![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 |
|
Staatssecretaris
|
Niemand, u bent dan ook een partijslaaf die braaf in het gelid loopt van een partij die totaal de verkeerde kant is (aan het) uit(ge)gaan.
|
|
|
|
|
|
#302 |
|
Staatssecretaris
|
omdat u dat vindt? mensen met gezond verstand weten goed genoeg dat de partij de goede kant uitgaat, ze worden groter en groter
|
|
|
|
|
|
#303 |
|
Staatssecretaris
|
"De verklaringen van Morel zijn onzin"
di 23/01/07 - Vlaams Belang-parlementslid Jürgen Verstrepen doorbreekt de zwijgplicht die zijn partijvoorzitter Frank Vanhecke had gevraagd. Hij haalt scherp uit naar zijn partijgenote Marie-Rose Morel. Gisteren uitte Vlaams parlementslid Marie-Rose Morel (foto) scherpe kritiek op Vlaams Belang-boegbeeld Filip Dewinter. Volgens Morel wil Dewinter voor de harde lijn kiezen, na de uitslag van de gemeenteraadsverkiezingen in Antwerpen. Maar Morel denkt dat die harde lijn weinig toekomst biedt voor Vlaams Belang. Daarop legde voorzitter Frank Vanhecke zijn partijgenoten een zwijgplicht op als het gaat over verkiezingsstrategie. Maar Vlaams parlementslid Jürgen Verstrepen legt zich daar niet bij neer. "Allemaal een beetje toevallig" Op zijn website en in de krant De Morgen haalt Verstrepen (foto) scherp uit naar Marie-Rose Morel en Frank Vanhecke. (foto Belga) "De verklaringen van Morel zijn onzin", zegt Verstrepen. "Als Dewinter een hardere koers zou willen varen, zou ik het wel weten. En ik zou ook zeggen dat ik het daar niet mee eens ben." Verstrepen suggereert ook dat Morel zich voor de kar van Vanhecke laat spannen in zijn strijd tegen Filip Dewinter. "Ik kan hun agenda's niet in detail bekijken, en welke agenda's dat zijn weet ik ook niet", aldus Verstrepen. "Ik vind het gewoon allemaal een beetje toevallig, en samen met mij nog anderen, maar ik kan alleen maar vaststellen." "Twee verschillende verhalen" Verstrepen heeft ook de indruk dat voorzitter Vanhecke hem zwaarder heeft aangepakt dan Morel. Verstrepen werd vorige week teruggefloten nadat hij had gepleit voor een open rechtse lijst naast Vlaams Belang. "Ik heb alleen maar een idee gelanceerd. Nu valt iemand openlijk mensen van de partijtop aan en wordt de interne keuken bekendgemaakt. "Dat zijn toch twee verschillende verhalen. Maar goed, de voorzitter doet wat hij doet", aldus Verstrepen. bron:vrtnieuws |
|
|
|
|
|
#304 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#305 |
|
Staatssecretaris
|
Punt andere lijn, het déj�*-vu gehalte begint te stijgen.
|
|
|
|
|
|
#306 |
|
Staatssecretaris
|
ze gaan niet dezelfde fouten maken hoor
|
|
|
|
|
|
#307 |
|
Staatssecretaris
|
Niet in het feit van in het beleid opgaan en kompromissen sluiten tot nu toe. Wel qua het verliezen van de band met de (rechts-)radikale nationalisten!
|
|
|
|
|
|
#308 |
|
Staatssecretaris
|
VB wordt groter en groter, men kan niet iedereen 100% tevreden stemmen uiteraard, nog een nieuwe partij vormen zou ook slecht zijn, nog meer versplintering wil niemand
|
|
|
|
|
|
#309 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#310 |
|
Staatssecretaris
|
Die versplitering was er zogezegd ook toen Dillen en co. zich afscheurden... zie wat ervan is geworden...
|
|
|
|
|
|
#311 |
|
Partijlid
|
|
|
|
|
|
|
#312 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#313 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#314 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#315 | |||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
Citaat:
Kom, kruip terug in de duistere grotten, neem het gematigde liberale gedachtegoed goed vast en zorg ervoor dat niemand aan uw "Precious" durft twijfelen. Maar verschiet ook niet als op een dag enkele dapperen het komen halen voor het te vernietigen. Citaat:
Citaat:
Ik heb daar persoonlijk geen probleem mee, maar ik ben dan ook noch absoluut democraat, noch partijlid/-slaaf.U weet toch wat er gebeurde met de kikker die zich altijd opblies om groter te worden dan de os?
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 24 januari 2007 om 16:47. |
|||
|
|
|
|
|
#316 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
geen enkele partij is echt democratisch, VB ook niet |