![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ga akkoord dat er soms eenzijdig wordt gediscussieerd in deze subfora, maar om daarom als een steenezel te doen alsof het in de doofpot gestoken moet worden vind ik alsnog erger. Jij bent dus zo'n wereldvreemd figuur die beweert dat we daar misplaatst over moeten relativeren ofzo? Heb je er geen mening over ofzo? In welke zin past dat niet in jouw kraam?
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 11 januari 2007 om 22:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zoals een "tikske" aan je wijf geven bij "in case on" bij u Niet toegelaten is en dus fout maar bij ons een zeer dood simpele zaak is, zelfs onze vrouwen wentelen daar niet voor met woorden,.
![]() |
![]() |
#243 |
|
![]() Zeker niet, dan zal hij zijn gas/electriciteit-factuur met cash betalen met een mooie tekeningetje daarop...
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 11 januari 2007 om 22:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat zou dan een slechte moslim zijn, want volgens de koran moet een moslim verdragen dat men met zijn godsdienst spot (dacht ik).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
|
![]() Citaat:
Met mij zou hij geen problemen hebben maar iemand achter 't oekske, dat zou ik afraden maat, echt waar...
![]() |
![]() |
#246 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Alleen maar een tikje mag geven leidt niet tot zulke verwondingen. Dus je tikje is belachelijk: er wordt goed doorgeslagen, wel opletten voor (zie hierboven) Het is niet alleen niet bij mij niet toegelaten, maar in het hele land en de moslims weigeren die wetten te geoorzamen. Vandaar: het constant negeren van de wetten van het land waar moslims zijn naartoegekomen, maakt hen onaanpasbaar en dus is het heel spijtig: aanpassen of verhuizen. Als vergelijking: zovele jaren terug waren er ook aanpassings problemen met Italianen, Spanjaarden en Grieken om maar een paar van de Zuid-Europese immigranten te noemen. Ondertussen allemaal netjes aangepast. Alleen blijvende problemen met onaanpasbare moslims. Alsof die dat mogen zeg....
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
|
![]() Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 11 januari 2007 om 22:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dan moet ge die mensen van achter 't oekske eens uitleggen hoe het zit!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
|
![]() Citaat:
Een tip: rijd op een brommer zodat je kunt vluchten in geval van...
![]() |
![]() |
#252 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#253 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom noem je het dan 'gehoorzamen' en niet bijvoorbeeld 'samenwerking' of 'wederzijds respect'? In de betekenis waarin jij hier 'gehoorzamen' gebruikt, zou je - om een vruchtbare relatie te krijgen - moeten spreken van 'wederzijds gehoorzamen': de man moet dan evenzeer aan de vrouw 'gehoorzamen' als omgekeerd. Zoniet is het altijd onderdrukking, hoe mooi je het ook voorstelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als iemand in mijn familie zijn vrouw zou slagen, dan zou hij door iedereen veroordeeld en uitgespuwd worden, en men zou zijn vrouw op alle mogelijke manieren helpen. In de achterlijkste moslimlanden gaat het omgekeerd: daar gaat men de man ontzien en eerst kijken wat zijn vrouw eventueel "misdaan" kan hebben. Dat lijkt me idd een cruciaal beschavingsverschil. Citaat:
Of je iets verbiedt of officieel promoot, is van cruciaal belang, zelfs onafhankelijk van de in realiteit gepleegde feiten. Als dat niet zo was, dan zou je even goed moord en diefstal kunnen "reglementeren", en zeggen dat de cultuur die dat doet, even goed is als degene die moord en diefstal verbiedt en bestraft. Laatst gewijzigd door baarle : 12 januari 2007 om 08:02. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Je hebt de "slagen is toegelaten" cultuur goedgepraat met het argument dat het slagen gereglementeerd wordt. Je hebt het reglementeren zelf positief geëvalueerd. Dat is beschamend. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als je er nu een andere gedachtengang op na hield op het vlak van relaties en onderdanige vrouwen, zou ik je nog als een bondgenoot kunnen beschouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als jij dat anders ervaart, dan kan het moeilijk anders dan aan je bril liggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wetten die dat verbieden kunnen we dus in jouw gedachtengang allemaal beter afschaffen, want "ze komen toch altijd te laat", en vervangen door op zijn islams "gereglementeerde" diefstal, verkrachting, moord, pedofilie, racisme... Voorwaar, als we de poco's zouden laten doen zouden we er nogal op vooruit gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat mensen gewelddadig worden als ze iets horen wat hen niet aanstaat, is niet OK. En daarom is het wel OK dat men dat alvast op een forum wel kan zeggen zonder met geweld geconfronteerd te worden. |
|
![]() |
![]() |