![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari Filip De Man, (Roeselare, 11 november 1955) is een Vlaams politicus, journalist en volksvertegenwoordiger (1991-) voor het Vlaams Belang. In zijn partij behoort hij tot de meest rechtse groep, met een uitgesproken anti-migrantenstandpunt. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Die massale aanwezigheid van niet-Westerse vreemdelingen geeft mij werkelijk een zeer onbehachelijk gevoel. Als ik in onze steden rondloop, heb ik werkelijk het gevoel dat wij hier overwoekerd worden door massa's kroostrijke
niet-Westerse vreemdelingen, en dat maakt mij bang voor de toekomst. Ook ben ik bang dat het nu nog overwegend blanke Vlaamse platteland wel eens hetzelfde lot te wachten zou kunnen staan. Ik weet dat het niet politiek correct is, maar ik koester in zekere mate een soort blank eergevoel, en ik vind dat de blanken het recht moeten hebben in overwegend blanke landen te wonen, die laat ons zeggen voor minstens 95% blank zijn, en dat ook zullen blijven. Bent u van oordeel dat de blanken het recht hebben een gezond blank bewustzijn te koesteren ? Laatst gewijzigd door Cynicus : 16 januari 2007 om 20:37. |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Mag "black is beautiful"? Mag "proud te be black"? Mag "black power"?
|
![]() |