Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 19 januari 2007, 17:53   #181
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Dat is ook zo. Ze houden zich gedeisd zolang ze numeriek in de minderheid zijn. Daar waar ze numeriek in de meerderheid zijn houden ze zich niet gedeisd, en zetten ze alles naar hun hand. Een voorbeeldje : downtown Molenbeek. Daar gelden de Belgische wetten al lang niet meer. Daar mogen zelfs de flikken niet meer komen. Daar werden de aboriginals weggepest door die verdraagzame verrijkenden.

Nee, het is gewoon een nuchtere analyse.
Uiteraard eentje die de poco's niet past.

Dat is ook, de enige redelijke moslims zijn eigenlijk 'moslim-af', alhoewel ze dat natuurlijk niet publiekelijk zullen outen. Ze kennen de aard van het beestje dan ook beter dan Doki.
Doki moet maar wat rondsnuffelen op islamitische fora. Hij zal versteld staan als hij leest hoe zijn verrijkers letterlijk alles uit de koran als zoete pap slikken. Hij zal merken hoe huiverig ze staan tegen kritisch onderzoek, invraagstelling, twijfel. Dat komt omdat ze hun paradijs voor geen geld willen missen, en als de dood zijn voor de 'dag des oordeels', en dus eigenlijk als robotten als die islamitische troep slikken die ze voorgeschoteld krijgen. En die voorschoteling is wel iets intensiever dan Doki zich kan inbeelden.

Daar komt het eigenlijk op neer. De grote kudde slikt, en kijkt nauwgezet toe of er geen schaapjes afdwalen. De sociale controle is immens. Scheeflopers worden op gewiekste wijze of met de harde hand terug tot de kudde gebracht.
En de beloning komt er hoor : het islamitisch paradijs.

Sommigen nemen jouw stelling zelfs meer dan letterlijk Doki.

Turkse vader legt dochter aan ketting

Een 17-jarige Turks meisje is door haar vader aan de ketting gelegd. De vader beweert dat het meisje niet goed wijs is en dat ze anders zou weglopen. Het meisje zelf beweert echter dat haar vader haar als een hond behandelt omdat ze wil trouwen, en haar vader het niet eens is met haar partnerkeuze.

De Turkse krant Radikal toonde een foto van het meisje dat door haar 60-jarige vader wordt 'uitgelaten'. De krant noemde het beeld weerzinwekkend. De plaatselijke autoriteiten zijn een onderzoek begonnen naar de daden van de man. HLN 18.1.7
</STRONG></EM></U></I></B>
Ik wacht nog altijd op het eerste bewijs dat je van al die prietpraat kunt leveren. Maar inhoud lijkt niet je sterkste kant te zijn.
Doki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2007, 17:56   #182
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Ik wacht nog altijd op het eerste bewijs dat je van al die prietpraat kunt leveren. Maar inhoud lijkt niet je sterkste kant te zijn.

De bewijzen liggen voor het rapen. Je moet natuurlijk wel je oogkleppen afzetten. Maar ja als poco-verdwazing in islamistiche stijl je sterkste specialiteit is ...
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2007, 17:57   #183
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! Bekijk bericht
Ach ach, de vermoorde onschuld. Probeer je er niet uit te lullen, carlgustaaf. In andere topics komt duidelijk naar boven hoe je denkt over holebi's. (afwijking, abnormaal, gehandicapt, enz...)

In dat opzicht ben je, zoals ik al zei, geen h�*�*r beter dan dat crapuul dat deze man in Brussel heeft aangevallen. Je werkt deze anti-gevoelens, met woorden, in de hand.

