![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#421 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar wat is een chemische toevoeging? Vitamine C bijvoorbeeld. Puur natuur. Maar wat als men ascorbinezuur toevoegt? Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt |
||||
|
|
|
|
|
#422 |
|
Provinciaal Statenlid
|
dat van die varkensmest is kort door de bocht en dat weet u. Moest men dierwaardig en biologisch varkens kweken in Vlaanderen dan zouden er nooit zoveel varkens zijn in Vlaanderen en zouden we nu niet zitten met dat enorme overschot en onze enorme watervervuiling
|
|
|
#423 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door DannyS : 23 januari 2007 om 11:27. |
|
|
|
|
|
|
#424 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Groen?!
De hoeveelheid varkens die in België gekweekt worden is groot, en heeft een negatieve invloed op het milieu. Maar dat kan je van mensen ook zeggen. Om de uitwerpselen van zo'n bende mensen/varkens in het milieu te brengen zonder een milieu-impakt zou het gebied waarover dit verspreid word veel groter dan Belgiê moeten zijn. Op dit moment kunnen we het menselijke afval beginnen verwerken, ten kost van veel energie. En die kan je gewoon niet uit windmolens of zonnecellen halen. DannyS Waarom zou de staat beter isoleren effectief belonen, ze pakken meer poen uit ongeisoleerde woningen. Of denk je dat er op mazout/aardgas geen taks zit? Dus met hun dure emmisierechten pakken ze 2 keer poen. het milieu is bijzaak voor onze politici. Om de poen is het te doen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt |
|
|
|
|
|
#425 |
|
Staatssecretaris
|
De staat, dat ben ik. En de bedoeling is met mijn poen te isoleren zodat ik door minder verbruik meer geld overheb om die emmisierechten in het buitenland te kopen, ... en aan de oliesheik te geven die hier zijn vervuilende zonnepanelen komt produceren. Dat laatste ter compensatie van de geboden werkgelegenheid, want met die paneeltjes kunnen wij niets doen.
Laatst gewijzigd door DannyS : 23 januari 2007 om 20:00. |
|
|
|
|
|
#426 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De staat, die betaal jij, en ik, en alle gewone werkende burgers die geen ambtenaar zijn.
Ik heb geisoleerd om de hebzuchtige politici wat minder te gunnen. En waarom besparen voor emmisierechten ? Alsof je daar als gewone burger enige invloed op hebt.
|
|
|
|
|
#427 |
|
Staatssecretaris
|
De staat consumeert niet, mijnheer, ze herverdeelt rijkdommen en leert o.a. best dat vervuiling omwille van de snelle winst ons aller inkomen zal doen dalen, ook de jouwe. Een politiek die de staat allen maar afbreekt pleegt zelfmoord en hoort volgens mij niet thuis in een forum voor betere politiek.
Laatst gewijzigd door DannyS : 23 januari 2007 om 20:25. |
|
|
|
|
|
#428 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik weet niet over welk land jij het dan hebt, maar het zal zeker België niet zijn
|
|
|
|
#429 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoe noemt ge het neerpoten van prestigegebouwen ? |
|
|
|
|
|
|
#430 |
|
Staatssecretaris
|
De banken doen met hun geld wat ze niet laten kunnen, maar als ge de gebouwen bedoelt die dat joenk verkoopt en daarna met verlies terug huurt. Wel de nieuwe eigenaars hoeven nu waarschijnlijk ook geen belastingen te betalen want hij gaat het aantal controleurs verminderen. Wat hebben die ons nog zoal te bieden, die bedrijven? Zal ik mijn isolatie dan ook maar aan hun verkopen als mijn vrouw niet mag weten dat ik al de rest reeds aan hun heb gegeven?
Laatst gewijzigd door DannyS : 23 januari 2007 om 21:29. |
|
|
|
|
|
#431 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#432 |
|
Provinciaal Statenlid
|
waar ga je anders heen met je mest?? jij gaat synthetische mest aanmaken en vervolgens zit je met al de natuurlijk mest van je veestapel, dat is pas te gek!
|
|
|
#433 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Daar heb ik het niet over, ik heb het over de bewering dat stront beter zou zijn dan kunstmest!
|
|
|
|
|
|
#434 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#435 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Als uw partij ooit aan de macht komt, gaan we wanhopig uit alles energie moeten kloppen, gewoon om te overleven.
|
|
|
|
#436 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#437 |
|
Staatssecretaris
|
Bio!? Of je die gewassen veredeelt door selectie en kruising of door rechtstreekse gentechnogie maakt op zich in ieder geval niets uit. Belgen zijn echter nog niet de grote lichten in elke ontwikkeling van die techniek en dan mogen we dat m.i. dus slechts schoorvoetend toegeven. Soit, maar zijn dat daar dikwijls geen bonen? Ja, dat zijn bonen, en daarmee kan je beter kunstveesten dan dat belachelijke stront schijten.
Laatst gewijzigd door DannyS : 23 januari 2007 om 22:20. |
|
|
|
|
|
#438 |
|
Staatssecretaris
|
Mijn plan en dat van mijn kleine pagadders bedoel je? Wel, zoals die je reeds lieten weten zijn jullie verouderde kerncentrales reeds lang betaald en ruikt jullie prijs naar monopolyvorming. De zogezegde mottenballentaks zal dus niet echt veel bedrijven wegjagen. En zet de genoemde ambenaren van belasting ook maar snel terug op hun plaats, want daar zit verlies aan inkomsten, de ongestrafte fyscale fraude. Misschien de witwaswet nog een beetje verstrengen, of uit ander criminele activiteiten die door de huidige regering worden gesteund. Noem er zelf eens een paar. De EU zal ook wel over de brug komen veronderstel ik, want met onze alles op kernenergie zijn we een onderontwikkelde regio.
Laatst gewijzigd door DannyS : 24 januari 2007 om 02:16. |
|
|
|
|
|
#439 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
volgens mij heeft die Sfax grof veel aandelen steken in die dingen
|
|
|
|
|
|
#440 |
|
Staatssecretaris
|
Geen nood, het Amerikaanse congres weigert te onderzoeken of je de biologische of chemische speeltjes nucleair kunt vernietingen zonder ze in de atmosfeer te verspreiden. Die kijgt dus toch haar alternatieve lading in het nu nog snellere Nukezone Tournament. Dan kunnen we op één februari om vijf voor acht misschien van dat licht profiteren als L'Alliance pour la Planète de wereld héééél eventjes in het donker zet. Of was het vijf voor twaalf, eindelijk?
|
|
|
|