![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Europees Commissaris
|
![]() Welk programma gebruiken jullie eigenlijk voor dat krantje?
Met Quark bijvoorbeeld kan je heel mooi dingen realiseren die er professioneel uitzien ![]()
![]() |
#162 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 'microsoft Word'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
|
![]() Citaat:
![]() Leuk, zo al die gadgets die de indruk pogen te wekken dat jullie een echte partij zijn. Straks geloof je het zelf ook nog. En de Duitstalige belgicisten mogen naar goede Belgische gewoonte op hun kin kloppen. Kortom: goed bezig!
![]() |
![]() |
#164 |
|
![]()
![]() |
#165 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het kost een Euro
![]() ![]() Ze zouden u moeten betalen om het te willen lezen dedjuu....waar gaan we naartoe... ![]() 't lijkt wat op "de wachttoren" , eveneens van een sekte... Laatst gewijzigd door lantjes : 11 januari 2007 om 15:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Gouverneur
|
![]() En patriot,
Ik ken jullie partij van die tv uitzending. Daarvoor had ik nooit van jullie gehoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En de Brusselse, hoe smaken die?
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik kijk al uit naar het debat tussen Groen en NVA: Vera mag 6 seconden zeuren over windmolens, waarna Bart 5 secondenlang volhoudt dat enkel de vernietiging van België de opwarming van de aarde kan tegenhouden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hadden het hier over openbare televisiezenders, mijn beste, geen lokale.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Parlementslid
|
![]() Staan er blote vrouwen in? Een uitklapbare foto van Fabiola? De bubette van de maand? Of alleen maar goeie interviews?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#174 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu een paar goede Belgenmoppen: -Waarom zijn Belgische bussen 10 meter breed? Antwoord: Omdat iedereen voorin wil zitten. -Naar welk lichtpunt vliegen aliens het eerst als ze naar aarde komen? Antwoord: De Belgische snelweg. Andere: Tijdens de Middeleeuwen wordt een Vlaamse stad belegerd. Als de aanvaller hun stormladders tegen de wallen zetten, roepen de belegerden: "Kokende olie, kokende olie!" Vanuit het centrum van de stad wordt er teruggeroepen: "Ogenblikje, de frieten moeten er eerst nog uit!" Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 12 januari 2007 om 23:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
|
![]() Goeie frieten worden in vet gebakken, niet in olie.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Minister
|
![]() Die van die meeuwen vond ik nochtans de beste. Een mop moeten uitleggen is natuurlijk altijd contraproductief. Het gaat hem om de beroemde typisch Hollandse "zuinigheid". Men wilt geen enkele vis prijs geven aan de meeuwen.
Ik weet niet of het volgende verhaal waar is maar soit... Toen de kerk van Damme werd gebouwd was er een Hollander burgemeester. Omdat die zo trots was dat hij precies had uitgerekend hoeveel stenen hij hiervoor moest aankopen, en er maar drie over had toen de kerk er stond, liet hij die stenen aan de kerkdeur bevestigen zodat het nageslacht zich dit zou kunnen herinneren. bron: "De pastoor van Lapscheure", een leuk maar erg romantiserend katholiek boekje uit de jaren 50 over het leven van pastoor Heldewijs, de "Vlaamse Don Camillo". |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Minister
|
![]() Hoe lest een Hollander zijn dorst?
- Hij gaat naar een bakkerij en wacht tot het water hem in de mond komt. Wie was de eerste Schot? - Een Hollander die de Noordzee overgezwommen had. En hier nog een Belgenmop, speciaal voor de BUB'ers: De zetels in het Belgische parlement moeten opnieuw worden gestoffeerd, omdat daar nog de "B" van Boudewijn op staat en de naam van de nieuwe Belgische koning met een "A" begint. Kostprijs: 20 miljoen Franken. Als koning Albert deze begroting onder ogen krijgt, zegt hij: "Geef die twintig miljoen maar aan mij, ik teken voortaan wel met Bert!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer weet men of een Belg werkelijk dood is? Als hij zijn zak friet uit zijn hand laat vallen. Een rijke belg nodigt al zijn vrienden uit voor een zwemfeest. De rijke belg heeft 3 zwembaden. 1 met lauw water, een met koud en een leeg zwembad. dan komt er een man naar hem toe en vraagt: waarom heb je een leeg zwembad laten maken? Waarop de belg antwoord: dat is voor de gasten die niet kunnen zwemmen. 2 belgen fietsen door het bos. Dan ziet er 1 ineens 2 granaten liggen. Hij zegt: "zullen we ze naar de politie brengen?" "Oke is goed" zegt de andere. Op de fiets zegt de ene: " wat als er 1 afgaat?" Zegt de andere: " nou, dan zeggen we gewoon dat we er 1 gevonden hebben Een Belg en een Nederlander lopen samen te praten. Opeens zegt de Belg:"Mijn hond kan vliegen". En de Nederlander wilt dat zien, dus ze gaan naar een 5e etage van een flat en de Belg pakt zijn hond en laat hem van de 5e etage vallen. De hond valt dood neer en de Nederlander zegt:"Zie je wel, hij kan niet vliegen!" en de Belg antwoord:"Hij kan wel vliegen, maar hij kan niet luisteren.. Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 13 januari 2007 om 00:25. |
|
![]() |
![]() |