![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De bewijzen liggen voor het rapen. Je moet natuurlijk wel je oogkleppen afzetten. Maar ja als poco-verdwazing in islamistiche stijl je sterkste specialiteit is ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik moet van janetten niet weten, en dan?Van agressieve migranten ook niet.Nu, ik kan u wel zeggen dat ik al die mensen, waar ik niks van moet hebben, NOOIT aanval en in puin slaag, zelfs niet als ik met een hoop gelijkgestemde vrienden ben.Ik laat die links liggen, en als ze mij niks zeggen, en mij niet aanraken, is er geen probleem. Maar voor u is dat niet genoeg natuurlijk.Ik zou ze ook nog graag moeten zien...Wel nee, jongen, daartoe ben ik nu eens niet in staat zie... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() iedereen die niet graag homos ziet, of allochtonen, is reeds een schuldige voor Zeno...Doet me denken aan de pastoors van vroeger, die je op de biechtstoel vroegen of je geen schuldige gedachten had soms.Je reinste GedachtenPolitie...gelukkig is Zeno niet aan de macht, met apparaten om in onze hersenen te loeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Even een uittreksel uit dit blogvod zodat de lezers van het forum kunnen zien hoe mr. reconquista zijn statistisch onderzoek aanvangt (probeer tot het einde te lezen zonder in de lach te schieten) : "as the overwhelming majority of London’s Muslims live in boroughs north of the Thames, I discarded all data from the south. I also ignored the City of London, as I had no data from there and, according to the census data, only 403 Muslims are there, out of a very small population of below 7,200. The City is London’s main commercial zone. I also ignored Westminster as person-to-person offence levels are spiked by the sheer number of non-resident incomers for the day/night/weekend doing drunken or semi-drunken, and/or drugged things to each other, and this distorts the statistics (it has the largest sex offence count of all the boroughs, and only 11.8% Muslims, so I probably did them a favour by leaving it out); Westminster is London’s main leisure zone. For all other boroughs I made an assumption: cross-border offences one way would, on the whole, be matched by their converse. Reasonable? Well, I assumed it anyway." Huis-, tuin- en keukenonderzoek met een hoge amusementswaarde. Had u nog andere "bronnen"? Laatst gewijzigd door Doki : 19 januari 2007 om 18:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
EEN bewijsje, eentje maar! Kom, geef het mij, ze liggen toch "voor het rapen"! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() Molenbeek, de Franse voorsteden, het cartoon-geweld, het geweld (inclusief het afknallen van een non) na een uitspraak van de paus, Darfoer, soennieten die sjieieten dagelijks afknallen en vice versa, aanslagen op de WTC, Madrid, London, ..., geweld en verkrachtingen op ongesluierde meisjes in islamitische enclaves (zie "Ni putes ni soumises"), nog?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zal je helpen, die cijfers bestaan niet. En die bewijzen dus ook niet. En nu kan jij wel persoonlijk heilig overtuigd zijn van de crapuleuze aard van alle moslims op aarde, en een indrukwekkende collectie van krantenknipsels en internet clippings aanleggen van criminele feiten gepleegd door moslims, maar dat bewijst dus niets. Ik heb een vriend in de VS die me vertelde dat enkele jaren geleden een beeld van België in de amerikaanse media werd gecreëerd als zou het hier een paradijs voor pedofielen zijn, met de Dutroux affaire. Dus het gedrag van een paar perverse criminelen heeft toen het imago van heel ons volk beklad. Wat jij doet is exact hetzelfde : je grabbelt wat feiten hier en daar en veralgemeent die tot een universele "waarheid" over moslims. Ach, wat zich ik hier eigenlijk mijn tijd te verbeuzelen, ik heb het bovenstaande al 10 keer uitgelegd. Leer lezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() @Online: de fout die jij maakt is dat je alle moslims op één hoop gooit. Er bestaat geen één soort islam/moslim en in de praktijk zijn er verschillende stromingen in de islam. Sommige daarvan zijn gewelddadig, andere zijn zeer vreedzaam. Niet overal ter de wereld is er een conflict bezig tussen moslims en niet-moslims. Dat zie en besef je zelf toch ook wel?
Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 19 januari 2007 om 18:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Kijk, nu betrapt Uh-Huh me hier zelf eigenlijk op een vooroordeel. Ik ging er inderdaad nogal vlot en onbewust van uit dat iemand die zo tekeer gaat tegen moslims wel een man moest zijn. Maar nee, zelfs op dat gebied hebben de vrouwen zich geëmancipeerd! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() LOL! Ze vragen expliciet om het te melden aan politie, het CGKR of de holebifederatie zelf. Dat laatste kan telefonisch, dus zelfs volstrekt anoniem en toch is het aantal meldingen van geweld zeer beperkt en niet gestegen (en gelukkig maar). Dit moet wel je zwakste argumentatie ooit zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
|
![]() Wat een onzin. Er ZIJN verschillende interpretaties van de koran. En er ZIJN verschillende stromingen in de Islam. Ook al wil jij dat niet aanvaarden. Net zoals de islamisten zelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | ||
|
![]() Ik ben dat niet en heb dat in tegenstelling tot anderen ook nooit gepretendeerd Onlinetje.
Citaat:
Citaat:
En ik wil speciaal voor jou ook wel eens de thora erbij slepen hoor (want dat is niets anders dan het oude testament natuurlijk ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat zie en besef je zelf toch ook wel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() Nee, dat besef ik niet. Bepaalde problemen in het algemeen tussen allochtonen en autochtonen zie ik wel (als je het hebt over België). Of ga je soms beweren dat er hier alleen maar problemen zijn met islamitische allochtonen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Gezond verstand volstaat om dat door te hebben. Die objectieve bronnen zal je niet vinden omdat poco's als jij en Edina maken dat zelfs maar het onderzoeken ervan bij voorbaat als not done, politiek oncorrect, laat staan racistisch beschouwd worden. Precies omdat jullie poco's de waarheid niet onder ogen durven zien. Vanwaar al de muilkorfwetten denk je. Allemaal progressieve muttawah-toestanden. Pas op, etnische of religieuse elementen mogen enkel selectief onderzocht worden van de progressieve poco's met het oog op nog wat meer pampering (in de hoop dat die stemmetjes opleveren natuurlijk). Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |