![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#12081 | |
Banneling
|
![]() Ach ja, we hebben het geloof ik al eens gezegd hier:
Citaat:
Influencing Human Cognition: US Electromagnetic Weapons and Human Rights Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12082 | |
Banneling
|
![]() wordt er dan niemand kwaad?!!?!
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12083 |
Minister
|
![]() Neen, moesten we ons kwaad maken bij elke fantasie die de wereld wordt ingestuurd zouden we nooit blij zijn.
![]() |
#12084 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Men zou zich beter een beetje minder opjagen bij elke Al Quada aanslag en een beetje meer bekommerd zijn om de berichten die Pindar soms post.
![]() |
![]() |
#12085 |
|
![]() Right on ... Right on ...
![]() |
#12086 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12087 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12088 | ||
|
![]() Hier nog een informatie ivm de esoterische kant van het NWO controlemehcanisme met een entiteit die claimt van positieve orientering (service to others), waarbij de controlesystemen besproken worden die door entiteiten met een negatieve orïentering (service to self) opgezet worden volgens bepaald mechanisme.
Zoals verschillende onderzoekers argumenten bestaat de NWO controle volgens hun ook vanuit hogere dimensies of densiteiten, waarbij de fameuze reptielen 4de densiteits zouden zijn. Het bewuste negatieve pad waarbij er zoveel mogelijk persoonlijke macht probeert bereikt te worden houdt op in de 6de densiteit, waar de polartiteiten ophouden te bestaan. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 11 januari 2007 om 09:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12089 |
Gouverneur
|
![]() Pindar:
kan je geen copy pastes doen langer dan een A4 pagina? Is op zich al moeilijk om door te lezen en nog moeilijker om een volledig beeld en er dan een volledige reply op geven. Vat dan minstens samen over wat het gaat. Kan best interessant zijn en ik wil het wel lezen maar dan moet ik eerst gemotiveerd zijn om een A'tje door te lezen. Exodus: Kan het niet zijn dat deze verschillende strekkingen van de NWO naast elkaar bestaan ipv op elkaar op in elkaar en deze niet altijd zo sterk met elkaar verbonden zijn? En vraagje hoe moeten we tegen zit Tom Cuise zijn Church of Scientologists kijken? Is dit ook NWO of een secte met een bepaalde aanhang? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12090 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat zie je als black magic? Er zijn heel wat trucs en chemische trucjes die ik kan samenvatten als black magic. Een speeldoos van Chemie voor kinderen gaat ook al op sommige vlakken naar magic. Magnesium in de fik steken geeft ook een magisch effect en het zou mij niet verbazen als dit wordt toegespast om vreemde effecten te krijgen door zijn vreemde gloed. Of versta ik black magic totaal verkeerd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12091 |
Gouverneur
|
![]() Dat logo van de illuminati kan dat dat ook voorkomt bij de Rode Ridder als teken van Bhaal?
Volgens mij heb is dit een vrij veel gebruikt teken in de literatuur. Denk dat ik het ook al in boeken over de oudheid gezien heb. Een driehoek met een circel of een oog in heb ik ook als kleuter als bedacht. Of komt dit allemaal van 1 en dezelfde bron? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12092 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#12093 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#12094 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat doen ze met de gelukhebbers zoals aandeelhouders die ineens een groot bedrijf hebben en invloed op de markt krijgen? En wat is de invloed op China of Indie die voornamelijk met familiebedrijven groot worden? Hoe zit het verband dan tussen politiek en bedrijven. Polici hebben wel aandelen maar voor zover ik weet werken de raad van bestuur en de aandeelhouders niet echt samen. Gewoon uit (economische) interesse |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12095 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Skull & Bones is een (ex-) studentenclub, kerel. Een STUDENTENCLUB. Een soort "old boys club". Bush is helemaal geen satanist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12096 |
|
![]() Het is geen studentclub, toch niet wat men traditioneel onder studentclub verstaat. Het is een machtsnetwerk voor de elitie en opgericht door de elite.
![]() |
![]() |
#12097 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Oh no, the horror !
![]() |
![]() |
![]() |
#12098 |
|
![]() Je kan schertsen zoveel je wil, je zou beter eens de feiten bekijken want de feiten wijzen dit aan.
![]() |
![]() |
#12099 |
|
![]() Volledig mee eens ... en de loge is gewoon een wijnproeverijclubje ... en de Bilderberggroep is een wandelclubje ...
![]() |
#12100 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zie uw handtekening Hierbij beschuldig ik u voor iedereen op dit forum van laster en achterbakse smeerlapperij. Als ge me citeert gelieve me dan volledig te citeren en geen uittreksel te plaatsen die volledig uit de context is getrokken. Ge weet verdomd goed dat dit citaat ironisch bedoeld was. Door dit uit zijn verband getrokken citaat te plaatsen is het enkel uw bedoeling mij voor te stellen als een antisemiet en jodenhater en zo mijn imago bij de de forumbezoekers te schaden.
"Als een menselijke maatschappij het recht van de sterkste wil uitschakelen om menselijker wetten te scheppen, dan moet ze eerst maar bewijzen dat ze daar sterk genoeg voor is." Legh Freeman op de vooravond van de strafexpeditie naar Julesburg. |
|
![]() |
![]() |