Wanneer mensen andere mensen aanvallen (of zelfs vermoorden) dan 'ontmenselijkt' de dader meestal het slachtoffer. Men ziet ze niet meer als gelijkwaardig mens en het is dus 'gemakkelijker' om ze iets aan te doen. Door holebi's/allochtonen/vul in wat past... te beschouwen als abnormaal, afwijkingen,... doe je af aan hun mens zijn. Net wat vele daders van 'hate crimes' zo typeert.
Uit te lullen?Ik probeer mij helemaal nergens uit te lullen, man? Het kan mij immers geen barst schelen wat jij, of anderen, over mij denken...
Ik moet van janetten niet weten, en dan?Van agressieve migranten ook niet.Nu, ik kan u wel zeggen dat ik al die mensen, waar ik niks van moet hebben, NOOIT aanval en in puin slaag, zelfs niet als ik met een hoop gelijkgestemde vrienden ben.Ik laat die links liggen, en als ze mij niks zeggen, en mij niet aanraken, is er geen probleem.
Maar voor u is dat niet genoeg natuurlijk.Ik zou ze ook nog graag moeten zien...Wel nee, jongen, daartoe ben ik nu eens niet in staat zie...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2007, 18:01   #184
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Meent gy dat nu werkelijk?

Iemand die een negatieve mening over homo's aanhoudt vindt gy hetzelfde als iemand die een homo het ziekenhuis in klopt?

Daar zit voor mij persoonlijk een wereld van verschil tussen.
iedereen die niet graag homos ziet, of allochtonen, is reeds een schuldige voor Zeno...Doet me denken aan de pastoors van vroeger, die je op de biechtstoel vroegen of je geen schuldige gedachten had soms.Je reinste GedachtenPolitie...gelukkig is Zeno niet aan de macht, met apparaten om in onze hersenen te loeren.
Oud 19 januari 2007, 18:03   #185
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomcpp Bekijk bericht
http://gandalf-reconquista.blogspot....-daughter.html

Statistisch rechtstreeks verband gelegd tussen moslimbevolking en verkrachtingen.

Voor degenen die hun cursus statistiek wat ver weg zitten hebben :
correlatie tussen A en B duidt niet op een oorzakelijk verband MAAR het duidt wel op 1 van de volgende 3 verbanden :
A -> B
B -> A
A -> C -> B
Een webblog die "Reconquista" heet en trots het herroveren van Spaans grondgebied op de Moren in de header voert. Goed te zien dat we hier in elk geval al een objectieve bron onder ogen hebben.

Even een uittreksel uit dit blogvod zodat de lezers van het forum kunnen zien hoe mr. reconquista zijn statistisch onderzoek aanvangt (probeer tot het einde te lezen zonder in de lach te schieten) :

"as the overwhelming majority of London’s Muslims live in boroughs north of the Thames, I discarded all data from the south. I also ignored the City of London, as I had no data from there and, according to the census data, only 403 Muslims are there, out of a very small population of below 7,200. The City is London’s main commercial zone. I also ignored Westminster as person-to-person offence levels are spiked by the sheer number of non-resident incomers for the day/night/weekend doing drunken or semi-drunken, and/or drugged things to each other, and this distorts the statistics (it has the largest sex offence count of all the boroughs, and only 11.8% Muslims, so I probably did them a favour by leaving it out); Westminster is London’s main leisure zone. For all other boroughs I made an assumption: cross-border offences one way would, on the whole, be matched by their converse. Reasonable? Well, I assumed it anyway."

Huis-, tuin- en keukenonderzoek met een hoge amusementswaarde. Had u nog andere "bronnen"?

Laatst gewijzigd door Doki : 19 januari 2007 om 18:05.
Oud 19 januari 2007, 18:04   #186
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ozymandias Bekijk bericht
Er is een hemelsbreed verschil tussen stellen dat je holebi's niet ziet zitten en ze fysiek aanvallen, maar het verschil schuilt hierin dat het een "denken" is, en het ander "handelen".
Er is echter geen (weinig) verschil tussen het fysiek aanvallen en het aanvallen met woorden, aangezien het hier allebei om "handelen" gaat.
Denken kan niet bestraft worden. Ergens naar handelen wel.
met andere woorden: het moet verboden worden om te zeggen wat je denkt? Zoiets?dan kunnen we gelijk dit forum opdoeken dus...
Oud 19 januari 2007, 18:11   #187
Banneling

Standaard

Citaat:
Een webblog die "Reconquista" heet en trots het herroveren van Spaans grondgebied op de Moren in de header voert. Goed te zien dat we hier in elk geval al een objectieve bron onder ogen hebben.

Even een uittreksel uit dit blogvod zodat de lezers van het forum kunnen zien hoe mr. reconquista zijn statistisch onderzoek aanvangt (probeer tot het einde te lezen zonder in de lach te schieten) :

"as the overwhelming majority of London’s Muslims live in boroughs north of the Thames, I discarded all data from the south. I also ignored the City of London, as I had no data from there and, according to the census data, only 403 Muslims are there, out of a very small population of below 7,200. The City is London’s main commercial zone. I also ignored Westminster as person-to-person offence levels are spiked by the sheer number of non-resident incomers for the day/night/weekend doing drunken or semi-drunken, and/or drugged things to each other, and this distorts the statistics (it has the largest sex offence count of all the boroughs, and only 11.8% Muslims, so I probably did them a favour by leaving it out); Westminster is London’s main leisure zone. For all other boroughs I made an assumption: cross-border offences one way would, on the whole, be matched by their converse. Reasonable? Well, I assumed it anyway."

Huis-, tuin- en keukenonderzoek met een hoge amusementswaarde. Had u nog andere "bronnen"?
Tomccp, je zal je wetenschappelijk bewijzen van islamitische sites moeten gaan halen, bij voorkeur van diegene die door Saoedi-Arabië gesponsord zijn. Ander wetenschappelijk materiaal en bewijzen aanvaardt Doki niet, tenzij het poco-approved werd en na revisie een kwaliteitslabel van het linkse CGKR meekreeg.
Oud 19 januari 2007, 18:16   #188
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De bewijzen liggen voor het rapen. Je moet natuurlijk wel je oogkleppen afzetten. Maar ja als poco-verdwazing in islamistiche stijl je sterkste specialiteit is ...
Geef mij 1, één bewijs van het oorzakelijk verband tussen de beleving van islam en geweldpleging, en ik slik al mijn eerdere postings in, onmiddellijk.

EEN bewijsje, eentje maar!

Kom, geef het mij, ze liggen toch "voor het rapen"!
Oud 19 januari 2007, 18:21   #189
Banneling

Standaard

Citaat:
Geef mij 1, één bewijs van het oorzakelijk verband tussen de beleving van islam en geweldpleging, en ik slik al mijn eerdere postings in, onmiddellijk.

EEN bewijsje, eentje maar!

Kom, geef het mij, ze liggen toch "voor het rapen"!
Molenbeek, de Franse voorsteden, het cartoon-geweld, het geweld (inclusief het afknallen van een non) na een uitspraak van de paus, Darfoer, soennieten die sjieieten dagelijks afknallen en vice versa, aanslagen op de WTC, Madrid, London, ..., geweld en verkrachtingen op ongesluierde meisjes in islamitische enclaves (zie "Ni putes ni soumises"), nog?
Oud 19 januari 2007, 18:32   #190
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Molenbeek, de Franse voorsteden, het cartoon-geweld, het geweld (inclusief het afknallen van een non) na een uitspraak van de paus, Darfoer, soennieten die sjieieten dagelijks afknallen en vice versa, aanslagen op de WTC, Madrid, London, ..., geweld en verkrachtingen op ongesluierde meisjes in islamitische enclaves (zie "Ni putes ni soumises"), nog?
Al die feiten bewijzen niets. Ik denk dat jij niet goed begrijpt wat bewijsvoering eigenlijk inhoud. Wat ik vraag is eenvoudigweg een objectieve bron van cijfers die aantoont dat er een oorzakelijk verband bestaat tussen het aanhangen van de islamitische religie en het begaan van misdaden. Dat er moslims zijn die misdaden begaan, dat weet iedereen, en het zou nogal raar zijn moest dat niet zo zijn. Wat ik door jou bewezen wil zien is dat er procentueel MEER moslims dan mensen uit andere religies of levensvisies bij misdaden betrokken zouden zijn.

Ik zal je helpen, die cijfers bestaan niet. En die bewijzen dus ook niet. En nu kan jij wel persoonlijk heilig overtuigd zijn van de crapuleuze aard van alle moslims op aarde, en een indrukwekkende collectie van krantenknipsels en internet clippings aanleggen van criminele feiten gepleegd door moslims, maar dat bewijst dus niets.

