![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom heb ik Edina of jij nog nooit horen fulmineren als men ht heeft over "de homo's"? Geen probleem als men het heeft over "de christenen".... maar owee owee als het over "de moslims" gaat?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 januari 2007 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem, beste circe, is dat jij en je anti-islamcompanen dat tòch blijven doen... Iemand die niet onvoorwaardelijk "de islam" en "de moslims" verwerpt en uitspuugt, is in jouw ogen meteen verdacht en heeft volgens jou zin in gratis lessen zweefvliegen. Met dat soort van oogkleppenmentaliteit los je niets op. Integendeel: je draagt er mee bij aan de toenemende polarisatie. Maar dat is misschien precies je doel?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zomin als ik een probleem heb met de duitsers éénmaal ze de nazi-ideologie heb verworpen. Maar sorry.... "de volgelingen" bestaan niet, net zomin als "de duitsers".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
|
![]() Euh, misschien moet je dan toch eens wat grondiger lezen hoor. Ik heb dat wel degelijk al gedaan! Net zoals Raf. Maar dat kan je natuurlijk niet weten als je alleen maar topics bekijkt waarin je je favoriete hobby kan uitoefenen hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal meer dan waarschijnlijk te wijten zijn aan het feit dat je niet goed oplet en alleen leest wat je graag wil lezen en niet wat er werkelijk staat.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
|
![]() Zeer zwak, beste Circe, want je zegt in je post duidelijk dat je wel degelijk een probleem hebt met moslims. Je zal ze namelijk pas aanvaarden wanneer ze zich niet meer moslim noemen. Alsof alle moslims hetzelfde zijn en denken dus. Je hebt het maw weer over "de" moslims.
Laatst gewijzigd door Edina : 22 januari 2007 om 14:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
|
![]() Zelfs in haar excuustruzen schuilen haar ware bedoelingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alsof alle nazis hetzelfde zijn en denken : dit is volgende Edina helemaal niet waar, je hebt goede nazis (de gematigde nazi) en je hebt stout nazis (de fundamentalistische) dus. Edina zal het nooit over "de nazis" hebben, ook niet over "de neo-nazis" want die bestaan ook niet, net zomin als "de Lonsdale jongeren" of "de BBET (of whatever) jongeren".. Duidelijk genoeg?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 januari 2007 om 14:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ging hem over het uitvoeren van de doods-fatwa's: drie vergiftigde appeltjes voeren het uit, de drie andere niet. Uw intelligentie verbaast me steeds weer.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Burger
|
![]() Dit is onaanvaardbaar. geweld in het algemeen is onaanvaardbaar. Homo of hetero.
Echter is er wel het feit dat een bepaalde groep zich wil onderscheiden van de hetero's. Langs de ene kant komen ze telkens op tegen discriminatie en willen ze hetzelfde als de hetero's zijn. Maar ze hebben hun eigen cafés, hun eigen optochten.En dan moeten de anderen zich plooien naar hen, terwijl deze groep net zoals de ander wil zijn. Het zijn soms wat speciallekes. Met slogans als "vuile hetero" willen ze dialogeren...is dat niet ver gezocht. Verbaal geweld is even erg als fysiek geweld. Bij beiden kunnen er gekwetsten vallen. Ik vind persoonlijk dat ze hun anders-zijn moeten aanvaarden (los van de context hier). En de eigenheden van een hetero-koppel behoren tot hetero's. Maar geweld keur ik ten stelligste af, tzijn ook mensen. Maar ze moeten rekening houden met consequenties... |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
|
![]() Citaat:
De nazi's bestaan evenmin als de moslims. Tot daar zit je goed. Probleem is dat het nazisme totaal niet te vergelijken is met de islam (weer één van je minder subtiele pogingen die je ware bedoelingen aan het licht brengen). En er ook helemaal geen reden is om van moslims te eisen dat ze hun religie afzweren. Laatst gewijzigd door Edina : 22 januari 2007 om 14:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Islam en nazisme zijn beide totalitaire ideologien die wèldegelijk te vergelijken zijn. Misschien kan je je wat informeren daarover.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 januari 2007 om 14:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
|
![]() Citaat:
(en ter info: die slogan "vuile hetero" kwam niet van één of andere holebi-organisatie, maar wel van het CGKR... niet echt geslaagd, maar de tekst op het bewuste kaartje maakte heel duidelijk dat het niet bedoelt was als scheldwoord, maar wel als eyecatcher) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Banneling
|
![]() @Edina
Dus je bent radicaal anti-islam ? Islam eist van moslims dat ze alle holebi's executeren, wat jij duidelijk niet vind kunnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
|
![]() Dat eist "de" islam helemaal niet. Sommige islamisten jammer genoeg wel. En voor islamisten heb ik dan ook - zoals voor andere fundamentalisten - geen greintje respect.
Laatst gewijzigd door Edina : 22 januari 2007 om 14:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
D�*�*r heeft Adolfke namelijk zijn inspiratie gehaald, wist je dat nog niet? Dan heb je uiteraard nog "de uebermensch" en "de untermensch" (zijnde "de gelovigen" en "de ongelovigen") maar dat wist je ook toch? Maar enfin, ik noteer vooral dat je niks tegen "de nazis" hebt, vermits ze niet allemaal hetzelfde zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
Banneling
|
![]() Edina
De islam eist dat moslims de profeet imiteren : Koran 33:21 De profeet vermoordde holebi's : door steniging Nog vragen ? Zoek ook eens op "SS Handzar" als je het verband tussen islam en hitler wat meer wilt leren kennen. |
![]() |
![]() |