![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#12121 |
Banneling
|
![]() Niets uiteraard.
Heel hard zwijgen. Als er 1 persoon op dit forum zit die op extreme wijze aan laster en eerroof doet, ben jij het immers. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 12 januari 2007 om 17:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12122 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12123 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Chtulhu? Spongebob? Het Vliegend Spaghettimonster? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12125 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hoofdstuk 26: Het volk laat zich leiden door onzin en verzinsel. Hoofdstuk 28: Wetenschappers vinden hun onstaan in ijdele roem. Hoofdstuk 30: De zotheid verzacht s werelds ellende Desiderius Erasmus [SIZE=2]"En kennen ze geen exotische equivalenten, dan graven ze uit stoffige manuscripten vier of vijf verouderde woorden op om de lezer in het duister te laten tasten. Zo kan [/SIZE]namelijk wie ze begrijpt hoe langer hoe zelfingenomer wor-den, en wie ze niet begrijpt meer bewondering voelen juist ómdat hij er minder van begrijpt." We zijn gewoon een satireboek uit de 1500 aan het omzetten naar een modere versie op dit forum. Vanaf nu alleen nog maar uit Lof Der Zotheid citeren mensen. Dan geven we onze NWO aanhangers altijd gelijk. Lang leve de Godin Der Zotheid |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12126 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een waterverfschilderij van de Britse kroonprins Charles is uitverkoren om een etiket te sieren van een peperdure fles Château Mouton Rothschild. Dat meldt de krant The Times.
Het is een grote eer die prins Charles te beurt valt. Onder anderen Pablo Picasso, Salvador Dali en Francis Bacon mochten eerder een etiket vullen. Het is niet alleen een eerbetoon aan Charles' artistieke vaardigheden, maar ook een poging van het wijnhuis om Britten meer te interesseren voor zijn producten.
![]() |
#12127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee natuurlijk niet!!! Pin d' Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12128 | |
Banneling
|
![]() am I still faaaaaaaaaaaaaaaar..out!!!??
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12129 | |
Banneling
|
![]() As we said before....
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12130 | |
Banneling
|
![]() getverdegetverdeg......
Citaat:
Natuurlijk worden we weer niet boos en we zeggen gewoon tegen ons zelf er is niets aan de hand! ![]() Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12131 | |
Banneling
|
![]() en natuurlijk wat humor!
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12132 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Allee pindar, ist weer tijd voor de dagelijkse stroom niets zeggende copy/pastes ? Misschien zou je beter eens je tijd steken in het weerleggen van kritische opmerkingen, zoals die van Leviathan, Asshen Sukar en anderen.
![]() |
![]() |
#12133 | |
Banneling
|
![]() US to target anti-Iraq activity
(So now they're targeting themselves?) ![]() Condo-sleeza ... If those eyes are human I am Donald Duck Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hallo! Mischien zou jij eens je tijd kunnen steken in het lezen van mijn vroegere postings, dan zou je weten WAAROM ik dit zo doe. verder nog even dit, wie bepaalt of het niets zeggende copy/paste is? Er zijn er blijkbaar anderen die er anders dan jij over denken, maar blijkbaar denk je voor anderen te kunnen spreken. En je weet toch wel hoe dat heet he?! ![]() Dag! Pin d' Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12135 | |
Banneling
|
![]() RIGHT!
Citaat:
Pin d' Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 14 januari 2007 om 14:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12136 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Weer een shape shiftende lizardoid die eigenlijk afkomstig is van de binnenkant van de holle maan ? Zo het soort hagedis dat ons heeft wijsgemaakt dat er hier zwaartekracht is ? Ik weet goed genoeg waarom je die zaken hier post, herinner u de discussies in de topic over de evolutietheorie of "wat gelooft u van 9/11". Zoals ik in de topic over 9/11 reeds poste, zijn al uw redeneringen cirkelredeneringen: ieder bewijs tegen uw theorieën of iedere inconsistentie daarvan interpreteer jij als zijnde deel van de samenzwering. Al uw bijdragen hier zijn gepost vanuit dezelfde optiek, en daarom totaal nietszeggend. Ik kan me trouwens niet herinneren dat je ooit mijn bijdragen over 9/11, fluor of aspartaam weerlegd hebt. Maar dankzij de stortvloed aan bullshit die je erover hebt gegoten, ziet niemand die posts nog. Sommige orthodoxe joden wachten op de terugkeer van de messias, sommige christenen wachten op de dag des oordeels, en jij wacht op de komst van de NWO.
![]() |
![]() |
![]() |
#12137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het enige zinnige wat ik hierop heb te zeggen, is dat U er niets, maar dan ook totaal niets van heeft begrepen. het zij zo. Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12138 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ach pindar, in al uw wijsheid, laat het licht op mij schijnen, dat de mist van de onwetendweid eindelijk optrekt!
Wat een pretentie zeg. Maar hey, dezelfde pretentie zie je dan ook bij religieuze extremisten: zij zijn juist, de rest moet bekeerd worden.
![]() |
![]() |
#12139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12140 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Remember, u kiest er zelf voor om deze draad te lezen.
![]() |