Ik heb een vriend in de VS die me vertelde dat enkele jaren geleden een beeld van België in de amerikaanse media werd gecreëerd als zou het hier een paradijs voor pedofielen zijn, met de Dutroux affaire. Dus het gedrag van een paar perverse criminelen heeft toen het imago van heel ons volk beklad. Wat jij doet is exact hetzelfde : je grabbelt wat feiten hier en daar en veralgemeent die tot een universele "waarheid" over moslims.

Ach, wat zich ik hier eigenlijk mijn tijd te verbeuzelen, ik heb het bovenstaande al 10 keer uitgelegd. Leer lezen.
Oud 19 januari 2007, 18:36   #191
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

@Online: de fout die jij maakt is dat je alle moslims op één hoop gooit. Er bestaat geen één soort islam/moslim en in de praktijk zijn er verschillende stromingen in de islam. Sommige daarvan zijn gewelddadig, andere zijn zeer vreedzaam. Niet overal ter de wereld is er een conflict bezig tussen moslims en niet-moslims. Dat zie en besef je zelf toch ook wel?

Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 19 januari 2007 om 18:37.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2007, 18:41   #192
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Dat zie en besef je zelf toch ook wel?
Eerlijk gezegd ... ik begin er serieus aan te twijfelen of hij dat beseft.
Oud 19 januari 2007, 18:44   #193
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Eerlijk gezegd ... ik begin er serieus aan te twijfelen of hij dat beseft.
Het is een "zij".. ik heb nog nooit een "hij" zo hysterisch en koppig zien doen.
Oud 19 januari 2007, 18:50   #194
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is een "zij".. ik heb nog nooit een "hij" zo hysterisch en koppig zien doen.
Oeps.. Sorry Online.

Kijk, nu betrapt Uh-Huh me hier zelf eigenlijk op een vooroordeel. Ik ging er inderdaad nogal vlot en onbewust van uit dat iemand die zo tekeer gaat tegen moslims wel een man moest zijn. Maar nee, zelfs op dat gebied hebben de vrouwen zich geëmancipeerd!
Oud 19 januari 2007, 19:12   #195
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze zijn eerder op hun hoede voor wat anders. Politieke correctheid heerst op een pijnlijke manier in de hoofdstad : slachtoffers van homogeweld zijn gewoon bang om voor racist te worden versleten.
LOL! Ze vragen expliciet om het te melden aan politie, het CGKR of de holebifederatie zelf. Dat laatste kan telefonisch, dus zelfs volstrekt anoniem en toch is het aantal meldingen van geweld zeer beperkt en niet gestegen (en gelukkig maar). Dit moet wel je zwakste argumentatie ooit zijn...
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2007, 19:14   #196
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar dan zijn ALLE moslims islamisten want er is er niet één die openlijk de koran vrij durft te interpreteren (tenzij hij/zij een goed onderduikadres heeft en bodyguards).
Wat een onzin. Er ZIJN verschillende interpretaties van de koran. En er ZIJN verschillende stromingen in de Islam. Ook al wil jij dat niet aanvaarden. Net zoals de islamisten zelf.
Oud 19 januari 2007, 19:35   #197
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sinds Edina er een is.
Ik ben dat niet en heb dat in tegenstelling tot anderen ook nooit gepretendeerd Onlinetje.

Citaat:
Kan je er voor de verandering eens boeddha bijslepen? Edina melkt de sleep-er-de-bijbel-strategie telkenmale uit. (Uit argumentatieve armoede blijkbaar een 'must').
Boring hoor.
Met reden, beste Online, want wat vinden we in die bijbel:

Citaat:
Leviticus 20,13
Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen!
Bron

En ik wil speciaal voor jou ook wel eens de thora erbij slepen hoor (want dat is niets anders dan het oude testament natuurlijk ).
Oud 19 januari 2007, 19:37   #198
Banneling

