![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Partijlid
|
Machtsdeelname mag geen excuus zijn om zijn idealen en principes aan de kant te schuiven en daar evolueert men meer en meer naartoe.
En het ergste is dat het wordt aangemoedigd door leden als u.
Wij zijn geen nationalistische solidaristen, ook geen solidaristische nationalisten, maar wel nationaalsolidaristen. Dat wil zeggen, dat bij ons Nationalisme en Solidarisme één geworden zijn; één zodanig dat het ene zonder het andere voor ons niet meer bestaat." - Joris van Severen |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Staatssecretaris
|
leden zoals mij zijn willen de zelfde zaken als jou, enkel de manier waarop verschilt een beetje, gisteren was ter trouwens een interessant debat tussen verstrepen en dedecker op canvas..
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Partijlid
|
Dat durf ik toch te betwijfelen als u De Man als té radikaal afschildert...
Wij zijn geen nationalistische solidaristen, ook geen solidaristische nationalisten, maar wel nationaalsolidaristen. Dat wil zeggen, dat bij ons Nationalisme en Solidarisme één geworden zijn; één zodanig dat het ene zonder het andere voor ons niet meer bestaat." - Joris van Severen |
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
"alle niet geassimileerde vreemdelingen moeten terug naar hun land van herkomst" of je kan zeggen: "al dat vreemd tuig moet terug naar den afrik" - - - in feite komt het neer op hetzelfde, maar de manier waarop is toch helemaal anders |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Partijlid
|
Ik zeg geen van beide.
Alle vreemdelingen (bij voorkeur) moeten terugkeren naar hun land van herkomst. Assimilatie bestaat niet.
|
|
|
|
|
#107 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
van mijn part mag de ganse VB-partijtop met een pluim in hun gat rondlopen om meer stemmen te halen. De verpakking, daar ben ik heel tolerant over. Maar niet over de inhoud. Ofwel is men voor het multi-etnische model ofwel niet. Ik ben daar geen voorstander van. De discussie over multicultul is gewoonweg een achterhoedegevecht, wat cruciaal is, is massamigratie, demografie en alles wat deze processen ondersteunt.
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#109 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 19 januari 2007 om 19:19. |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Minister
|
dubbelpost
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren, Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 19 januari 2007 om 20:30. |
|
|
|
|
|
#115 |
|
Minister
|
Wel grappig om doorbraak en VB in één zien te ontwaren. Welke doorbraak? Ge staat nog even ver als bij het begin. Helemaal alleen en geen bal inspraak. Geweldige doorbraak moet ik zeggen.
|
|
|
#116 |
|
Minister-President
|
Keer op keer is het duidelijk dat in het vb nog een heel deel echte racisten en extremen zitten, wanneer het vb hier geen afstand van doet dan zal ze altijd op de reservebank blijven zitten en dat is alleen maar slecht voor vlaanderen
|
|
|
#117 |
|
Banneling
|
Het VB moet zweeppartij blijven.Geen deelname aan de macht tenzij vanuit een dominante positie.Ik ben met overtuiging extreem en fier het te zien.Weg met de opportunisten.
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Minister
|
Ik ben het niet gauw eens (zo goed als nooit eigenlijk) met Yves 'Goblin' De Smet, maar gisteren - in de uitzending van 'Morgen Beter' - kreunde hij toch één waarheid: Jürgen Verstrepen is een platte opportunist.
Die Verstrepen is een politieke domoor zonder inhoud en gaat waar er gratis te vreten valt. Volgens mij zette het VB-dictatorship hem al aardig op z'n plaats: "Jürgen, manneke, of ge houdt uw bakkes of ge vliegt!". Verstrepen bang om de woestijn te worden gestuurd, zal natuurlijk zijn laffe staart onmiddellijk hebben ingetrokken.
|
|
|
#119 |
|
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
Dito, was één van de weinige keren dat ik Yves Desmet volledig gelijk gaf.
|
|
|
#120 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waar ziet u dat "keer op keer"? Kunt u dat even concreet aantonen? Met namen, uitspraken, e.d.?
|
|
|
|