![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari Filip De Man, (Roeselare, 11 november 1955) is een Vlaams politicus, journalist en volksvertegenwoordiger (1991-) voor het Vlaams Belang. In zijn partij behoort hij tot de meest rechtse groep, met een uitgesproken anti-migrantenstandpunt. |
|
|
Discussietools |
|
|
#281 |
|
Europees Commissaris
|
Rond de pot draaien om echte antwoorden te vermijden.
|
|
#282 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Mischien he wie weet... Ma de manier waarop was toch zeker beter bij de premier ik moet zeggen dat ik toch wel gelachen heb terwijl ik naar het nieuws keek (gebeurt bitter weinig)... |
|
|
|
|
|
#283 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Spijtig Fieseler maar jouw "medestrijder vh eerste uur" heeft hier wel een heel slechte beurt gemaakt.
|
|
#284 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het antwoord voldoet voor jou en voor mij, dus zal het wel een antwoord wezen. Dat sommigen blijven hameren als zou Filip niet eens geantwoord hebben, is totaal onredelijk en overtrokken. Paulus. |
|
|
|
|
|
#285 |
|
Minister
|
Meneer de Man heeft hier blijkbaar veel waakhonden om zich heen...
|
|
#286 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Paulus je kan kommaneuken zoveel je wil, als je bijvoorbeeld vraagt naar een voorstel mbt ontwikkelingshulp en hij geeft er geen is dat geen antwoord op de vraag.
|
|
|
#287 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#288 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Nee, het gaat wel degelijk over het naast de kwestie antwoorden of de antwoorden volleding ontwijken.
|
|
|
#289 |
|
Parlementslid
|
Linkies doen hier weer heel hard hun best. Hoe kan iemand nu antwoorden op, of zich verantwoorden voor dingen die een onbekend of in dit geval fictief persoon, nl. Deryz neerpent op een forum. Trouwens het woordje makkak is al een tijdje uit de mode. Progresieven zouden moeten weten dat er onder de jeugd nieuwere termen gebruikt worden om de verrijkers van onze cultuur te benamen.
Deman doet nog enige moeite om op dergelijke doorzichtige uitlokking te antwoorden. Ik persoonlijk had de vraag gewoon genegeerd.
|
|
|
#290 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#291 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Raar, jij reageerde eerst op deze post van mij Citaat:
Toen had je blijkbaar geen bezwaar dat ik dingen uit andere threads gebruikt. Nu het je ineens niet meer uitkomt blijkbaar wel.
|
|
|
#292 |
|
Minister-President
|
En dan, de gucht noemt VB'ers "mestkevers" hebt u daar een probleem mee?
|
|
|
|
|
#293 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoe hij zijn collega's van andere partijen noemt stoort mij niet. Dat ze dat als poitici onder elkaar uitvechten, maar die weerloze diertjes aanvallen vind ik zeer laag bij de grond. Ook kiezers moet hij tenalletijden met respect behandelen, ook al stemmen ze niet voor zijn partij. Maar die diertjes beledigen vind ik wel het ergste, zij kunnen zich totaal niet verdedigen. Raar trouwens dat Gaia daar nooit is overgevallen. |
|
|
|
|
|
#294 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan denk je verkeerd. Ik had weldegelijk bezwaar. Maar dat kon je inderdaad niet weten. Je concludeert te snel. Paulus. |
|
|
|
|
|
#295 |
|
Staatssecretaris
|
u beslist zelf wel wanneer u het een "antwoord vind", is dit een proces of een inquisitie???
|
|
|
|
|
#296 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#297 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
..........door neanderthalers.
|
|
#298 | |
|
|
Citaat:
U uitspraak klonk niet helemaal onwaar maar als u echt begint te timmeren op dat woord dan moet ik u toch "halt" toewerpen... |
|
|
|
|
|
#299 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Pietje, is dit jouw vorm van dichterlijke vrijheid, of is het gewoon respectloos gedrag van uw kant tav een medeforummer ??? Van fatsoen gesproken?!
http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=24 Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 januari 2007 om 21:55. |
|
|
|
|
#300 | |
|
|
Citaat:
"Marino Keulen, de geblondeerde VLD-oen uit Tongeren (en naar verluidt minister van inburgering)" Gelijk welk onbeleefd antwoord hierop was nog te beleefd geweest! |
|
|
|