![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Beste Administrators,
Laat me toe even te lachen. Toen ik nogmaals mijn nickname bekeek (om te zien hoe dicht ik bij het goddelijke gekomen was) bleek dat ik reeds forum-kanunik was. Toen kwam er dus een serieus bulderende lach uit mijn hemels mondje tevoorschijn (bij deze was mijn castraatziekte verdwenen, waarcoor dank). Als u een naam kleeft op iemand die zijn aantal postings geformuleerd heeft dan denk ik dat deze persoon een correct naam verdient. To the point, kanunik, hoor ik u allen denken. kanunik moet zijn: kanuNNik Lang leve de Nederlandse Taal. En nu maar hopen dat hier geen gloeierd van een fout in staat!!!
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In "waarvoor" staat een typ-foutje en een "correcte naam" had een lettertje "e" tekort. Toegegeven, kanunnik met een "n" tekort is veel erger want een fundamentele fout en geen onoplettendheidje. ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Schepen
|
![]() Waarde kanunnik.
U schijnt moeite te hebben met het bijvoegelijk naamwoord. HemelsE mondje en correctE naam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN