![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nog iets: vreemd dat men volgens de wet dus niet mag discrimineren op de volgende gekozen principes: godsdienst en filosofie, maar dat ideologie wel een reden tot discriminatie blijft. Dus: links mag blijven discrimineren met hun politiek correct aureooltje scheef over hun oor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een groot deel van de dagvaarding gaat over de wetten op zwarte lijsten en de schending van privacy die door de vakbonden openlijk en zonder schaam worden overtreden. In België mag je geen zwarte lijsten hebben. De vakbonden hebben die wel. Daar staan de geweerde Vlaams Belangers allemaal op. Niet allen VB-kandidaten overigens, ook doodgewone mensen van wie men toevallig weet dat het Belangers zijn. Verder worden die lijsten onder vakbonden naar elkaar toegezonden om er zeker van te zijn dat iemand die wordt geweerd ook nergens anders 'aan de bak komt'. Tenslotte staat dat zelfs in hun correspondentie naar de slachtoffers. Daar zou gewoon zwart op wit staan dat hun gegevens worden doorgegeven aan alle andere vakbonden, precies opdat ze bij niemand hoeven te gaan aankloppen, ze worden geïsoleerd als gepestifereerden. Het is gewoon degoutant wat die Vakbonden zich allemaal permitteren. Ze zouden zich beter bezighouden met vakbondszaken. Ze hebben veel te veel macht, dat is het probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Zo'n statuten zijn natuurlijk enorm vrij voor interpretatie. Defineer maar eens extreem-rechts.
![]() |
#45 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vakbondswerk = solidariteit onder werknemers. Bij het VB wordt sterk onderscheid gemaakt met wie men solidair wil zijn. Basisprinciepes zuiver houden lijkt mij een opdracht voor iedere vereniging. Als het VB dissidenten zou buitensmijten, is dat niet net hetzelfde ? Laatst gewijzigd door spherelike : 24 januari 2007 om 19:39. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als het Vlaams Belang nu nog solidaristisch en corporatistisch zou zijn, zou dit het begin kunnen zijn geweest van een nationaal-syndicalistische strijd tegen het regime. Met hun huidige koers daarentegen...
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 24 januari 2007 om 19:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Iemand die een vakature publiceert is iets anders dan vrijwillig toetreden tot een vereniging. Denk aan discriminatie van vrouwen in de kerk, weigeren van anders gelovigen als lid van een kerk. Je zal als openlijke pilarenbijter ook niet gewenst zijn bij het humanistisch verbond, en zoveel voorbeelden meer. De overheid, en alles wat publiek gemaakt wordt, wat publiek toegankelijk gesteld wordt is uitgesloten van discriminatie. Wat mensen onderling afspreken als voorwaarden om bij een vereniging te mogen aansluiten is dat niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
iets zegt me dat ...ik dat er niet meteen zie van komen ![]() en zo ja zal dat het initiële gedachtengoed toch enigszins bijsturen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of wacht, nog beter misschien voor u...dat ik mijn huis niet aan u hoef te verhuren als uw hoofd mij niet aanstaat. Okay buddy? nee serieus, ik denk niet dat uw mening ertoe doet. Laat ons nu maar eens kijken of die vakbonden de wet op de privacy geschonden hebben ja of nee. Wat denkt ge? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het staat je steeds vrij een nummerke te trekken bij 't HVW, die 'verzorgen' net dezelfde dienst ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Diegenen die dat allemaal normaal vinden staan waarschijnlijk ook een systeem voor waarbij hypotheek, creditcard, sociale zekerheids gegevens van mensen "uitgewisseld" worden tussen partijen allerhande.
Laatst gewijzigd door born2bewild : 24 januari 2007 om 19:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is al lang realiteit, dat ga je niet meer afschaffen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een telefoonboek aan wetten citeren en nog niet eens beseffen waar de klepel net hangt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat hij het probleem niet ziet dat is duidelijk en bewijsbaar. Dat heb ik toch ook geschreven dacht ik zo, of niet? Wat is uw punt? Ik was het volkomen eens met uw buddy. Voor de rest: Als nu alle mutualiteiten hetzelfde principe gaan toepassen (geen belangers bij ons) dan lopen er op slag 1 miljoen onverzekerden in uw paradijs. En dan maar afgeven op de US, jawadde. Ik zou het dan ook maar aangewezen vinden dat die 1 miljoen in staking gaan en geen belastingen meer betalen. way to go buddy Laatst gewijzigd door born2bewild : 24 januari 2007 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |