![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Wat gelooft u van 9/11? | |||
dat het opgezet spel was, m.a.w een inside job |
![]() ![]() ![]() |
47 | 20,70% |
dat ze wisten dat er wat ging komen, maar het opzettelijk laten gebeuren hebben |
![]() ![]() ![]() |
30 | 13,22% |
dat ze wel iets wisten, maar niet afdoende hebben kunnen reageren |
![]() ![]() ![]() |
115 | 50,66% |
dat ze totaal bij verassing zijn aangevallen |
![]() ![]() ![]() |
35 | 15,42% |
Aantal stemmers: 227. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1581 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1582 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1583 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1584 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1585 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1586 |
Banneling
|
![]() Ik heb gewoon niet veel zin om dara meer uitleg aan te geven;de enige die ik weet die zo'n dingen doen zoals hun eigen opblazen en vliegtuigen doen neerstorte zijn moslims en hoofden afhakken ect....
En nu opeens zou het volgens de pro moslimvrienden hier bv blanke amerikanen ofzo zijn geweest?lol. Maak dat een ander wijs. En we zullen nog maar zwijgen van de lieverdjes die stonden te dansen en te springen toen die torens instorten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1587 | |
|
![]() Citaat:
If not ![]() Tx En internet natuurlijk!!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1588 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1589 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1590 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1591 | ||||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Allez, nu we toch bezig zijn: Het Palestijns-Israelisch conflict wordt langs beide kanten gebruikt én misbruikt maar stel U eens in hun schoenen (of moet ik een plan van het door de VN oorspronkelijk goedgekeurd plan in bijlage tonen). En dan nog ![]() Citaat:
![]() Ga jij ook eens terug in de geschiedenis en vergelijk appelen met appels, de kruistochten om er snel een voorbeeld aan te plakken Citaat:
Informeer U eens grondig en het kan goed zijn dat je binnen een half jaar totaal anders gaat kraaien, je moet natuurlijk wel durven én er de tijd voor nemen. Laatst gewijzigd door Gun : 24 januari 2007 om 00:27. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1592 |
Banneling
|
![]() .... en zien allemaal rare beesten in wolken-formaties en roepen daarmee maar een angstklimaat in het leven ter meerder eer en glorie van zichzelf en/of hun portemonee.
(koop dit boek : "de geheime opmars van de wolkenbeesten. Wat de mainstream media u NIET vertelt en waarom!" ) Als dan wetenschappelijk wordt aangetoond dat wolken-beesten in feite slechts interpretaties zijn van onschuldige en normale wolkenformaties, wordt dergelijke studie, en de wetenschappers erachter, verdacht gemaakt en ingedeeld bij de samenzweerders. De wapens van believers (sinds mensenheugnis trouwens) : suggestie en selectiviteit. Geloof wat je wil, maar heb niet de pretentie het 'waarheid' te noemen als er geen solide en verifieerbare argumenten voor bestaan. Laatst gewijzigd door parcifal : 24 januari 2007 om 10:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1593 | |
|
![]() Citaat:
Het bestaan van UFO's of van een verborgen elite die wereldevenementen stuurt kan volledig overtuigend gebracht worden zonder er ooit iets van met je eigen ogen te zien of via de mainstream ervan te vernemen, als je voldoende informatie bestudeert. De meeste mensen beseffen gewoon niet dat de mainstream media en de educatieve instellingen grotensdeels hun beeld van de wereld bepalen. Ze denken dat hun geloof van hoe de wereld is overeenkomt met hoe de wereld echt is. Je kan het evengoed omgekeerd zeggen dat jij de pretentie hebt deze informatie te veroordelen naar waarheidswaarde terwijl het jij het niet bestudeert hebt, want dat heb je duidelijk niet gedaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#1594 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1595 | ||||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een risico dat fel verkleind is sedert de bouw van de muur. Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Komaan, dat is al 800 jaar geleden, onze maatschappij is wel op ieder vlak ingrijpend veranderd in de laatste 800 jaar. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1596 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het is heel eenvoudig hoor : De bewijslast van elk van die samenzweringstheorien (een boel toch wel) ligt bij jou en je geestesgenoten. Zolang je geen overtuigende case kan opbouwen, zal je nooit je gelijk halen. Zo simpel is het. En zeggen dat 'ik het niet bestudeerd' heb (en zovele duizenden anderen met mij) is a) belachelijk, b) onwaar en beledigend, c) een schaamlapje om te verbergen dat de keizer (of beter : de believer) geen kleren aanheeft. Er zijn wel bepaalde criteria voor wat ik bestudeer. Ellenlange youtube video's die niks concreet kunnen brengen bekijk ik idd niet meer. Ook koop ik geen boeken. Voor de rest wacht ik nog altijd (geeuw) op dat zogenaamd overtuigend bewijs. Als je intellectuelen en journalisten wil overtuigen ga je toch eerst minstens mij moeten kunnen overtuigen. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 24 januari 2007 om 12:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1597 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1598 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je hebt het niet bestudeert, en dit is geen leugen. Het bewijs zal niet naar je toekruipen, jij moet het willen opzoeken, ongeacht of je het mogelijk acht og niet, en dat doe je niet. De bewijslast ligt niet bij ons, wij kunnen slecht zaken aanbrengen en zeggen dat er bewijs is. Jij moet nog altijd moeite doen, want zonder een beetje moeite zal men het nooit inzien.
![]() |
![]() |
![]() |
#1599 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat Exo en Pindar doen is info van hun opzoekingen ter beschikking zetten, waarvoor alvast mijn dank o.a., en het is aan uzelf om uzelf te overtuigen. Natuurlijk is niet alles 100% correct, maar bij de info die wel juist is kunt u sommige conclusies trekken. En als u echt een diepgaande onbevooroordeeld onderzoek heeft gemaakt, en besloten hebt dat dit bu...it is, kunt u ons meedelen(liefst met argumenten) waarom u dit vindt, om ook onze ogen te openen. Maar ik vrees voor een arrogante, refuterende reply... MVG. PS;Videos niet bekijken, tot dan toe, maar geen boeken lezen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1600 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zoals ik ook al zo vaak gezegd heb! Ik verwacht niemand te overtuigen, Dat moet je echt zelf doen! Er zijn al genoeg mensen die een ander willen overtuigen. Zoals gezegd zet ik de info hier neer en mensen kijken maar wat ze er mee doen. men noemt dit met een deftig woord: "geestelijke vrijheid". Wel fijn om eens een compliment te krijgen ipv een ridiculisatie. ![]() Zulke zaken houden me op de been! thanx! ![]() Pin d' ar |
|
![]() |
![]() |