![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari Filip De Man, (Roeselare, 11 november 1955) is een Vlaams politicus, journalist en volksvertegenwoordiger (1991-) voor het Vlaams Belang. In zijn partij behoort hij tot de meest rechtse groep, met een uitgesproken anti-migrantenstandpunt. |
|
|
Discussietools |
|
|
#401 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als je denkt dat anderen zich niet mogen mengen in de discussie zou je beter via email corresponderen met FDM. Dit is nog altijd een openbaar forum waar ik geen enkele regel van de regelgeving heb overtreden. Maar als je FDM in het openbaar belachelijk wil maken moet je ook kunnen verdragen dat je zelf in diezelfde openbaarheid belachelijk gemaakt kan worden. Zeker als je het over fatsoen hebt. Een koekje van eigen deeg smaakt het lekkerst toch? Tot straks dan maar? |
|
|
|
|
|
#402 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee, je moeit je gewoon. Een zeer kwalijke gewoonte die je best kan afleren.
Laatst gewijzigd door Pietje : 21 januari 2007 om 20:32. |
|
|
|
|
#403 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als je niet kunt verdragen dat ook anderen deelnemen aan de discussie, moet je maar privé gaan. Dit is nog altijd een openbaar forum en jij gaat me niet dicteren waar, wanneer en hoe ik moet reageren. Daar heb jij je niet mee te bemoeien. Wie denk je wel dat je bent? Iemand met fatsoen zeker? Blijkbaar een moeilijke oefening voor jou. Tot straks dan maar weer? Paulus. |
|
|
|
|
|
#404 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#405 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
We moeten dringend komaf maken met die vrijheid van spreken op fora. Het moet maar eens gedaan zijn dat anderen als Pietje spreken.
|
|
|
|
|
#406 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Pietje heeft toch niet gezegd dat Paulus moet zwijgen. Hij vertelde gewoon dat hij vond dat Paulus zich moeide. Zeggen dat iemand zich moeite is niet hetzelfde als mensen het zwijgen willen opleggen.
|
|
|
#407 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar hij heeft zich niet te zeggen op wat ik al dan niet reageer en op welke wijze. Daarvoor hebben we een forumreglement en moderators. Als zich moeien betekent dat je praat over dingen waar je geen inspraak in hebt, laat ik even in het midden wie hier de échte bemoeial is. Paulus. |
|
|
|
|
|
#408 | |||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
#409 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het zou oneerlijk van me zijn om te zeggen dat het me stoort. Integendeel beleef ik heel wat forumplezier. Vooral omdat dat beetje fatsoen waar hij het over heeft, blijkbaar vooral voor himself een moeilijke oefening is. Je volgt de thread, dus weet je het wel. Paulus. |
|
|
|
|
|
#410 | |||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Het geen voor iemand kan, kan voor een ander weer niet enz.... Citaat:
Overigens heeft onfatsoenlijk gedrag ook betrekking tot het niveau waarop je je bevindt. Een boer heeft maw een ander soort fatsoen als de koning. Citaat:
|
|
|
#411 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
[/quote]Ik ben als God, ik weet alles Paulus. |
|||
|
|
|
|
#412 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Paulus.[/quote] Voila, dan toch nog een licht fatsoenlijke consensus over iets. Slaap ze
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 21 januari 2007 om 22:35. |
|
|
|
|
|
#413 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Paulus.[/quote] Voila, dan toch nog een licht fatsoenlijke consensus over iets. Slaap ze
|
|
|
#414 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pietje : 22 januari 2007 om 01:24. |
|
|
|
|
|
#415 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik denk dat ik maar eens de politiek inga. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 22 januari 2007 om 01:29. |
|
|
|
|
|
#416 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"Lijst Van Gelre" bekt alleszins al goed
|
|
|
#417 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door DannyS : 22 januari 2007 om 02:32. |
|
|
|
|
|
#418 |
|
Staatssecretaris
|
Nog maar niet te sperken van dossiers die verdwijnen en dan herstart dienen te worden, formulieren waarvoor je de halve wereld moet afreizen en dan niet nodig blijken te zijn. Drie ambtenaren met vijf meningen daarover. Vijf foto's? Zei u gisteren niet drie? OK, ik zal morgen nog eens terugkomen, mijnheer. Dank u, mijnheer. En dan jullie die vierde foto ostentatief de vuilbak in. Nogmaals bedankt, mijnheer. ...
Laatst gewijzigd door DannyS : 22 januari 2007 om 03:37. |
|
|
|
|
#419 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Jawohl, Herr Obersturmbahnführer!
|
|
|
|
|
#420 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Vermoedelijk dat dat hun probleem is (en ik zou hetzelfde antwoorden).
|
|
|