niet weg dat de maatschappij gestuurd wordt door deze belangen.

Ik ben niet zo bekend met de Church of Scientology maar het schijnt dat het functioneert deels als sekte en als geheime genootshap, men heeft bijvoorbeeld graden van initiatie en men praktiseert er occulte concepten. Scientology heeft veel in de pap te brokken in de entertainment industie omdat zij grote kleppers in haar invloedsfeers heeft van hollywoord. Het is niet ondenkbaar dat er doorheen de machtstructuur van scientology er iets is wat je NWO invloed zou kunnen noemen.
En hoe zit het met de onderlinge interne strijd op bevoorbeeld economisch vlak? Het lijkt mij eerder dat hier uit samenbelang wordt samengewerkt dan zonder vaste structuur dan alles exact vastligt. En dat er verder een interne machtstrijd is wie de grootste is.
Wat doen ze met de gelukhebbers zoals aandeelhouders die ineens een groot bedrijf hebben en invloed op de markt krijgen?
En wat is de invloed op China of Indie die voornamelijk met familiebedrijven groot worden?

Hoe zit het verband dan tussen politiek en bedrijven. Polici hebben wel aandelen maar voor zover ik weet werken de raad van bestuur en de aandeelhouders niet echt samen.

Gewoon uit (economische) interesse
Oud 11 januari 2007, 15:08   #12095
Baruch de Spinoza
Vreemdeling

Standaard hahahahha

Citaat:
Ik zit in geen sekte, ik weet bijvoorbeeld wel dat de president van de Verenigde Staten lid is van de satanische sekte Skull en Bones. Een van de zogenaamde machtigste mannen ter wereld. Maar als ik informatie post die ingaat tegen het wereldbeeld dan ben ik lid van een sekte....

Je zou beter eens beginnen nadenken wat dat de relevantie is dat Bush lid is van Skull en Bones.

Skull & Bones is een (ex-) studentenclub, kerel. Een STUDENTENCLUB. Een soort "old boys club". Bush is helemaal geen satanist.
Baruch de Spinoza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2007, 15:09   #12096
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Baruch de Spinoza Bekijk bericht
Skull & Bones is een (ex-) studentenclub, kerel. Een STUDENTENCLUB. Een soort "old boys club". Bush is helemaal geen satanist.
Het is geen studentclub, toch niet wat men traditioneel onder studentclub verstaat. Het is een machtsnetwerk voor de elitie en opgericht door de elite.
Oud 11 januari 2007, 15:11   #12097
alharb
Provinciaal Gedeputeerde

alharb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is geen studentclub, toch niet wat men traditioneel onder studentclub verstaat. Het is een machtsnetwerk voor de elitie en opgericht door de elite.
Zoiets als de Boerinnenbond Voor Gevorderden ?

Oh no, the horror !
Oud 11 januari 2007, 15:39   #12098
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alharb Bekijk bericht
Zoiets als de Boerinnenbond Voor Gevorderden ?

Oh no, the horror !
Je kan schertsen zoveel je wil, je zou beter eens de feiten bekijken want de feiten wijzen dit aan.
Oud 11 januari 2007, 17:14   #12099
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Baruch de Spinoza Bekijk bericht
Volledig mee eens ... en de loge is gewoon een wijnproeverijclubje ... en de Bilderberggroep is een wandelclubje ...
Oud 11 januari 2007, 17:50   #12100
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Volledig mee eens ... en de loge is gewoon een wijnproeverijclubje ... en de Bilderberggroep is een wandelclubje ...
2004gun
Zie uw handtekening
Hierbij beschuldig ik u voor iedereen op dit forum van laster en achterbakse smeerlapperij.
Als ge me citeert gelieve me dan volledig te citeren en geen uittreksel te plaatsen die volledig uit de context is getrokken.
Ge weet verdomd goed dat dit citaat ironisch bedoeld was.
Door dit uit zijn verband getrokken citaat te plaatsen is het enkel uw bedoeling mij voor te stellen als een antisemiet en jodenhater en zo mijn imago bij de de forumbezoekers te schaden.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be