![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb er alvast eentje teruggevonden van Hans: http://forum.politics.be/showthread.php?t=75836
![]()
![]() |
![]() |
#582 |
Coördinator
|
![]() Er is bij elke forumsessie gesnoeid in berichten die er eigenlijk niet thuishoren.
Soms zijn die verplaatst naar een nieuwe draad, vaak ook niet. Mvg Pieter Vandoorne |
![]() |
![]() |
#583 |
Minister
|
![]() Hoe zit het me banmeldingen en waarschuwingspunten.
|
![]() |
![]() |
#584 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#585 |
Minister
|
![]() Waar kun je je waarschuwingspunten bekijken en mensen die voorgoed geband zijn blijven die geband op dit "nieuw" forum?
Laatst gewijzigd door Piet Hein : 16 januari 2007 om 19:13. |
![]() |
![]() |
#586 |
Minister
|
![]() Als je een waarschuwing (al dan niet met punten) krijgt, zul je daar via een PM van op de hoogte worden gebracht, met uitleg en een link naar de gewraakte post. Voorgoed gebanden blijven, zoals hun aanduiding al luidt, geband.
mvg, Arnold. |
![]() |
![]() |
#587 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#588 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#589 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat is mij niet opgevallen. ![]()
![]() |
#590 | |
Minister
|
![]() Citaat:
mvg, Arnold. |
|
![]() |
![]() |
#591 |
Banneling
|
![]() wanneer wordt die ban van Kaffer nu eigenlijk ongedaan gemaakt ? of heeft ie zichzelf weer op de negeerlijst gezet ?
Laatst gewijzigd door Anna List : 17 januari 2007 om 14:16. |
![]() |
![]() |
#592 |
Banneling
|
![]() hebben jullie stats ivm de forumsessies van politici ?
aantal vragen / aantal antwoorden vd politicus / aantal replies van bezoekers zou missschien eens interessant zijn om de verschillende politici zo eens te vergelijken ... |
![]() |
![]() |
#593 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#594 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#595 |
|
![]()
#596 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#597 |
Minister
|
![]() Een vraag aan de moderatie:
Welk lettertype wordt eigenlijk gebruikt op dit forum? Ik wil namelijk vermijden dat als ik teksten copy-paste, er steeds [FONT] verschijnt, door deze teksten op vooorhand om te zetten naar het juiste lettertype.
#598 |
Coördinator
|
![]() Geachte
Het gebruiken van eigen fonts kan eenvoudigweg niet. De ganse font-tag is uitgeschakeld. Als u een tekst kopieert en wil voorkomen dat de opmaak meekomt, doet u er goed aan de tekst eerst in Kladblok te plakken en het dan van daaruit te kopieren naar het forum. Een andere optie is bij het plaatsen van het bericht (niet via Snel reageren) rechtsboven op ![]() Mvg Pieter Vandoorne |
![]() |
![]() |
#599 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#600 |
Banneling
|
![]() Welke idioot heeft de draad nationaal-anarchisme en nationaal-bolschevisme verplaatst naar Maatschappelijke discussies ?!?!?
Deze draad was specifiek bedoeld voor leden van de sectie "links" en hoort totaal niet thuis in "Maatschappelijke discussies". De bedoeling was om een discussie onder (extreem)links los te weken mbt een alliantie met (extreem)rechts te bekomen. Deze draad hoort dan ook enkel thuis in de sectie "links" en totaal niet in "Maatschappelijke discussies". In "rechts" staat trouwens een draad met dezelfde titel die specifiek bedoeld is voor leden van de sectie "rechts". Eerst word ik gecensureerd, dan worden mijn bescheiden pogingen om (extreem)links en (extreem)rechts te verzoenen ook nog eens gesaboteerd door één of andere mod die niet eens de moeite doet om het nut dan een draad te achterhalen en hem plaats waar hij totaal niet thuishoort?!? ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |