![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Parlementslid
|
![]() Ik kan zo niet direct meer achterhalen waar ik dat cijfer vandaan heb.
Geen probleem, bronnen genoeg: Citaat:
Verder: Citaat:
Resultaat: 0,126 x 43883 = ongeveer 5500. Een goeie 5000 dus. ![]() Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 16 januari 2007 om 14:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Leugen pietje beweert leugenachtig dat er in de periode 2000 tot 2005, 250.000 nieuwe belgen zijn bijgekomen van vreemde afkomst. Neen pietje dat zijn geen Belgen maar vreemdelingen die naar hier geïmmigreerd zijn en die hier niet thuis horen. Ze vormen een belasting op ons sociaal systeem, want velen zijn werkloos en dwalen doelloos rond op zoek naar middelen om te kunnen overleven en die middelen zijn... juist en gissen maar!! Ik woon in een kleine stad en ik kan u verzekeren dat die vreemdelingen géén doetjes zijn, het wordt zelfs zo erg met dat vreemd tuig dat zelfs de politie niet meer durft in te grijpen. Ik kan u ook verzekeren dat de autochtone bevolking die vreemdelingen méér dan moe zijn. De stap die Minister Dewael wil zetten door vreemdelingen die geen werk hebben terug te sturen naar hun thuislanden, is de enige en doeltreffenste manier om het vreemdelingen arsenaal in te krimpen en andere af te schrikken om naar hier te immigreren, zodat onze verloederde steden, omwille van al dat vreemd tuig, méér leefbaar worden! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Parlementslid
|
![]() En hier heeft men het over ongeveer 5300 niet-Belgen:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Staatssecretaris
|
![]() Op voorwaarde dat het geen slecht ontwaken wordt. Als je zuiver kijkt naar het waardenpatroon van heel wat 'vreemdelingen' of 'nieuwe Belgen' dan kan je die volgens het westers model eerder bij conservatief rechts (in het 'beste' geval) dan bij links situeren. Mijn hypothese is dat zelfs de Spa naar rechts zal moeten opschuiven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door baarle : 16 januari 2007 om 15:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als de uiterst linksen en volledig roden dat eens zouden inzien en niet alles zouden goedpraten als het label allochtoon erop staat, dan zou die groep eens echt kunnen aangepakt worden. Omdat iemand allochtoon is, is dat nog geen vrijgeleide om crimineel te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() Is er niet want het is verzonnen.
![]() |
#91 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zeer interessant overigens, uw 'talent' in het 'cosmopolitisch uit de context trekken' van uitspraken. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor diegenen die hier weer beweren dat het allemaal zo een vaart niet loopt: ... stukje tekst juist gelezen in VRT-nieuws online. Deze uitspraak is dus gedaan door een allochtoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het zegt veel over uzelf, en klinkt zéér beledigend, dat u de feiten tracht te verdraaien. Wie noemt de autochtone bevolking kleinburgelijk en een verzuurd allegaartje? Ik zeg dat niet hé, maar wel u, die blijkbaar van allochtone afkomst is. Ik spreek voor mezelf en miljoenen Vlamingen en zeg nog eens duidelijk dat dit vreemd tuig hier niet thuis hoort en dat een multiculturele samenleving nooit zal aanvaardt worden! En ja, de autochtone bevolking is deze vreemdelingen meer dan beu, zelfs ze kotsen ze uit om een beeldspraak te gebruiken. Ik ben er vast van overtuigd dat elke weldenkenkende autochtone Vlaming zich niet geviseerd voelt als er gezegd wordt dat dat vreemd tuig in hun land moeten blijven, als een kleinburgelijk en verzuurd allegaartje. Integendeel zij zullen jubelen en dansen bij het massaal buiten gooien van dit onbelangrijk vreemd tuig, dat alleen maar goed is om ons de les komen te lezen en niet willen integreren, dat allerhande pesterijen uithaalt en vandalisme en kleine en zéér erge criminele feiten pleegt! En ons veel geld zullen afhandig maken dat ze ongestoord naar hun thuislanden kunnen doorsluizen! Natuurlijk de rooien en aanhangsels pamperen dat vreemd tuig, waardoor ze in de mood verkeren dat alles kan en mag voor hen, maar niet voor de echte Belgen die moeten zwijgen en kalm blijven en vooral opletten dat ze niet kunnen aangeklaagd worden voor racistische daden en uitspraken en wij brave Belgen moeten alles slikken wat zij van plan zijn. Wanneer vraag ik mij af gaan ze dit probleem eens drastisch aanpakken en deze vreemdelingen zeggen waarop het staat en waaraan ze zich zullen moeten houden. Het hoofddoeken probleem, positieve discriminatie op de werkvloer, positieve discriminatie in het aantal vreemdelingen tegen het aantal autochtonen dat MOET tewerkgesteld worden, het gerecht dat geen strenge straffen uitspreekt daar waar het nodig is t.o.z. van vreemdelingen, de ondemocratische snel Belg Wet heeft al voor vele discussies geleidt, enz… enzomeer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... stukje tekst juist gelezen in VRT-nieuws online. Deze uitspraak is dus gedaan door een allochtoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
U met uw platvloerse schertsende schijnheilig Taal gebruik komt gepikeerd en ongeloofwaardig over. Het is uw recht om afstand te nemen, van mijn waarheidsgetrouwe weergave van de huidige sociale toestand in Vlaanderen en in de Walen, maar getuigd niet van gezond verstand en laat alleen maar uitschijnen dat u mij zou willen doen zeggen waarvan jullie door de rooien en aanhangsel zijn gehersenspoeld, nl dat het racistische taal zou zijn. Het zijn jullie die racistisch bezig zijn maar het niet beseffen omdat het gelegaliseerd is door de rooien en aanhangsels, wegens hun machtspositie, wegens hun ondemocratische wetten, waardoor jullie je gesterkt voelen om andersdenkende de levieten te moeten lezen en andersom ons kunt bedreigen met klacht indienen wegens racisme, als wij u eens de levieten lezen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat doet hij ook, het was Misterxyz die voor miljoenen anderen sprak blijkbaar.