Standaard

Citaat:
@Online: de fout die jij maakt is dat je alle moslims op één hoop gooit. Er bestaat geen één soort islam/moslim en in de praktijk zijn er verschillende stromingen in de islam. Sommige daarvan zijn gewelddadig, andere zijn zeer vreedzaam. Niet overal ter de wereld is er een conflict bezig tussen moslims en niet-moslims. Dat zie en besef je zelf toch ook wel?
Ik zie dat overal waar moslims zich vestigden/vestigen er samenlevingsproblemen opduiken die evnetueel uitmond(d)en in oorlog.
dat zie en besef je zelf toch ook wel?
Oud 19 januari 2007, 19:41   #199
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zie dat overal waar moslims zich vestigden/vestigen er samenlevingsproblemen opduiken die evnetueel uitmond(d)en in oorlog.
dat zie en besef je zelf toch ook wel?
Nee, dat besef ik niet. Bepaalde problemen in het algemeen tussen allochtonen en autochtonen zie ik wel (als je het hebt over België). Of ga je soms beweren dat er hier alleen maar problemen zijn met islamitische allochtonen?
Oud 19 januari 2007, 19:52   #200
Banneling

Standaard

Citaat:
Al die feiten bewijzen niets.
Jawel, hun daders kenmerken zich door een gemeenschappelijke noemer : de islam. Die feiten bewijzen dat de islam een gewelddadige veroveringsideologie is.

Citaat:
Ik denk dat jij niet goed begrijpt wat bewijsvoering eigenlijk inhoud.
Wat ik vraag is eenvoudigweg een objectieve bron van cijfers die aantoont dat er een oorzakelijk verband bestaat tussen het aanhangen van de islamitische religie en het begaan van misdaden.
Het oorzakelijk verband tussen de geweldplegingen die ik opsomde en de daders was overduidelijk : de islam.
Gezond verstand volstaat om dat door te hebben.
Die objectieve bronnen zal je niet vinden omdat poco's als jij en Edina maken dat zelfs maar het onderzoeken ervan bij voorbaat als not done, politiek oncorrect, laat staan racistisch beschouwd worden. Precies omdat jullie poco's de waarheid niet onder ogen durven zien. Vanwaar al de muilkorfwetten denk je. Allemaal progressieve muttawah-toestanden.
Pas op, etnische of religieuse elementen mogen enkel selectief onderzocht worden van de progressieve poco's met het oog op nog wat meer pampering (in de hoop dat die stemmetjes opleveren natuurlijk).

Citaat:
Dat er moslims zijn die misdaden begaan, dat weet iedereen, en het zou nogal raar zijn moest dat niet zo zijn. Wat ik door jou bewezen wil zien is dat er procentueel MEER moslims dan mensen uit andere religies of levensvisies bij misdaden betrokken zouden zijn.
Natuurlijk. Trek een krant open en je hebt je cijfers. Ben jij wereldvreemd of zo?
Citaat:

Ik zal je helpen, die cijfers bestaan niet. En die bewijzen dus ook niet. En nu kan jij wel persoonlijk heilig overtuigd zijn van de crapuleuze aard van alle moslims op aarde, en een indrukwekkende collectie van krantenknipsels en internet clippings aanleggen van criminele feiten gepleegd door moslims, maar dat bewijst dus niets.
Natuurlijk bestaan er geen exacte cijfers. De reden vertelde ik al hierboven.

Citaat:
Ik heb een vriend in de VS die me vertelde dat enkele jaren geleden een beeld van België in de amerikaanse media werd gecreëerd als zou het hier een paradijs voor pedofielen zijn, met de Dutroux affaire. Dus het gedrag van een paar perverse criminelen heeft toen het imago van heel ons volk beklad. Wat jij doet is exact hetzelfde : je grabbelt wat feiten hier en daar en veralgemeent die tot een universele "waarheid" over moslims.
Wat feiten? Overal waar moslims zich vestigen is er ofwel oorlog of zijn er ernstige samenlevingsproblemen. Vind je het leuk zo de verdwaasde uit te hangen?

Citaat:
Ach, wat zich ik hier eigenlijk mijn tijd te verbeuzelen, ik heb het bovenstaande al 10 keer uitgelegd. Leer lezen.
Zet je oogkleppen af naïeve poco.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be