![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari Filip De Man, (Roeselare, 11 november 1955) is een Vlaams politicus, journalist en volksvertegenwoordiger (1991-) voor het Vlaams Belang. In zijn partij behoort hij tot de meest rechtse groep, met een uitgesproken anti-migrantenstandpunt. |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Beledigingen en naamverdraaingen zijn gewoon ongehoord voor een 51-jarige volksvertegenwoordiger. Citaat:
|
|
|
#202 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Tip: als je een volledige index van de ganse negatief-adjectiverende doch verzuurd-verplichte anti VB lektuur wil lezen ga je gewoon naar blokwatch. Daar zitten goedbetaalde beroepsvorsers om deze index gestaag uit te breiden en up to date te houden.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 18 januari 2007 om 10:26. |
|
|
|
|
|
#203 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Toen Bart de Wever sprak over Mevr.Morel als een hoer, vond u dit dan wel kunnen? Als je de belediging "Bart de Bever" veroordeelt, had je dat zeker moeten veroordelen!! Laatst gewijzigd door deryz : 18 januari 2007 om 10:32. |
|
|
|
|
|
#204 | |
|
|
Citaat:
Het moet verschrikkelijk frustrerend zijn als je de antwoorden op deze uiterst tendentieuse edoch verschrikkelijk doorzichtige vragen niet kan misbruiken, verdraaien en er op de overbekende blokwatchmethode op doorborduren... Dat laatste antwoord van FDM vind ik trouwens geweldig typisch in zijn eenvoud...neen hij heeft geen herdershond...paf...algemen paniek ter linkerzijde...hij heeft ook geen moustacheke...paf..en hij klapt geen duits...paf...is niet in uniform...hoe gaan we dat oplossen.... ![]()
|
|
|
#205 | |
|
|
Citaat:
Afgezien van mijn beoordeling van het Vlaams Belang op zich; Ik heb gisteren de oude forumsessies nog eens bekeken; De Man komt nog niet tot de enkels van mensen als Dewinter en Annemans. Zij vonden het blijkbaar wél belangrijk om soms zeer lastige en vervelende vragen van tegenstanders en (potentiële) kiezers te beantwoorden. Ik begrijp dan ook niet dat de VB-ers op dit forum het pikken dat ze zó worden vertegenwoordigd. |
|
|
|
|
|
#206 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Neen,dat vind ik ook niet kunnen. Maar wat je nu doet is de bal gewoon terugketsen. De Wever is nu niet hier, de Man wel en die beledigt niet alleen zijn tegenstanders maar hij is ook onrespectvol tegenover forumleden hier. Iets wat een volksvertegenwoordiger onwaardig is.
|
|
|
#207 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#208 | |
|
|
Citaat:
Trouwens: ikzelf zou sommige vragen in deze sessie die enkel geplaatst zijn om te beschuldigen en beledigen en niet om te informeren zelfs geen antwoord waardig achten...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 18 januari 2007 om 10:40. |
|
|
|
|
|
#209 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
De geachte forumgast is inderdaad bedreven in het ontwijken van sommige vragen. Soms heeft hij daar imho ongelijk in, soms gelijk. Maar uitgerekend in de drie voorbeelden die je daar geeft, zie ik geen ontwijking. Je krijgt integendeel telkens een duidelijk antwoord. Als jij zegt dat je dat antwoord niet ziet, dan is dat vermoedelijk omdat het je niet aanstaat. Maar een antwoord dat je choqueert is ook een antwoord hoor. De standpunten, hoewel soms lapidair geformuleerd, staan er wel degelijk in. Laatst gewijzigd door baarle : 18 januari 2007 om 10:44. |
|
|
|
|
|
#210 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ooit bij nagedacht dat behoorlijke antwoorden op onze vragen zouden kunnen beantwoord worden door ons en uiteindelijk leiden tot het doorbreken van het CS. Want het zijn wij de zwevende stemmers die vaak het verschil maken bij de verkiezingen. Maar vaak hebben wij ook invloed op het stemgedrag van anderen, en ik vrees dat deze sessie daar geen goed aan heeft gedaan. Ook komen andere politici hier nu kijken naar de vragen en antwoorden in de sessie. Deze zullen waarschijnlijk de vragen in andere sessies en discussies opnieuw stellen en gretig gebruik maken van de geposte antwoorden van FDM. |
|
|
|
|
|
#211 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Maar zeg eens, aan welke politicus heeft u al gevraagd wat hij denkt van de makkak-uitspraak van forummer Deryz? |
|
|
|
|
|
#212 | |
|
|
Citaat:
Ik heb daarentegen sterk de indruk dat U zich in die positie waant...en zwaar gefrustreerd bent door het feit dat FDM niet trapt in uw o zo doorzichtige val om deze sessie te laten uitmonden in een vulgair moddergevecht...
|
|
|
#213 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Gevraagd naar voorstellen over ontwikkelingshulp antwoorden met jongeren die bussen in brand steken en vragen of we ze allemaal in iemands tuinhuisje moeten steken, dat is toch geen antwoord toch?
|
|
|
#214 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik vind dat anders een bijzonder duidelijk standpunt. Hadden alle politici maar zulke duidelijke standpunten, de democratie zou een boel verder staan.
|
|
|
|
|
#215 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Komaan,doorzichtige val. Kritische vragen zijn geen vallen, het zijn gewoon kritische vragen. Vragen naar politieke voorstellen zijn ook geen vallen, het zijn vragen over politieke voorstellen. Kritiek geven op andere partijen vanuit de oppositie, dat is net wat het VB doet. Maar als je zelf kritische vragen stelt zijn het open vallen of draag je bij tot de hetze. Dat zijn gewoon afweersystemen om niet op moeilijke vragen te moeten antwoorden.
|
|
|
#216 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dit had "hij" kunnen voorkomen hebben door te antwoorden op mijn vraag. Ik vraag mij trouwens af wat er aan die vraag zo schokkend was. Desondanks verkoos meneer De Man er met toegeknepen billen omheen te fietsen, waarschijnlijk omdat het onderwerp hem iets te gênant leek.
|
|
#217 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Dat zijn geen voorstellen Baarle. Mensen in iemands tuinhuisje steken of beginnen over jongeren die bussen in brand steken, dat zijn geen voorstellen mbt het organiseren van ontwikkelingshulp...
|
|
|
#218 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ik kan verder ook niet echt zeggen dat deze zelfde VB-aanhangers de politici van andere partijen met veel respect behandelen. Maar ja, hebben nu gezien van wie ze dat hebben geleerd. Dit terwijl wij wel steeds respect vol zijn gebleven tegenover de heer "de Man". Maar nu hebben we dus gezien wat wij voor de VB-politici betekenen. |
|
|
|
|
|
#219 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
En is dat dan geen erg duidelijk standpunt?
|
|
|
|
|
#220 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Dat dit kwasie onbegrijpelijk is voor zwaar geïndoctrineerde voorvechters van het in hun ogen sacrale linkse geloof is te betreuren maar een bittere realiteit...ikzelf vind dat de achillespees van links...
|