![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Op 12 november vorig jaar werd door amerikaanse troepen van de 1 cav divisie in de omgeving van Balad Ruz een belangrijke wapenvondst gedaan waarna gedurende 4 dagen gevechten ontstonden met een grote groep duidelijk goed georganiseerde terroristen.In de daaropvolgende weken werden voortdurend kleine raids uitgevoerd om te testen hoe de terroristen reageerden hetgeen toeliet een plan voor een grote aanval uit te werken.Op 4 januari werd door de 5de iraakse divisie van gen.Shakur gesteund door amerikaanse troepen een grote operatie begonnen waarbij op 10 dagen tijd de goed gedisciplineerde en uitgeruste groep terroristen van Al Al Quaeda werd vernietigd.Honderd terroristen werden gedood en 50 gevangen.Duizenden raketten en RPG's werden buitgemaakt.Sindsdien is de rust in Balad Ruz weergekeerd waar een groot deel van de bevolking op de vlucht was na slachtpartijen van de terroristen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op 10 januari was het nog wel wat anders, lees ik hier:
Citaat:
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 23 januari 2007 om 14:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() (Mijn excuses, heb net mijn bericht aangepast.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() lol 100 terroristen, nog maar enkele (tien)duizende te gaan
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Hoeveel doden zijn er onder de Amerikanen en het Irakees leger gevallen. Vanaf het begin tot het einde, niet alleen de opruimingsaktie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Veel zal het niet geweest zijn zoals gewoonlijk;om het exact te weten zou men al alle newsreleases met gesneuvelden moeten nagaan.Ik twijfel dat de irakezen hun cijfers vrijgeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() http://www.iraqbodycount.org/
Hier wordt het precies bijgehouden.. Tenminste het aantal burgerslachtoffers.
Laatst gewijzigd door Brandaan : 24 januari 2007 om 13:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Opnieuw een terroristische aanval van de Amerikanen. Arme burgers, opnieuw een groep vrijheidstrijders zijn opgestaan om de doden te wreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Op het moment wel ja. Je kan in die database heel goed zien dat in het begin van de oorlog de Amerikanen de belangrijkste doodsoorzaak waren en dat dit langzaam is veranderd naar autobommen en sektarisch geweld.
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() het gemiddelde ligt nog steeds op 2 gedode amerikanen PER DAG. Deze zaterdag was weer één van de dodelijkste voor de US, op die ene dag verloren ze...... 20 man.! en dat is dus KIA quasi on the spot , ge moogt daar een veelvoud van "wounded" bijrekenen, van wie zowat de helft zwaargewond is en nog een gedeelte sterft bij transport/verblijf naar europa/US medical centers. Zeg Johnnie, voor iemand die zo gepassionneerd is door oorlog , maak je toch wel ERG VEEL blunders hoor ! ![]()
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 24 januari 2007 om 14:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Ik zou ook jouw kop eraf knallen wanneer je mijn familie beschiet. Best logisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() vermakelijk om te zien hoe johnnie zijn "rol" volhoudt en FEITEN compleet negeert
![]() als ge met zo'n johnnie types naar de oorlog moet trekken, WEET GE dat ze bij de eerste serieuze tegenstand gaan lopen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Gij argumenteert niet en geeft dus impliciet uw ongelijk toe.Onnozele praat verkopen kan iedereen.Ik denk dat gij eerder zult gaan lopen want ge loopt al weg van de discussie.Ik zeker niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Goed organiseerde acties van VS en Iraakse troepen, prachtig om zulke samenwerking te zien. Zo zal het Iraakse leger zich ideaal kunnen voorbereiden op de troepenafbouw.
![]() |
![]() |
#19 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |